Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך, JBL 75.4 VS ROCKFORD P4004


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עזבו את הכסף.

 

תמיר ומיקי תיפגשו ותבצעו את המבחן בלי כסף.

נראה לי שגם לזה תמיר יסרב כי הסיבה היא לא כסף. הסיבה היא יוקרה אישית ואגו.

 

כסף בא והולך מוניטין של בן אדם קצת יותר חשוב.

לכן תמיר משתמש בביטויים כמו: "ילד בן 19 עם אינטרנט",מהנדסים גדולים", "שנים של לימודים".

זה החשש הגדול של תמיר ש"ילד בן 19 עם אינטרנט", יוכיח את טעותו של "התלמיד החכם".

 

אז מיקי קדימה תציע לתמיר בדיקה ללא כסף, באיזה תירוץ אפשר לסרב לזה?

רמז: פחד מהפגיעה במוניטין במיוחד לאור ההתבטאויות שלו פה בפורום.

  • תגובות 174
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

 

רמז: פחד מהפגיעה במוניטין במיוחד לאור ההתבטאויות שלו פה בפורום.

איזה מוניטין יש לו כאן בדיוק?

מבלי להעליב כמובן את תמיר, אבל עם כל הכבוד, אין לו מה לחדש לנו בתחום הזה.

וזה שהוא יודע להעליב אנשים... טוב, כולנו עושים זאת מדיי פעם...

תמיר צריך בעצמו להתבגר, ואם הוא רוצה להוכיח משהו על גבי פורום זה, הוא יצטרך לעשות זאת פיזית,

ולא רק דרך המקלדת.

פורסם
איזה מוניטין יש לו כאן בדיוק?

מבלי להעליב כמובן את תמיר, אבל עם כל הכבוד, אין לו מה לחדש לנו בתחום הזה.

וזה שהוא יודע להעליב אנשים... טוב, כולנו עושים זאת מדיי פעם...

תמיר צריך בעצמו להתבגר, ואם הוא רוצה להוכיח משהו על גבי פורום זה, הוא יצטרך לעשות זאת פיזית,

ולא רק דרך המקלדת.

בוא תזכיר לי ,איזה מוניטין יש לך כאן בדיוק?

מבלי להעליב כמובן אותך blackmazdaF, אבל עם כל הכבוד, אין לך מה לחדש לנו בתחום הזה.

 

נ.ב.

אני חושב שמאוד לא מנומס להביע דיעה בצורה הזו.

התגובה נועדה להראות לך את צורת ההתייחסות שלך.

ZZR

פורסם

הבעיה היא שזה כבר הופך לריב אישי ומי צודק, ופחות מעניין מה התוצאות אלא מי צדק,

לכן אנחנו סוטים מהמטרה המרכזית שיש בניסוי כזה והיא להגיע לאמת,בלי משחקי כבוד ובלי חארטות.

עד שמשהו יסתור את התוצאות ששי הגיע אליהן, הן כרגע נתונות כעובדה.

אם משהו מערער אליהן יש גם דרך לעשות את זה ואני בטוח שמי שבאמת איכפת לו מהתחום ולא מלפרוק פה את העצבים שלו ידע גם איך לעשות את זה ואז באמת יהיה ניסוי חוזר ולא וויכוח שכמו תמיד

יגמר בהצעת התערבות שלא תמומש אף פעם.

פורסם

אני עדיין לא הגבתי על תוצאות המבחן, מהסיבה הפשוטה:

 

גם אם התוצאות לא נוחות/לא מתאימות למה שאני מכיר/מעליבות את רוקפורד

(וגם את אלו שקנו את המגברים המדוברים)

כל עוד אני לא יודע מה השתבש במבחן, מבחינתי אין לי על מה להגיב.

יכול להיות שאלה התוצאות,אבל יכול להיות ששי טעה/משהו השתבש במדידה.

לדעתי לא צריך ציוד ב50k כדי למדוד מגבר,אבל כן צריך:

ה-ס-כ-מ-ה כוללת על תנאי הבדיקה (בשאיפה קרוב לcea-2006 )

כן לבדוק ב14.4 וולט ,

כן לבדוק את כל הערוצים תחת עומס (ע"מ לבדוק ספק מתח)

וכו' וכו' .

ברגע שתהיה הסכמה , ניתן יהיה לבצע מבחן חוזר.

ZZR

פורסם

למה למדוד ב14.4 וולט - המערכת חשמל שלך באוטו נותנת מתח כזה ? דווקא אני מעדיף שאם אני שולח שני מגברים לבדיקה במעבדה יבדקו אותם במתח נורמאלי שהרכב שלי מסוגל לתת ככה אני אדע תאחלס כמה וואט אני מקבל ולא כמה הייתי מקבל אם וכאשר....

 

כי נגיד אם בגלל סיבה כזאת או אחרת מגבר ב14.4 וולט נותן 60RMS אבל ב13.6 נותן 20RMS לא היית רוצה לדעת שבאוטו שלך יש 20 RMS פר ערוץ ? אותי מעניין מה אני מקבל בסופו של יום ולא מה הייתי מקבל אם היה לי אלטרנטור של טרקטור ומצבר של משאית....

פורסם

שלום לכולחברי הפורום...

שמי יבגני ואני נפגשתי עם שי בתחנת הדלק בכדי לעשות מדידה של מגבר JBL כנגד לROCKFORD...

קודם כל מי שטען שאולי שי "המציא" את הבדיקה וכל זה אלא שטויות במיץ, יש אנשים אשר לא מעריכים מספיק שבן אדם בא במיוחד מכפר סבא לת"א, ביזבז את הלילה שלו (כמה שעות טובות), ותאמינו לי הוא לא עשה את זה בשבילו, הוא עשה את המבחן יום קודם לכן ורצה לעשות שוב את המבחן כדי להבטיח את אמיתם של התוצאות.

 

-אני אישית לא מבין גדול בנושא, ולכן אני מציע לכלום שיקחו את התוצאות בערבון מוגבל, שאנשים לא יפסלו את המגבר של רוקפורד וכמובן המוצרים שלהם, וכמו כן לא יחשבו שהמגבר המדובר של הJBL הוא הטוב מכולם.

-אני אישית מודע לשי שניפגש ולא רק עשה את התוצאות אלא הסביר לי מעט על הפעולות שלו ולאחר שסיים למדוד הוא לא הלך הבייתה למרות שהיה רעב והשעה הייתה מאוחרת אלא נישאר לעזור לי לקפל הכל וכיוון לי גם את הסאבים(תודה שי :)).

ודרך אגב אל תדברו לא יפה על עזרא ובניו , אני גר בישוב איפה שנמצאת המסעדה (למי שלא מכיר-אזור)

ותאמינו לי אתם לא רוצים שהמשפחה הזאת תתעצבן עליכם... (משפחת חנה) :)))

שבוע טוב לכולם...

יבגני

המינמום שבן אדם צריך...

HU :JVC LH-300

AMPLIFER: JBL 75.4

ALPINE MRP M350

COMPONENT:Lightning Audio B1.65C

SPEAKERS: Lightning Audio B 6*9

Sub: ROCKFORD PUNCH P112 X 2

פורסם

לפי מה שהבנתי התוצאות חזרו על עצמם גם במדידה השנייה...

המינמום שבן אדם צריך...

HU :JVC LH-300

AMPLIFER: JBL 75.4

ALPINE MRP M350

COMPONENT:Lightning Audio B1.65C

SPEAKERS: Lightning Audio B 6*9

Sub: ROCKFORD PUNCH P112 X 2

פורסם

תמיר, בהתערבות הקודמת, הוצע לך 2500 שח במזומן, + המערכת של קלריון.

והסיבה שלא הוכחת את עצמך, זה בגלל "שאני לא פניתי אליך" ?

חח, אוקי . אם זה הטיעון שלך, אז פשוט אין לי מה להגיב, אין לי מילים בפי.

 

תציין מקום, שעה, ותאריך. ואני מוכן לשים על השולחן את כל מה שחברי הפורום באותה התקופה שמו.

ו"תוכיח" לי, במבחן המציאות, את השטויות שתכתבת.

ותרוויח אחלה כסף...

אם תהיה מעוניין לעשות זאת ללא כסף, אתה עדין מוזמן .... אבל אתה צריך לזכור תמיר.

מדובר ב2500 שקל שאני שם על השולחן, לא אתה, ולכן היוזמה אכן צריכה לבוא -ממך- כי זה הרבה מאוד כסף.

 

בשביל תירוץ כמו, "לא פנית אלי בנושא" .. שלא מעיד על הרבה מאוד....

לאחר הפאשלה בתחרות היו לי דברים קצת יותר חשובים מלהוכיח לפורום שאתה קשקשן ..... זה היה להציל את הפרוייקט האבוד שלי שביזבזתי עליו כניראה יותר מידי שעות של עבודה, אך לצערי כניראה לשווא.

 

בכל אופן, אין לי סיבה בכלל לענות לך כי אני חושב שחברי הפורום אמרו את דבריהם, למרות שניסית לטעון שחברי הפורום חושבים שאני מ**** את השכל.

 

כי אומנם חברי הפורום לא מודעים לסוג האנשים שאני מתיעץ איתם בפורומים, אבל הם קיבלו מושג לגבי היחס שלי לדבריהם, אם אני מוכן לשים כל כך הרבה כסף על השולחן בשביל מילה של "מישהו מפורום".

כניראה יש סיבה - ואחת יצוקה וחקוקה בסלע.

 

אז בואו נירד לעומק העיניין.

 

שמח לשמוע מחברי הפורום שהם מצאו לנכון לקבל את אמינות המבחן, גם אם נצא מנקודת הנחה שאין לי דיוק של מעבדה... אף פעם לא טענתי שיש לי דיוק של מעבדה.

אבל מחוסר דיוק, ולתוצאות שלא משקפות את המציאות - יש מרחק רב.

לגבי הטיעונים של מידן, אין לי שום ספק ... אני בעצמי היתי מודע לכך מההתחלה.

אבל צריך לזכור, לא מדובר במגבר שנמדד ב12 וולט, ומגבר נוסף שנמדד ב14.4 וולט.

מדובר בשני מגברים שעבדו על אותה האספקת חשמל - וזה מה שקובע.

 

לגבי עומס מלא - גם כן מסכים.. למרות שאני יודע שההשלכות יהיו קטנות ממה שחברי הפורום חושבים, כניראה שהיתי צריך לעשות מדידה נוספת בשביל להראות על הנייר בשביל חברי הפורום עד כמה צריך או לא צריך לתת לזה חשיבות.

 

בכל אופן - זה כבר בפעם הבאה, השורה התחתונה - ההגברות נמדדות תחת אותו הציוד בדיוק.

ותחת אותם התנאים בדיוק - ולכן כן צריך להסתכל על ההשלכות ככאלה שמשקפות את המציאות, וכל טענה אחרת באמת באה ללא כל בסיס.

 

אם מישהו יהיה מעוניין "להוכיח" לי, שאינני משקף את המציאות.... אני יותר מאשמח לאחכים !

(גם מהנייר לא מפריע לי לאחכים, לא הכל חייבים לעשות במציאות, אבל כמובן כל המידע יהיה חייב להיות מבוסס מיסודו !)

 

:)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...