Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ה- Dodge RamCharger נשם קצת עפר ואבק... תמונות :)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ליאור, מה שלומך?

תתחדש על הג'יפ היפיפה, אני ממש אוהב אותו :).

בקשר לבחור שרשם לך את ההודעה הנ"ל, זה לא חדש, כאשר אני קניתי את הטיגרה,

בן אדם פנה אליי והתחיל לאמר לי כמה הטיגרה הוא אוטו חרא, זבל, עגלה וכ'ו וכ'ו...

ללא קשר למען האמת, בגלל שאני והוא לא קשורים, סתם בא לו לרדת על הרכב שלי.

לא עניתי לבן אדם, אבל רק שתדע שאתה לא לבד, והוא לא היחידי שרושם הערות נעצה,

והכל מקנאה, הוא כנראה חשב שאו שאתה פראייר/ שאתה מטומטם, מחק את המיותר.

הוא בעצם חשב שאתה תתן לו את הגי'פ המדהים הזה תמורת חיפושית שההבדל בין

המחירים של שניהם הוא שמיים וארץ, ועוד רכב כמו זה במצב שלך, הייתי אומר שזה אפילו מעליב!

אז אל תיקח ללב, יש אנשים כאלה.

תהנה עם הדודג' המקסימה.

יונתן

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
" שלום ליאור

 

אתה לא מכיר אותי אבל ראיתי את ההודעה שלך על המכירה של הג'יפ ורציתי לשאול אותך אם אתה רוצה לעשות החלפה על חיפושית 74 יד שניה במצב חדש אחרי צבע ומנוע חדש בייבוא מגרמניה 1600 סמ"ק

 

האוטו עם טסט לשמונה חודשים ויש לי קבלות על כל התיקונים שאשיתי באוטו בארבע השנים האחרונות

 

החיפושית רשומה אספנות וזה מעלה את הערך שלה בהרבה מאוד לאומת אלו שלא אספנות

 

מה אתה אומר?

"למה מי אתה בחלל?! "

:rofl:

למי שזה לא יהיה, תודה!!! מזמן לא צחקתי ככה!!!

 

תודה שבלי אנשים כאילו העולם היה משעמם, מאוד... תודה בשנית!!!

 

אחחח, ליאור, אם אתה לא שורף איזה 10 דינוזאורים לארוחת בוקר אתה לא מרגיש טוב, אהה??

שוב, מברוק על הרכב החדש (X2)!!!

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

ליאור, גם אני אציע לך הצעה מפתה: חיפושית 1300 עם ספוילר, נזילת שמן וכיסאות מקוריים של סופר לנסר תמורת הג'יפ הישן שלך! והיא גם אספנות! ועברה פחחות וצבע אצל יוסוף בדיר קדיס!!

 

קח את הזמן, תחשוב על זה ואם תחליט שמתאים לך דבר איתי. יש לך את הטל' שלי.

 

אה, והיא נותנת לפרינץ בראש בשטח..:-P

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

יש רק דבר אחד שמציק לי.

למה יש לך פילטר פתוח ברכב שטח?

לפי מה שהבנתי הרכב בכל מקרה לא משופר (הוא בה חיה מהמפעל...)והפילטר הפתוח לא ממש מתאים לרכב שטח ....(תקנו אותי אם אני טועה)

הרכב במצב לטיולי שטח אמיתיים ? אתה מתכוון להכין אותו לטיולים כאלה?

 

 

וגם אני מצטרף לרשימת המחליפים בעד חיפושית ....(אחר כך אני אקנה לי עוד אחת)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
יש רק דבר אחד שמציק לי.

למה יש לך פילטר פתוח ברכב שטח?

לפי מה שהבנתי הרכב בכל מקרה לא משופר (הוא בה חיה מהמפעל...)והפילטר הפתוח לא ממש מתאים לרכב שטח ....(תקנו אותי אם אני טועה)

הרכב במצב לטיולי שטח אמיתיים ? אתה מתכוון להכין אותו לטיולים כאלה?

 

 

וגם אני מצטרף לרשימת המחליפים בעד חיפושית ....(אחר כך אני אקנה לי עוד אחת)

לגבי הפילטר הפתוח, ככה קניתי את הרכב.... אל תדאג, אצלי הוא יקבל את כל מה שהוא צריך לייעודו האמיתי... מהו יעודו האמיתי? שטח? כביש? ג'יפ יאפי? עדיין לא החלטתי :)

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

ויותר מציק לי זה שאם אני רואה נכון יש לך קרבורטור 2 בארל ...

ליאור

מנוע V8 ... וקרבורטור שיתאים ל205 :)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

למנוע ה 5.2 של דודג' היו כמה גירסאות הספק.

זו עם המאייד הכפול הרגיל סיפקה סה"כ 120 כ"ס,אבל מומנט בריא.

זו עם המאייד המרובע(4 ברל)סיפקה 160 כ"ס בסל"ד גבוה יותר ועם פחות מומנט,שהוא החשוב בנהיגת שטח.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

...אתה לא מכיר אותי אבל ראיתי את ההודעה שלך על המכירה של הג'יפ ורציתי לשאול אותך אם אתה רוצה לעשות החלפה על חיפושית 74 יד שניה במצב חדש אחרי צבע ומנוע חדש בייבוא מגרמניה 1600 סמ"ק

 

האוטו עם טסט לשמונה חודשים ויש לי קבלות על כל התיקונים שאשיתי באוטו בארבע השנים האחרונות

 

החיפושית רשומה אספנות וזה מעלה את הערך שלה בהרבה מאוד לאומת אלו שלא אספנות...

זה רק אני?

אין מצב על פני האדמה שלרכב משנת 74 יהיה טסט ל-8 חודשים !

מקסימום 6 ואולי עוד שבועיים אם עשה טסט ביום שהגיע הטופס בדואר :?

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם
זה רק אני?

אין מצב על פני האדמה שלרכב משנת 74 יהיה טסט ל-8 חודשים !

מקסימום 6 ואולי עוד שבועיים אם עשה טסט ביום שהגיע הטופס בדואר :?

קצת דיוק:

 

בדרך כלל הרישיון רכב החדש נשלח כ 30 יום ליפני שפג תוקפו של הרשיון התקף.

מה שאומר שאם הוא ביצע מבחן רישוי ביום שהגיע הרשיון רכב אז מקסימום 7 חודשים.

 

(אי אפשר להוציא רשיון חדש במשרד הרישוי ליפני שמגיע הרשיון החדש בדואר!!)

 

 

משה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
זה רק אני?

אין מצב על פני האדמה שלרכב משנת 74 יהיה טסט ל-8 חודשים !

מה פתאום? הבחור רציני ביותר, שהרי יש לו

"קבלות על כל התיקונים שאשיתי באוטו בארבע השנים האחרונות"

לעומת העברית הדלה והקלוקלת של הבחור (כפי שהוא כתב: "לאומת"), ככל הנראה בחשבון של כתה א' הוא "תותח". חישב הבחור ומצא שיש לרכב עוד 8 חודשים טסט. (כנראה שהוא החליף בין החודש הנוכחי וחודש פקיעת הטסט, ולרכב נותרו 4 חודשים לטסט).

בברכה,

גלעד

פורסם
לגבי הפילטר הפתוח, ככה קניתי את הרכב.... אל תדאג, אצלי הוא יקבל את כל מה שהוא צריך לייעודו האמיתי... מהו יעודו האמיתי? שטח? כביש? ג'יפ יאפי? עדיין לא החלטתי :)

 

ליאור.

שטח שטח בבקשה שטח ,כן כן אני רוצא שטח והרבה (הדודג' בשעת לילה מאוחרת ....)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
שטח שטח בבקשה שטח ,כן כן אני רוצא שטח והרבה (הדודג' בשעת לילה מאוחרת ....)

המילה היחידה שהמכוניות האלה יודעות להגיד זה "דלק !" :lol:

(ובכל זאת הייתי שם את עצמי בתוך אחת כזו ומתמוגג מהעוצמה....:twisted: )

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010


×
×
  • תוכן חדש...