Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ה- Dodge RamCharger נשם קצת עפר ואבק... תמונות :)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המילה היחידה שהמכוניות האלה יודעות להגיד זה "דלק !" :lol:

(ובכל זאת הייתי שם את עצמי בתוך אחת כזו ומתמוגג מהעוצמה....:twisted: )

שתגיד "דלק!" כמה שהיא רוצה... אם הייתה לי אחת כזאת הייתי מאכילה אותה כמו טאטאל'ה...

שלא תגיד שאני לא פולניה טובה...

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
(ובכל זאת הייתי שם את עצמי בתוך אחת כזו ומתמוגג מהעוצמה....:twisted: )
120 ו-160 כ"ס... אתה אחד מאלה שמסתפקים במועט, אה?

איזה עוצמה בדיוק יש לרכב של 2~ טון עם כמות סוסים של מאזדה 3? :lol:

 

מוטי.

פורסם

מומנט מוטי, מומנט....

גם לרכבי ראלי ב WRC יש "רק" 300 - 350 כ"ס....

כנראה שהRAM לא אמורה לנסוע בכאלה מהירויות בשטח :?

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

אני כולי תקווה שליאור יקח את המנוע הענק והחלשלוש הזה ויעשה ממנו מה שV8 נולד להיות!

חיה רעה ששואגת שמדביקים את הגז :wink: ואוכלת כמו בימים הטובים דלק 1:3!

כי יש נוסחא פשוטה דלק=כוח=הנאה!

פורסם

חביבי.

 

אתה עושה חיים וזה הכי חשוב.

 

תהנה אורן :-P

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם
מומנט מוטי, מומנט....

גם לרכבי ראלי ב WRC יש "רק" 300 - 350 כ"ס....

כנראה שהRAM לא אמורה לנסוע בכאלה מהירויות בשטח :?

אל תחמיץ פנים, התלוצצתי :wink:... גם לי יש V8 אמריקאי להזכירך, ועוד בגרסה שמיועדת לשטח.

 

מה שכן, אני לא כ"כ בטוח שניתן להגדיר משהו כ"כ חלש כמו הראם כעוצמתי...

 

מוטי.

פורסם

כמו שאמרתי לפני כמה הודעות, עדיין לא החלטתי אם אני משאיר אותה אצלי או מוכר אותה.... קניתי אותה בעסקת חבילה עם עוד מכונית ויש לי עוד איזה שתי מכוניות על הכוונת... (אני מתחיל להפחיד את עצמי... אני נשמע כמו סוחר...ואני לא :) )

 

אם היא תשאר אצלי, אין לי ספק שכמה מאות סוסים יתחבאו מתחת למכסה המנוע ולא פחות חשוב, קג"מ בכמויות בכדי להזיז דיונות.... אם לא, בטוחני שמי שיקנה אותה יעשה כן :)

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

תגיד ליאור יכול להיות שהאוטו היה היום (יום שישי) בסביבות 7 וחצי בבוקר באיזור תעשיה רעננה?

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

פורסם

אז קיצר ראיתי אותו חונה שם....באיזור של מוסך גיל ליד הפרינס שלו...

 

תשמע הדוג' ממש מדהימה!!

עברתי עם אמא שלי...אפילו היא התלהבה!

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

פורסם
(אני מתחיל להפחיד את עצמי... אני נשמע כמו סוחר... )

 

ליאור.

מה שמפחיד אותי אלה הסמלונים שלך - מתחיל לחשוב על סחר מסוג אחר , לא ממש חוקי...:roll:

פורסם
תגיד ליאור יכול להיות שהאוטו היה היום (יום שישי) בסביבות 7 וחצי בבוקר באיזור תעשיה רעננה?

 

אני מודה בעובדות, לא באשמה :wink:
גם לי, גם לי יש שאלה !!

אממממ....ליאור :roll:, זה היית אתה עם הפרינץ 1000 הלבנה, קורע את האספלט ברחוב החשמונאים בתל-אביב בחיבור עם רחוב קרליבך (ליד סוכנות "הרץ") לפני בערך שבוע-שבועיים ??

כי אם כן, אז נהניתי. :wink:

 

:twisted: חולה~הגה :twisted:

פורסם
דרך אגב כל הכבוד לנהוג ברכב ללא טסט!!!!!!!!!!

 

צור איתי קשר במיידי

שלחתי לך תגובה לה"פ שלך ואני רואה שהיית מספיק חוצפן בכדי לרשום גם כאן בלי שבדקת.

 

רשמת לי בכעס רב בה"פ שזה לא בסדר שאני נוהג על רכב שהוא לא על שמי. מאיפה אתה יודע? הרכב על שמי מהתאריך 13/07/05 בשעה 10:30, יום לפני בשעה 20:30 נסגרה העסקה.

 

רשמת עם מיליון סימני קריאה שהרכב ללא טסט. יודע מה? צודק, אבל לא עניינך. יש דבר שנקרא אישור תנועה זמני ממשרד הרישוי, ל-48 שעות. ניצלתי כבר שני אישורים כאלו מתוך 3 מותרים בשנה. עניין של 35 ש"ח כל אישור. האישור הבא שאני אוציא יהיה בכדי לקחת את הרכב לטסט. שני הקודמים היו כדי לתקן את נזילת המים מהרדיאטור שבעל הרכב לא טרח לתקן ולקחת אותו להכנה לטסט.

 

רוצה לבדוק אם גם יש לו ביטוח? אם מילאתי לחץ אוויר נכון בגלגלים? אם יש מספיק מים ברדיאטור? אתה מוזמן.

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com


×
×
  • תוכן חדש...