Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7657 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שבן הדוד שלי ראה איך הרכב שלי נראה הוא ביקש ממני לסדר לו את הרכב.

לאחר בד' ראיתי שצריך לבצע :

1. תיקוני צבע למסגרות של השמשות שהחלידו.

2. טיפול בתא מנוע כולל שטיפה.

3. תיקון בית פתחי מיזוג ( שבור ).

4. תיקון תאורה בפנל מזגן , מאפרה , מצית.

5. לאחר הוספת גז למזגן נוצרה דליפת גז חזקה בתא נוסעים לכן יש צורך להח' יחידת מיזוג פנימית .

HPIM0333.jpg

HPIM0334.jpg

HPIM0335.jpg

HPIM0336.jpg

HPIM0337.jpg

HPIM0338.jpg

פולקסוואגן ואריאנט 1969

פורד פוקוס 2002

קבוצה בפייסבוק לפורד פוקוס :

https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/groups/365044096918626/

פורסם

בתמונות אפשר לראות את תיקון התאורה , לתיקון תאורה במאפרה ומצית יש לפרק את המתקן לכוסות.

ואת ניקיון תא המנוע לאחר שטיפה עם חומר ממיס שומנים בשם " פרסטון " , עלה 26 ש"ח באוטו הייטק באשדוד.

בנוסף צבעתי את זרועות מגבים בצבע כסף.

HPIM0339.jpg

HPIM0340.jpg

HPIM0341.jpg

HPIM0342.jpg

HPIM0343.jpg

HPIM0344.jpg

פולקסוואגן ואריאנט 1969

פורד פוקוס 2002

קבוצה בפייסבוק לפורד פוקוס :

https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/groups/365044096918626/

פורסם

כל הכבוד תמשיך...לומד ונהנה מכל ת'רד שלך על שיפוץ/ניקיון הרכב בצורה עצמית.

ותבדוק בהודעות הפרטיות, שלחתי לך הודעה

פורסם

תשמע אני רואה יש לך המון זמן פנוי,בא לך שאני אשלך אליך את החברים שלי תסדר להם גם כן את הסופר לנסר שלהם כי אותי הם גבר שיגעו.

 

ובאמת כל הכבוד על היוזמה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
×
×
  • תוכן חדש...