Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, Devb כתב:

אפשר לבטח רק החל מקילומטראז' מסוים או שאתה מחויב לשמור על רצף ביטוחי?

אני בדיוק עושה טיפול 100K בקרוב ובדיוק מתלבט אם יש צורך להמשיך לבטח את הסוללה,אני במוסך מורשה בבאר שבע,זכור לי שדורשים 500 ש"ח.

עד 200K אפשר תמיד לחדש 

מ201K זה רק עם יש רצף ביטוחי

פורסם

אתה צריך לשמור רצף ביטוחי. אם אינך שומר אותו תצטרך לשלם תמורת בדיקת המצבר לכשתרצה לחדשו, מה שיקזז חלק מהחיסכון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם הרכב עבר טיפול לפני חודשיים ולא עשו הרחבת אחריות של רילקס באותו זמן אפשר יהיה לעשות עכשיו?

אגב מומלץ להקדים את הטיפול בחודש כדי שהטיפול יהיה כמה ימים לפני הטסט?

פורסם

אז  אתמול הייתי במוסך מורשה בבאר שבע.

נכון מה שכתבתם פה,האחריות הרשמית על הסוללה היא כאמור עד 5 שנים או 100 אלף ק"מ. משלמים 500ש"ח ביטוח לשנה או 15 אלף ק"מ כמו כל טיפול.

לשמחתי במוסך שטיפלתי בודקים את הסוללה בכל טיפול,מקווה שהבדיקה הזו שווה משהו.

ושאלה קטנה ידוע לכם באיזה דגמים יש סכנה גדולה יותר להרס של הסוללה ? במוסך אמרו לי שהמודל שלי -SPACE וקורולה היברידית האטצ'בק הסוללות הולכות מהר יותר...

 

תודה לכל העונים!

פורסם
לפני 14 שעות, Devb כתב:

אז  אתמול הייתי במוסך מורשה בבאר שבע.

נכון מה שכתבתם פה,האחריות הרשמית על הסוללה היא כאמור עד 5 שנים או 100 אלף ק"מ. משלמים 500ש"ח ביטוח לשנה או 15 אלף ק"מ כמו כל טיפול.

לשמחתי במוסך שטיפלתי בודקים את הסוללה בכל טיפול,מקווה שהבדיקה הזו שווה משהו.

ושאלה קטנה ידוע לכם באיזה דגמים יש סכנה גדולה יותר להרס של הסוללה ? במוסך אמרו לי שהמודל שלי -SPACE וקורולה היברידית האטצ'בק הסוללות הולכות מהר יותר...

 

תודה לכל העונים!

זה מה שציטטתי לך מאתר קארזון  אבל צריך אימות לזה . לא  הבנתי אם  מסכימים לבטח את הסוללה בחי רצץ ביטוי של 40 אלף ק"מ?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...