Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סאנגיונג קורנדו 2012 4X2 c200 

 

הגיר ישר אחרי הילוך ראשון קופץ להילוך חירום.. לפני התקלה לא היה לי שום החלקה בגיר או רעשים, על פניו הכל היה תקין עשיתי סריקה ואלה כל התקלות שהופיעו 

 

P0732 gear 2 incorrect ratio

P0729 gear 6 incorrect ratio

P0733 gear 3 incorrect ratio

 

P071F manual shift control up / down (tgs) switch signal high

 

P0828 manual switch control up/down (steering wheel) signal high

 

P1605 emm data missmatch

P1610 emm communication error

P1611 emm data error

 

U0100 cyclin can message from engine managment ecu are un

 

U0121 cyclin can message from brake system (abs/esp/tcs) are un

אחרי איפוס ונסיעה שוב הגיר נכנס להילוך חירום והתקלות שעכשיו מופיעות זה רק 
P0732
P1610 

פורסם
לפני 7 שעות, mcaspi כתב:

לא כל דבר זה שיפוץ, אלא פשוט תיקון. נעזרת בגוגל לרעיונות? בדקת מפלס נוזל וצבע?

כן היה תקין.. ליתר ביטחון החלפתי שמן גיר, לא עזר. 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
בתאריך 7.12.2025 בשעה 20:24, קורנדו כתב:

אולי מישהו שמכיר מוסך שמשפץ גיר כזה? אף אחד לא מוכן להתעסק

היית במוסך לגירים?

פורסם
בתאריך 10.12.2025 בשעה 01:04, NickName1 כתב:

היית במוסך לגירים?

הייתח ב2.. אחד רצה להחליף את כל הגיר.. בלי בדיקה מעמיקה רק חיבר סורק ראה p0732 

כל השאר חא מתעסקים, גם במוסך מורשה לא בדקו בכלל אחד אמר שצריך להחליף גיר.. ומוסכים מורשים אחרים לא רצו להתעסק.. מרגיש שנדפקתי חחחח

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, Aviady001 כתב:

ספי ויניב בצומת סגולה

קובי גירים אזהת הרטוב בית שמש

שני מומלצים

דבר איתם

אם זה יניב ממכון גירים אוטומטיים אז הןא לא מתעסק עם הרכב, וגם לא רצה בכלל לשמוע על התקלה בשביל לנסות לתת לי כיוון

לפני 9 שעות, רפי לין כתב:

ספי פרש מענף הרכב ועבר לענף הבניין ויניב נשאר בעסק.

מהיכן אתה בארץ וכמה ק"מ יש למכונית?

בברכה  -  רפי לין

אני במרכז פתח תקווה, 160 אלף ק"מ

עריכה אחרונה על ידי קורנדו
פורסם

זה אחד החסרונות הגדולים לרכבים שנמכרו בכמויות קטנות. אין ידע ואין רצון לפתור תקלות.

הייתה לי בעברי רקסטון... מכיר את הצרה.

לעניינך. יש קבוצה מאוד פעילה של בעלי רקסטון, אולי ממנה תגיע הישועה.

במקביל, תתחיל לקרוא וללמוד חומר מחו"ל. אולי תצליח להגיע לבד לפתרון וזה יחסוך לך החלפת גיר

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 54 דקות, Moshe c כתב:

תנסה את גירים שרונים 0505722711

אם הוא לא מתעסק, אולי יוכל להפנות. 

דיברתי איתו לפני שלושה שבועות.. גם לא מתעסק ואין למי להפנות.. התקשרתי להמון אנשים

לפני כשעה, סולל הדרך כתב:

זה אחד החסרונות הגדולים לרכבים שנמכרו בכמויות קטנות. אין ידע ואין רצון לפתור תקלות.

הייתה לי בעברי רקסטון... מכיר את הצרה.

לעניינך. יש קבוצה מאוד פעילה של בעלי רקסטון, אולי ממנה תגיע הישועה.

במקביל, תתחיל לקרוא וללמוד חומר מחו"ל. אולי תצליח להגיע לבד לפתרון וזה יחסוך לך החלפת גיר

לרקסטון יש גיר שונה.. שלי זה גיר אוסטרלי הקרטר לא למטה הוא בצד . ודיברתי עם כמה אנשים מהקהילה שמתעסקים ברקסטונים.. אף אחד לא יודע.. פיתרון יחידי שהציעו לי זה להחליף מחשב גיר.. גם את זה בדקתי וזה לא זה

פורסם
לפני 4 שעות, קורנדו כתב:

דיברתי איתו לפני שלושה שבועות.. גם לא מתעסק ואין למי להפנות.. התקשרתי להמון אנשים

ניסית לדבר עם יורם מקארגיר(מוסך אדמונד) בחולון?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...