דיברתי כבר עם שלושתם
רועי ישר אמר החלקה בהילוך שני צריך להחליף גיר. לא רצה לעשות בדיקה לאוטו ולא לשפץ גיר רק על סמך הקוד תקלה שהבאתי לו.
פארוק לא מכיר את הגיר הזה הוא יותר ברקסטונים
ומוחמד אם זה הוא אז אמר להחליך מחשב גיר.. חוץ מזה אין לו עוד פיתרון..
הזוי אין אף אחד שיעשה בדיקה באמת. אם היה מישהו שמוכן לבדוק כמו שצריך ולהגיד לי את התקלה במידה וזה באמת הילוך שני דפוק בגלל הדיסקיות שיש בגיר הייתי מזמין קיט שיפוץ לגיר הזה ומפרק בעצמי אבל אף אחד לא מוכן לבדוק כמו שצריך
פשוט מוזר לי שבהתחלה היה קוד תקלה של החלקה בהילוך 6 ו3 ועכשיו פתאום רק בהילוך 2, כי זה ההילוך הראשון שהרכב מנסה להעביר אליו.. לי זה מרגיש בעיה של לחץ שמן או שהמשאבה נדפקה או סלנואידים. אבל אין מי שיבדוק באמת ויגיד לי מה זה