Jump to content

קורנדו

  • הודעות

    11
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי קורנדו

  1. כן זה קרה במפתיע לא היה שום סימן מקדים.. וזה בדיוק מה שאני רוצה שיבדקו גם את הקטע החשמלי.. אבל אין לי למי לפנות ניסיתי כל כך הרבה יש לך מישהו שאתה מכיר שיכל לבדוק את זה?
  2. דיברתי כבר עם שלושתם רועי ישר אמר החלקה בהילוך שני צריך להחליף גיר. לא רצה לעשות בדיקה לאוטו ולא לשפץ גיר רק על סמך הקוד תקלה שהבאתי לו. פארוק לא מכיר את הגיר הזה הוא יותר ברקסטונים ומוחמד אם זה הוא אז אמר להחליך מחשב גיר.. חוץ מזה אין לו עוד פיתרון.. הזוי אין אף אחד שיעשה בדיקה באמת. אם היה מישהו שמוכן לבדוק כמו שצריך ולהגיד לי את התקלה במידה וזה באמת הילוך שני דפוק בגלל הדיסקיות שיש בגיר הייתי מזמין קיט שיפוץ לגיר הזה ומפרק בעצמי אבל אף אחד לא מוכן לבדוק כמו שצריך פשוט מוזר לי שבהתחלה היה קוד תקלה של החלקה בהילוך 6 ו3 ועכשיו פתאום רק בהילוך 2, כי זה ההילוך הראשון שהרכב מנסה להעביר אליו.. לי זה מרגיש בעיה של לחץ שמן או שהמשאבה נדפקה או סלנואידים. אבל אין מי שיבדוק באמת ויגיד לי מה זה
  3. הם גם בלי בדיקה ישר מציעים גיר יד שניה.. שאין לדעת מה הוא עבר.. וגם שמעתי כמה דברים לא הכי נחמדים עליהם. וגם הביקורות מעידות על זה.. הבנתי שהם מציגים את עצמם עכשיו גם בתור car gears לכאורה
  4. דיברתי איתו לפני שלושה שבועות.. גם לא מתעסק ואין למי להפנות.. התקשרתי להמון אנשים לרקסטון יש גיר שונה.. שלי זה גיר אוסטרלי הקרטר לא למטה הוא בצד . ודיברתי עם כמה אנשים מהקהילה שמתעסקים ברקסטונים.. אף אחד לא יודע.. פיתרון יחידי שהציעו לי זה להחליף מחשב גיר.. גם את זה בדקתי וזה לא זה
  5. אם זה יניב ממכון גירים אוטומטיים אז הןא לא מתעסק עם הרכב, וגם לא רצה בכלל לשמוע על התקלה בשביל לנסות לתת לי כיוון אני במרכז פתח תקווה, 160 אלף ק"מ
  6. הייתח ב2.. אחד רצה להחליף את כל הגיר.. בלי בדיקה מעמיקה רק חיבר סורק ראה p0732 כל השאר חא מתעסקים, גם במוסך מורשה לא בדקו בכלל אחד אמר שצריך להחליף גיר.. ומוסכים מורשים אחרים לא רצו להתעסק.. מרגיש שנדפקתי חחחח
  7. כן היה תקין.. ליתר ביטחון החלפתי שמן גיר, לא עזר.
  8. אולי מישהו שמכיר מוסך שמשפץ גיר כזה? אף אחד לא מוכן להתעסק
  9. יש לי סאנגיונג קורנדו 2012 4X2 c200 הגיר ישר אחרי הילוך ראשון קופץ להילוך חירום.. לפני התקלה לא היה לי שום החלקה בגיר או רעשים, על פניו הכל היה תקין עשיתי סריקה ואלה כל התקלות שהופיעו P0732 gear 2 incorrect ratio P0729 gear 6 incorrect ratio P0733 gear 3 incorrect ratio P071F manual shift control up / down (tgs) switch signal high P0828 manual switch control up/down (steering wheel) signal high P1605 emm data missmatch P1610 emm communication error P1611 emm data error U0100 cyclin can message from engine managment ecu are un U0121 cyclin can message from brake system (abs/esp/tcs) are un אחרי איפוס ונסיעה שוב הגיר נכנס להילוך חירום והתקלות שעכשיו מופיעות זה רק P0732 P1610
×
×
  • תוכן חדש...