Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מלחמת מחירים?


פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מחיר הרנו סימביוז, מחיר של יאריס קרוס הבירידית בסיסית וקטנה יותר עם אבזור נדיב לעומת היאריס הספרטנית.

עריכה אחרונה על ידי mottis
פורסם
לפני 28 דקות, mottis כתב:

מחיר הרנו סימביוז, מחיר של יאריס קרוס הבירידית בסיסית וקטנה יותר עם אבזור נדיב לעומת היאריס הספרטנית.

מי ששוקל יאריס במחיר המופרע שבו היא מוצעת לא יעיף מבט לכיוון של רנו.

היבואן העמיד את הרנו ראש בראש עם הטיגו 7 ההיברידית גם כן.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

השאלה עוד 5 שנים כמה ירצו כמה יאריס קרוס משומשת וכמה על סימביוז?

 

הבנתי שכדי להתחרות בפיאט וטויוטה - לובינסקי החליטו לייבא את כל קו המסחריות של פיג'ו, סיטרואן ואופל ולמכור גם שיש כפילויות.

ככה הגיעו אלינו פיג'ו אקספרט, פיג'ו ריפטר, סיטרואן ג'אמפר, אופל ויוארו ואופל מובאנו.

  • אהבתי 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

ירידת ערך היא לא כל הסיפור - ואין שום מקום להשוואה בין יאריס קרוס לסימביוז שגדולה בהרבה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שוק הפרטיות של רנו מוגבל עד כמעט ולא קיים , הרכב מיועד בעיקר לציי רכב ואף תומחר בהתאם.

 

פורסם

כלמוביל משיקה את איוניק 6N ומחזירה את איוניק 5N.

 

איוניק 6 - 400 אלף.

איוניק 5 - 410 אלף - הוזלה של 30 אלף מאז הפסקת הייבוא.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

יבואן הונדה , המייבא רכבים אקזוטים לישראל (על פי הכמות הנמכרת) , החליט לרדת אל העם ומפרסם מחירים מעודכנים...

https://cars.walla.co.il/item/3846454

 

היבואן עדין ככל הנראה תחת השפעה, גאז קרוס ב 172 ??? HRV ב 185??

מישהו שם חייב להתעורר ולהוריד את המחירים בלפחות עשריה נוספת.

  • מצחיק 1
פורסם

מנחש שהמחירים לא באמת יעלו בסוף יולי.

ג'אז ב-145 כבר חוזר לשפיות, יאריס היברידית עולה רק 4000 פחות.

חידוש ייבוא הסיוויק? אולי עכשיו הייבואן יצליח לשכנע את היצרן לשחרר לו דגמים בתקינה אמריקאית/קנדית.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 13 שעות, itsik170 כתב:

מנחש שהמחירים לא באמת יעלו בסוף יולי.

ג'אז ב-145 כבר חוזר לשפיות, יאריס היברידית עולה רק 4000 פחות.

חידוש ייבוא הסיוויק? אולי עכשיו הייבואן יצליח לשכנע את היצרן לשחרר לו דגמים בתקינה אמריקאית/קנדית.

עם כל הכבוד שיש לי לגאז וגם ליאריס , המחירים מופרכים ויקרים, במיוחד של הגאז קרוס ב172K...

רנו אולי מבינים את המצב ומתחרים את הסמביוז ב160, אבל המקבילות מבית יונדאי \ טויטה \ הונדה במעל 180K ?

בכל יום שעובר אני מבין שהאטו2 אינה נופלת בדבר מתוצרת אירופה \ קוריאה והכל ב 30K פחות עם איבזור ובעיקר מערכות הינע טובה משמעותית.

הרכב הנוכחי אומנם בליסינג , במידה והרכב יגלה אמינות ושמישות גבוהה לא תהיה מניעה לעבור לרכישה פרטית של תוצרת סינית ,באותה הדרך בדיוק התחילו הקוראנים בארץ .

פורסם

הג'אז קרוסטאר עולה במחירון החדש 159900 ש"ח ואפשר למצוא אותה ב-145000 ש"ח בייבוא מקביל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 16 דקות, 3n כתב:

באותה הדרך בדיוק התחילו הקוראנים בארץ .

אני מנפגעי קאיה בסיבוב הראשון שלה בארץ (94'). מכרו טנדר דיזל בעל כושר העמסה מצויין וארגז גדול במחיר טוב אבל זה נגמר בזה שאחרי חצי שנה של ויכוחים עם היבואן הרכב הוחזר ליבואן וקיבלתי את כל הכסף חזרה.

אני לא אומר שהסיניות בהכרח גרועות אלא שחובת ההוכחה עליהן (על כל דגם בנפרד). אישית מה שמציק לי בהן זה הנדסת האנוש.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני כשעה, Night Driver כתב:

אני מנפגעי קאיה בסיבוב הראשון שלה בארץ (94'). מכרו טנדר דיזל בעל כושר העמסה מצויין וארגז גדול במחיר טוב אבל זה נגמר בזה שאחרי חצי שנה של ויכוחים עם היבואן הרכב הוחזר ליבואן וקיבלתי את כל הכסף חזרה.

אני לא אומר שהסיניות בהכרח גרועות אלא שחובת ההוכחה עליהן (על כל דגם בנפרד). אישית מה שמציק לי בהן זה הנדסת האנוש.

כמעט חודשים עם האטו 2 , אכן הנדסת האנוש אינה ברמה אירופאית , אבל כל השאר שם ומעבר.

ביצעתי הגדרות כלליות דרך המסך ויותר לא נדרש לשחק בזה , נכון ההתערבות של מערכת שמירת הנתיבים לעיתים אגרסיבית אבל מעבר לזה הכל בגדר הנורמה.

 

 

פורסם
לפני 59 דקות, 3n כתב:

כמעט חודשים עם האטו 2 , אכן הנדסת האנוש אינה ברמה אירופאית , אבל כל השאר שם ומעבר.

ביצעתי הגדרות כלליות דרך המסך ויותר לא נדרש לשחק בזה , נכון ההתערבות של מערכת שמירת הנתיבים לעיתים אגרסיבית אבל מעבר לזה הכל בגדר הנורמה.

 

 

לקחתי לאחד העובדים טיגו 4 בליסינג (בחירה שלו). עזוב ממשקים והרכב עצמו, מי שם את המצבר בתא המטען עם בליטה ברצפה?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 51 דקות, Night Driver כתב:

לקחתי לאחד העובדים טיגו 4 בליסינג (בחירה שלו). עזוב ממשקים והרכב עצמו, מי שם את המצבר בתא המטען עם בליטה ברצפה?

מי שלא תכנן את הרכב כהיברידי במקור, הנירו פלאג אין סובלת מאותה הבעיה בדיוק .

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...