Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי את הרכב והופתעתי מהמהירות האיטית שלו יחסית לעוצמת המנוע שלו .האם ניתן לשפר איכשהו ביצועים?

בדגם שלי אין אפשרות לעבור מאקו לספורט

פורסם (נערך)

הוא לא יותר מהיר או איטי מכל משפחתומטית 2.0
אאל"ט 0-100 סביב ה 10 שניות, זה לא ממש איטי
נכון, הוא לא מרגיש זריז, אבל זה מה יש במנועים אטמוספרים עם גיר אוטומטי.
על מה נהגת קודם שהרגיש לך יותר זריז?
יש מצב Ds בידית ההילוכים שם המנוע שומר על סלד גבוה יותר והתגובתיות של הגז שונה. (זה קיים בצורה הישנה... לא יודע לגבי החדשה)
זה לא פתרון ליום-יום, אבל לפני עקיפה כשנדרש כוח, זה מאוד שימושי

I got this Mitsubishi Outlander from 2017 from my dad. I noticed the  gearshift has “Ds” and “L” along with everything els. What are they, what  do they do, and how do I use them? : r/carquestions

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני שעתיים, rafi-hac כתב:

קניתי את הרכב והופתעתי מהמהירות האיטית שלו יחסית לעוצמת המנוע שלו

הכל יחסי בחיים.

הרצפה של אחד היא התקרה של אחר.

 

לפני שעתיים, rafi-hac כתב:

האם ניתן לשפר איכשהו ביצועים?

לתדלק באוקטן גבוה יותר?... שווה לך את הכסף?

זה יכול לעבוד בחלק מהרכבים שמותאמים לזה, ובאחרים ממש לא.

אולי אפשר להתקין תוכנת מנוע אחרת (Stage 1) שתהפוך את הרכב לאימפרזה טורבו עגלתית, ההתקנה תעלה מלא כסף יחסית, ותקצר את חיי המנוע בחצי ממה שחשבת.

זה משהו שיכול לעניין אותך?

פורסם

אין למנוע הזה שום שיפור.

סה"כ הוא בסדר, אני לא מרגיש שהוא איטי... אבל כמו שכתבתי הוא לא מרגיש זריז.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

קנית רכב שמיועד ל A-B. את זה הוא עושה טוב. זה לא הרכב לנס-הרים\נחל אורן.

  • רעיון טוב! 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 22 שעות, מחכה כתב:

סטייג 1 יעבוד ברכב ללא טורבו רק עם נפח גדול, לא 2000 סמ"ק ...

אין לי מושג חבר, לא מבין כלום בשיפורים... אבל ה- ASX הזאת היא אטמוספרית ולא טורבו, אני טועה?

ונפח המנוע 2.0L.

ואם אני לא טועה, גם לאימפרזות טורבו עם מנועי ה- 2.0L עשו שיפורי מנוע לרוב, וגם לרכבים עם מנועים צנועי נפח עשו שיפורים...

אז לא בטוח שהטענה שלך ש- Stage 1 יעבוד רק ברכב גדול נפח (לפי מה שכתבת - 2,00 סמ"ק זה לא נפח מספיק).

Stage 1 אמור לעבוד בכל רכב בעיקרון כי זה רק שינוי של התוכנה ב- ECU...

עד כמה הוא משפר? זה לא יודע... כתוב בגוג-אל בסביבות ה- 10-30%.

שוב, לא מבין בזה כלום.

 

לפני 8 שעות, borsood כתב:

קנית רכב שמיועד ל A-B. את זה הוא עושה טוב. זה לא הרכב לנס-הרים\נחל אורן.

בדוק... אבל עדיין זה לא עונה לו על השאלה.

בעצם ענית לו - לא.

פורסם
לפני 13 דקות, DAHUJI כתב:

ם לאימפרזות טורבו עם מנועי ה- 2.0L עשו שיפורי מנוע לרוב, וגם לרכבים עם מנועים צנועי נפח

ברכבים האלה כשמשפרים אותם, לא עושים רק סטייג 1, 

מוסיפים להם טורבואים גדולים וכו וכו , דברים שצריך לשפוך עליהם כסף כמו מים ,

אני לא מכיר מישהו שישפוך כסף עלASX... התכוונתי שלא תרגיש משהו משמעותי אם תעשה רק סטייג 1, אלא אם כן היה לך טורבו שבטורבו גם סטייג 1 מספיק כדי להרגיש שינוי. 

אם תחפש עוד קצת בגוגל תראה שזה מה שאומרים כולם.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 1 דקה, מחכה כתב:

ברכבים האלה כשמשפרים אותם, לא עושים רק סטייג 1, 

מוסיפים להם טורבואים גדולים וכו וכו , דברים שצריך לשפוך עליהם כסף כמו מים ,

אני לא מכיר מישהו שישפוך כסף עלASX... התכוונתי שלא תרגיש משהו משמעותי אם תעשה רק סטייג 1, אלא אם כן היה לך טורבו שבטורבו גם סטייג 1 מספיק כדי להרגיש שינוי. 

אם תחפש עוד קצת בגוגל תראה שזה מה שאומרים כולם.

תודה רבה על ההסבר!.

החכמתי.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הגיר שלו הוא תיבת הילוכים רציפה, אז נותן תחושה איטית. בעיקרון הרכב לא נחשב לאיטי מדי אבל גם לא מהיר. מהניסיון שלי כשמסתכלים על מד המהירות הוא מפתיע

לטובה ומרגיש זריז רוב הזמן ותיבת ההילוכים הרציפה שלו די טובה יחסית לעומת אלו שנהגתי בהם (סובארו XV למשל) ואפשר להעביר הילוכים אם אני לא טועה מההגה.

נהגתי על הרכב של גרושתי ודי הופתעתי לטובה יחסית.

לשפר? אין שום דבר אפשרי בלשפר אותו וכל כסף שתשקיע לא יעזור אפילו לא ב 5 אחוז.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...