Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 43 דקות, amosbmw כתב:

לא ממליץ בכלל על ג'ק הידראולי זול. תופס המון מקום, ולא רק שהוא נמוך מידי לקרוסאוברים, במצב סגור הוא גבוה מידי לרכב פרטי עם פנצ'ר.

ממליץ על הג'ק הזה. קל, לא תופס הרבה מקום ובעל טווח תנועה גדול. ואם כבר הבאת אימפקט, ניתן לתפעל את הג'ק באמצעות האימפקט. אבל רצוי לגרז את מוט ההברגה שלו לפני.

גק עגלה נכנס מתחת לכל רכב פרטי.

 

היתרון שלו זה לא הכוח אלא האפשרות לתפעל בלי לשבןר את הגב.

 

 

ולתפעל ברגי הנעה עם אימפקט זה מתכון בטוח לאסון. זה גומר גם את האופ וגם את המיסבים. גם עם מברגה חשוב לא לעבוד איתו מהר כי זה דופק את האום ואם אין לך את הניסיון לזהות את השחיקה שלו זה ייגמר לא טוב.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כשהגלגל מפונצ'ר, עגלה זול  עם גובה מינימום של 13.5 ס"מ לא נכנס בכל סוג של רכב. מניסיון.

שברתי כמה ג'קים מספריים כאלה עם האימפקט אבל מאז שגרזתי אותו הוא מחזיק ואין שום בעיה.

מי שמשתמש בזה לשימוש אישי לא ייתקל בקושי, אני משתמש כל יום ב"ידידים".

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 57 דקות, tan tan כתב:

אפשר לקנות בכמה שקלים ידית ראצ'ט כזו שמתלבשת על הג'ק

https://he.aliexpress.com/item/1005007310377201.html

אם רוצים לפתוח עם בוקסה אפשר לקנות את החלק הזה

https://he.aliexpress.com/item/1005006195794477.html

 

קניתי את הראצ׳ט הזה, לא מתאים לג׳ק שלי שתופסן הידית שלו כפול.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בקישור ששלחתי הג'ק מגיע יחד עם הראצט. לא חייבים להשתמש במברגה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני כשעה, amosbmw כתב:

כשהגלגל מפונצ'ר, עגלה זול  עם גובה מינימום של 13.5 ס"מ לא נכנס בכל סוג של רכב. מניסיון.

שברתי כמה ג'קים מספריים כאלה עם האימפקט אבל מאז שגרזתי אותו הוא מחזיק ואין שום בעיה.

מי שמשתמש בזה לשימוש אישי לא ייתקל בקושי, אני משתמש כל יום ב"ידידים".

גם אני משתמש בו המון בידידים. ה 13.5 לא מספיק לג'יפון אבל הם נכנסים יופי מתחת לרכב פרטי.

חרטתי הגבהות מאלומיניום של 5 ס"מ ושל 10 ס"מ וזה מכסה לי את כל טווח הרכבים הפרטיים.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 5 שעות, Night Driver כתב:

גם אני משתמש בו המון בידידים. ה 13.5 לא מספיק לג'יפון אבל הם נכנסים יופי מתחת לרכב פרטי.

חרטתי הגבהות מאלומיניום של 5 ס"מ ושל 10 ס"מ וזה מכסה לי את כל טווח הרכבים הפרטיים.


תבורך על כל העזרה והעבודה החשובה והקשה שאתה ואחרים עושים  ב'ידידים' בהתנדבות מלאה.

תודה רבה!

פורסם
לפני 22 דקות, boli19 כתב:


תבורך על כל העזרה והעבודה החשובה והקשה שאתה ואחרים עושים  ב'ידידים' בהתנדבות מלאה.

תודה רבה!

תודה אבל כולנו עושים את זה באהבה. חיוך של אימא עם ילד קטן שהנעת לה את האוטו או המבט עם ההקלה של מישהו שהצלחת לסגור לו את חלון הממד התקוע שווים הכל.

 

מעבר לזה היום x תקוע עם הרכב ומקבל עזרה, מחר הוא יראה את y מסתבך עם הסלים של הסופר ויעזור לו כי גם לו עזרו וכך זה מתגלגל וחוזר בסוף אליך. אלה נורמות חברתיות שאנחנו מטפחים.

  • אהבתי 3

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...