Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אם זו הבחירה אז טסלה, אבל במחיר של הטסלה כ 250.0 אש"ח ככל הנראה הייתי בוחר באיוניק 5 או בקופרה טווסקאן. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

הייתי בוחר בטסלה אישית מטעמי בשלות , יש לה תוכנה יציבה עם עדכונים וממשק משתמש נוח , לרעתה מינימליסטיות שחלק אוהבים וחלק לא. באופן כללי הרכב מעודן ויש בו את כל מה שצריך והכל נעשה באופן מערבי.

 

האקספנג מתקרבת לטסלה מהבחינות האלה ולכן היא גם אופציה נחמדה , מאובזרת ונוחה. מאמין שנסיכת מבחן תיתן לך את התשובה . 

 

מבחינת הEHS7 , הרכב עם הנדסת אנוש לא ממש נוחה ועם התנהגות כביש פושרת . מנגד היא מציעה המון המון אבזור וכוח יוצא מן הכלל בגרסה החזקה . זה כבר שיקול שלך כלקוח ומה אתה מחפש ברכב, תיקח בחשבון ירידת ערך לא צפויה שלה כמו כל המותגים הסיניים שמציפים את השוק

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
  • אהבתי 1
פורסם

את ההונגצ'י הייתי מוריד מהרשימה, אוטו מאוד מרשים על הנייר, שמתפרק ברגע שאתה מתחיל לנסוע בו. הטסלה עדיפה על האקספנג , אבל שמחשבים את ההבדל במחיר, ובמחיר של טסלה בסיסית, ניתן לקנות G6 פרפורמנס, זה נהפך ללא תחרות. האיוניק זה רכב מצויין, רק כל עוד שיש אחריות. יש שם בעיה בלתי פתורה עם ICCU, שזה מחשב ניהול טעינה, הוא מת בפתאומיות, ועלות החלפה, ללא אחריות היא כעשרים אלף ש"ח.

 

פורסם (נערך)

 

דבר ראשון הייתי מחכה לזיקר 7x ולאוואטר 11 שיתחילו להימכר בזמן הקרוב בישראל אולי אפילו החודש, שני רכבים מעניינים מאד, הזיקר מתקדם מאד ועם טעינה ציבורית סופר מהירה.

 

הונגצ'י מרווחת, איכותית ומאובזרת אבל לא מספיק מגובשת מבחינת תוכנה ומתלים ולא תפסה בישראל בינתיים. נקסט.

 

טסלה מודל y מגובשת מבחינת תוכנה וסוף כל סוף גם מבחינת מתלים ובידוד רעשים, רשת טעינה רחבה והעדר עלויות טיפולים. אבל סובלת מחסרונות מהותיים שאני לא יכול לקבלם ברכב מודרני (העדר לוח מחוונים, העדר אפל קאר ואנדרואיד אוטו, העדר waze, העדר חיישני חניה, ידיות דלתות חיצוניות שקועות לא חשמליות,  מוט הילוכים במסך, העדר רדאר, אוטו פיילוט לא משהו להבדיל מה- fsd שלא קיים בישראל), יקרה מאד ואין עליה הנחות או מימון ללא ריבית וכו' פלטפורמת 400v מיושנת. נקסט.

 

אקפנג g6, פלטפורמת 800v מתקדמת= זמן טעינה קצר וטווח נסיעה ארוך בגירסת הלונג ריינג', מאובזרת ואיכותית, מחיר רכישה זול ויש גם הטבות שונות ברכישה (מימון ללא ריבית או טרייד אין במחיר מחירון וכו'), אחריות ארוכה מאד של 7 שנים על כל הרכב, כל מה שציינתי שחסר בטסלה יש כאן. מרווח אדיר במושב האחורי. דגם מחודש ומשופר הוצג בסין, אם אפשר לחכות לו שיגיע לישראל כנראה בסוף השנה הזאת או תחילת שנה הבאה אז עדיף, זאת הבחירה (הקלה) שלי עד שהזיקר והאוואטר יגיעו לישראל.

 

בשלושת הרכבים האלו הנדסת אנוש בעייתית והכל מתופעל מהמסך או מכפתורים בהגה. 

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי bigzoltar
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

תודה רבה על התגובות, אתם מאוד מאוד עוזרים, לגבי אווטר וזיקר שאמורים להגיע אני בודק, השאלה אם אלו אותם טווחי מחיר

פורסם (נערך)

שכחתי גם את im6 שגם יתחיל להימכר בישראל בחודש ספטמבר השנה.

 

גם נראה רכב מרשים מאד ובטווח מחיר משוער של החל מ- 220 אלף ₪ (נראה לי שהוא יתחיל בפחות אפילו).

 

https://cars.walla.co.il/item/3745902

 

הזיקר 7x יימכר לפי הצפי גם החל מטווח המחיר הזה.

 

האוואטר כנראה בטווח מחיר גבוה יותר שכן בהמשך יגיע דגם קטן יותר שלו בטווח המחיר הנ"ל.

 

אבל צריך לשים לב שהאוואטר 11, ה- im6 וההונגצ'י ehs7 הם למעשה בקטגוריה למעלה מבחינת הגודל שלהם.

 

בשורה התחתונה מגיע לכאן גל של רכבים סיניים מ א ד מרשימים ומתקדמים אשר נראה שיובילו את הקטגורייה.

 

לא הייתי נכנע לדעות קדומות לגבי נחיתות של הרכבים הסיניים מצד אחד ולגבי עליונות של המודל y מהצד השני, טסלה בפירוש תקועה ולא עומדת בתחרות מול הסינים לדעתי (אלא אם כן שיפור של בידוד רעשים ונוחות נסיעה לקויים שהיו לפני כן והעברת מוט הילוכים למסך המולטימדיה מהווה התקדמות לדעתך).

 

בהקשר זה אציין שחסרון נוסף מהותי מאד לדעתי במודל y ששכחתי לציין הוא שיש בה רק דרגת רגנרציה אחת, הגבוהה ביותר. 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי bigzoltar
פורסם

לטעמי, הטסלה היא ה benchmark לכל הרכבים החשמליים. התוכנה והאפליקציה הכי בשלים בתעשייה כולל עידכונים אחת למספר שבועות. בנוסף, אין טיפולים שנתיים כובלים ע"י יבואן חמדן. גם האקספנג יכולה לבוא בחשבון שכן היא נותנת אחריות ארוכה יותר, טווח טוב, מחיר זול יותר, טכנולוגית סוללה של 800V מתקדמת וכו. הם מוציאים מידי פעם עידכוני תוכנה, אבל לא ברמה של טסלה. אני הייתי בוחר בטסלה פשוט בגלל תוכנה יותר בשלה (נושא מהותי ברכב חשמלי) וחברה יותר בשלה ומבוססת מאקספנג. בהצלחה. 

  • אהבתי 1
פורסם

התלבטתי כמוך ולבסוף רכשתי את האקספנג ג'י 6 ולרגע לא מצטער.

הטסלה y החדשה על פניו נראה ששופרה לעומת הגרסה הקודמת אך בעיני היא חסרה בדברים שמבחינתי לא ניתן לסלוח, כמו למשל חוסר בלוח שעונים, היעדר ווייז, תוספת כסף על כל דבר כמעט וכיוצ"ב.

הטסלה יקרה משמעותית מהאקספנג ללא סיבה נראית לעין. אתה משלם יותר כסף רק בגלל המותג, לכן ירדתי ממנה אם כי מדובר ברכב טוב שיש לו יתרונות.

האקספנג ג'י 6 הוא רכב איכותי מאוד, מרגיש בוגר למרות שמדובר בחברה צעירה. 

איכות החומרים וההרכבה גבוהים מאוד, נוחות הנסיעה טובה בעיר ומצוינת מחוץ לעיר, טכנולוגיה ברמה סופר גבוהה ומנוע שלרגע לא תרגיש שאין לו מספיק כוח (45 קג"מ!).

 

פורסם
בתאריך 3.5.2025 בשעה 14:15, guy.a כתב:

את ההונגצ'י הייתי מוריד מהרשימה, אוטו מאוד מרשים על הנייר, שמתפרק ברגע שאתה מתחיל לנסוע בו. הטסלה עדיפה על האקספנג , אבל שמחשבים את ההבדל במחיר, ובמחיר של טסלה בסיסית, ניתן לקנות G6 פרפורמנס, זה נהפך ללא תחרות. האיוניק זה רכב מצויין, רק כל עוד שיש אחריות. יש שם בעיה בלתי פתורה עם ICCU, שזה מחשב ניהול טעינה, הוא מת בפתאומיות, ועלות החלפה, ללא אחריות היא כעשרים אלף ש"ח.

 

מעניין מה שאתה אומר, עשיתי נסיעות מבחן על שלושתן, ההונגצ'י מרגיש הכי רציני, גם מבחינת כח וגם מבחינת איבזור, לגבי תוכנה אין לי מושג מה יהיה עם עדכוני עתיד, לגבי שוק בוודאי שלא, לא חושב שיש כאלו שמסתובבות על הכביש יותר מדי כדי להתפרק, קרה למישהו שהתפרק לו?

פורסם

התכוונתי להתנהגות הכביש. אם תקרא ביקורות, כולם כותבים על זה. אם תכנס לקבוצת ווטאפ של הונגצ'י, תראה שיש הרבה תלונות על הרכב. אני הייתי נמנע.

פורסם

מה שבטוח שירידת הערך של הונגצ'י תהיה כמו צוללת המתיוג בארץ נתפס כבדיחה מממונעת.

 

אני בחרתי בטסלה בגלל היסטוריית השימוש הגבוהה שלה- הרכבים שלה מפגינים אמינות פנטסטית כבר שנים רבות בארה"ב ובלי קנס שנתי בדמות טיפולים.

 

החוויה שלי שברכבים מודרנים המכות בכיס מגיעות ממערכות איזוטריות שהם מפוצצים בהן מערכות הבטיחות והחשמליזציה בכל רכיב יקרות מאוד לתיקון!!!

לכן העדפתי ללכת על בטוח (אחרי חוויה קשה עם סיטרואן) .

 

אבל עדיין פוזל לאקספנג התמורה לשקל שם נראית פסיכית.

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 3.5.2025 בשעה 15:19, bigzoltar כתב:

 

דבר ראשון הייתי מחכה לזיקר 7x ולאוואטר 11 שיתחילו להימכר בזמן הקרוב בישראל אולי אפילו החודש, שני רכבים מעניינים מאד, הזיקר מתקדם מאד ועם טעינה ציבורית סופר מהירה.

 

הונגצ'י מרווחת, איכותית ומאובזרת אבל לא מספיק מגובשת מבחינת תוכנה ומתלים ולא תפסה בישראל בינתיים. נקסט.

 

טסלה מודל y מגובשת מבחינת תוכנה וסוף כל סוף גם מבחינת מתלים ובידוד רעשים, רשת טעינה רחבה והעדר עלויות טיפולים. אבל סובלת מחסרונות מהותיים שאני לא יכול לקבלם ברכב מודרני (העדר לוח מחוונים, העדר אפל קאר ואנדרואיד אוטו, העדר waze, העדר חיישני חניה, ידיות דלתות חיצוניות שקועות לא חשמליות,  מוט הילוכים במסך, העדר רדאר, אוטו פיילוט לא משהו להבדיל מה- fsd שלא קיים בישראל), יקרה מאד ואין עליה הנחות או מימון ללא ריבית וכו' פלטפורמת 400v מיושנת. נקסט.

 

אקפנג g6, פלטפורמת 800v מתקדמת= זמן טעינה קצר וטווח נסיעה ארוך בגירסת הלונג ריינג', מאובזרת ואיכותית, מחיר רכישה זול ויש גם הטבות שונות ברכישה (מימון ללא ריבית או טרייד אין במחיר מחירון וכו'), אחריות ארוכה מאד של 7 שנים על כל הרכב, כל מה שציינתי שחסר בטסלה יש כאן. מרווח אדיר במושב האחורי. דגם מחודש ומשופר הוצג בסין, אם אפשר לחכות לו שיגיע לישראל כנראה בסוף השנה הזאת או תחילת שנה הבאה אז עדיף, זאת הבחירה (הקלה) שלי עד שהזיקר והאוואטר יגיעו לישראל.

 

בשלושת הרכבים האלו הנדסת אנוש בעייתית והכל מתופעל מהמסך או מכפתורים בהגה. 

 

 

 

 

 

 

 

האמת שהרכב הראשון שבדקתי היה אקספנג, אתה מאוד קרוב למה שהרגשתי לגבי שלושתם, אם אקספנג היו נותנים לי מחירון על הרכב בטרייד כבר הייתי לוקח, הם לא נותנים מחירון ויותר מזה יש תחושה מאוד מאוד חזקה שהם לא צריכים אותי...לא התקשרו לשאול מה קורה כבר חודשיים...אז מטריד אותי איך יהיה השירות, אני כרגע מתלבט מאוד בין ההונגצ'י לטסלה, הונגצ'י נותנים מחירון בטרייד על המקום אז כנראה שבאמת יש שם בעיה עם מכירה? זה מילכוד 22...

פורסם

המדיניות של היבואן של אקספנג השתנתה בחודשיים האלה, ראיתי מודעות שלהם בשבועות האחרונים על טרייד אין במחיר מחירון או מימון ללא ריבית.


אבל במחשבה נוספת הייתי מחכה לאקספנג g6 לאחר מתיחת הפנים, עשו בה הרבה שיפורים בהרבה אספקטים חשובים וקראתי גם שהמחיר שלה בסין נמוך  ב- 20 אחוז מהרכב הנוכחי. לא יודע אם המידע הזה לגבי המחיר מדוייק, זה נראה קצת לא סביר וגם לא ברור מה יהיה המחיר בישראל לאור שינויי המיסוי בישראל.

 

בכל מקרה הייתי מחכה גם לרכבים האחרים שציינתי.

 

מדובר ברכבים שעל הנייר מאד מרשימים ומאד מתקדמים טכנולוגית, ובין היתר בעלי טעינה מהירה מאד, כבר מתקרבים לטריטוריה של מהירות תדלוק. שזה דבר חשוב מאד גם לנושא שמירת הערך שכן הרכבים הללו יהיו פחות מיושנים ככל שהטכנולוגיה תמשיך להתקדם.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...