Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, Ozal100 כתב:

כן, הוחלף 

קודם כל חבל שהוחלף, כי בטח החלפת סתם כי האוטו שלך עשה 125k ואפילו לפי ספר רכב מחליפים ב 135 ורוב המוסכים ממליצים לא לגעת, חוץ מכל מני פורומים של( לא פה ) של אנשים שלא מבינים מה הם ממליצים. 

לדעתי האישית הבעיה שלך שם או נובעת משם, והייתי חוזר למקום שהוא הוחלף בו, או שהחלפת לבד? 

  • רעיון טוב! 1

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, innvision כתב:

האם ברכב מותקן קודן (או כל התקן אחר למניעת הנעה) ?

הייתה קודנית בעבר אשר נותקה

הרכב שלי נגנב והוחזר, הקודנית נותקה וכאשר חזר ועבר תיקון, ביקשתי לנתק את הקודנית לצמיתות (בוצע בחברה מטעם הביטוח) התקלות שאני מציין החלו בערך בשבועות האחרונים אחרי שימוש 

לפני 2 דקות, timur2008 כתב:

קודם כל חבל שהוחלף, כי בטח החלפת סתם כי האוטו שלך עשה 125k ואפילו לפי ספר רכב מחליפים ב 135 ורוב המוסכים ממליצים לא לגעת, חוץ מכל מני פורומים של( לא פה ) של אנשים שלא מבינים מה הם ממליצים. 

לדעתי האישית הבעיה שלך שם או נובעת משם, והייתי חוזר למקום שהוא הוחלף בו, או שהחלפת לבד? 

הוחלף מזמן במסגרת סיבה שהייתה, לא גרם לשום תקלה.

התקלה התחילה הרבה אח״כ.

הוחלף ע״י מוסך מורשה ע״י הבעלים הקודם.

עריכה אחרונה על ידי Ozal100
פורסם
לפני 2 דקות, Ozal100 כתב:

הייתה קודנית בעבר אשר נותקה

הוחלף מזמן במסגרת סיבה שהייתה, לא גרם לשום תקלה.

התקלה התחילה הרבה אח״כ.

הוחלף ע״י מוסך מורשה ע״י הבעלים הקודם.

אוקיי ייתכן שלא קשור כי רשמת הולחף לא מזמן. בכל מקרה צריך לבצע בדיקות על הרכב, כל המלצות אחרות זה ירי לאוויר הפתוח. 

ככל הנראה יש לך כשל / תקלה במערכת הדלק, /חיישן מסויים. 

תיגש לאחד המוסכים שהמליצו לך פה החברים זה הדבר הכי נכון לעשות בכדי לא לגרום גם יותר נזק ולהחליף חלקים שלא קשורים או לנתק מערכות הגנה. 

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

כן זה מה שאעשה 

בתור בעלים של מאזדה דומה, איזה מוסך היית ממליץ?

מתלבט בין תכלת לניר צבי. שמעתי על שניהם ביקורות טובות, שזה מוסכים ברמה של היבואן ולא עוד מוסכי צד.

לפני 1 דקה, timur2008 כתב:

אוקיי ייתכן שלא קשור כי רשמת הולחף לא מזמן. בכל מקרה צריך לבצע בדיקות על הרכב, כל המלצות אחרות זה ירי לאוויר הפתוח. 

ככל הנראה יש לך כשל / תקלה במערכת הדלק, /חיישן מסויים. 

תיגש לאחד המוסכים שהמליצו לך פה החברים זה הדבר הכי נכון לעשות בכדי לא לגרום גם יותר נזק ולהחליף חלקים שלא קשורים או לנתק מערכות הגנה. 

 

פורסם
לפני 6 דקות, Ozal100 כתב:

כן זה מה שאעשה 

בתור בעלים של מאזדה דומה, איזה מוסך היית ממליץ?

מתלבט בין תכלת לניר צבי. שמעתי על שניהם ביקורות טובות, שזה מוסכים ברמה של היבואן ולא עוד מוסכי צד.

 

אישי לא מכיר אותם לכן לא יכול להמליץ לך חבר, אני מהצפון בכלל. אבל מאמין  שמי שממליץ לך פה ממליץ לא סתם. מנסיון אישי מבעיה שהייתה לי בעבר אף מוסך יבואן לא פתר לי ככה שזה לא מדד. צריך פשוט להגיע לבעלי מקצוע עם נסיון עשיר וגם הם לפעמים טועים. 

אבל לדעתי הבעיה שלך לא כזאת מסובכת לבעל מקצוע נורמאלי. 

  • רעיון טוב! 1

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם (נערך)

 

 

ניר צבי הוא המוסך המרכזי של דלק מוטורס. שהם היבואן. בשונה למרכזי שירות אחרים של דלק מוטורס ברחבי הארץ שהם זכיינים.

רמת הדיאגנוסטיקה שם גבוהה. אתה צריך פתרון. לדעתי (דעתי) הכי אפקטיבי לגשת לשם. מבחינת עלויות, תסביר להם את הסיטואציה שאתה כבר מושקע בתקלה הזו לא מעט, ותבקש שישתדלו לצמצם מה שניתן. 

עריכה אחרונה על ידי BassDriver

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...