Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

א) טל,תודה על התשובות.

 

ב) אם כך הדבר, מה הטעם באיורי מחשב אלו? הם נמכרים למרבה במחיר?

 

אם הם נסחרים בכסף, אני בטוח שיש משיהו שבודק את האותנטיות שלהם..

אם לא מה האינטרסט של אלו שעושים את האיורים הנ"ל ..? מה יוצא להם מזה? אן שזו סתם דרך להפיג את השיעמום?

 

אור.

  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איור מחשב נותן ערך מוסף לכתבה או ידיעה שמופיעה על הרכב הנ"ל. מאד מאד מקובל. לרוב מדובר במישהו שעובד עבור עיתון מסויים - העורך (או מי שזה לא יהיה) אומר לו "תייצר לי משהו שיכול להיות האימפרזה החדשה". אפשר להעזר בפרטי-עיצוב שנצפו בתצלומי ריגול, אבל הרבהפעמים זה לא כך - למשל במקרה של הפאנאמרה - המקור במקרה זה הוא הדמיון של מי שייצר את זה ולא יותר. אם היה תצלום-ריגול היית רואה אותו, תאמין לי. יש גם צלמי-ריגול שמספקים, יחד עם תמונות מטושטשות יותר או פחות של כלי רכב מוסווים, איור מחשב המראה איך י-כ-ו-ל הדגם הסופי להראות. תמיד העיבודים הללו מופיעים בלווית הכיתוב Computer Generated Image או Artist's Impression. אף אחד לא מתחייב על אותנטיות וגם אין בכך צורך.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
ג'יפ רנגלר 2007
על אותו המרכב מיוצרת הסופה2

עבודה:טיוטה 4*4 תחביב:הובי איילנד אדוונצר הדבר האמיתי:ספיטפייר mkIII

פורסם
2007 Ferrari 600
:| כתגובה מהירה ראשונה אומר שהאחור מעניין אבל חוץ מזה העיצוב החיצוני נראה לי לא מגובש ומצועצע. לא מה שהייתי מצפה מפרארי.
פורסם
קצת תמונות לסוף שבוע

קורבט דייטונה פייס קאר.

 

פג'ו 207

 

עוד תמונות של האסטון

המעניין בקורבט זה שיש לה 750 סוסים-מכוניות המירוץ מוגבלות ל 450

במכונית ינהג ג'יי לנו בפתיחה של דייטונה 500 ב19 בפברואר

 

 

Computer Enhanced Image of the 2008 Porsche Panamera 4dr Sedan

פורסם

אין לה 750 כ"ס - מבחינה מכנית היא לא שונה מקורבט Z06 רגילה:

The Corvette Z06 that will serve as the Daytona 500 pace car is mechanically identical to those available at Chevrolet dealerships. It is the fastest vehicle ever offered by Chevrolet and General Motors. With 505 horsepower (377 kw) and 470 lb.-ft. of torque (637 Nm) from its 7.0L all-aluminum, racing-inspired engine...

(ציטוט ישיר מתוך המידע-לעיתונות של GM)

ואגב, לא ידוע לי לי על מגבלת הספק כלשהי בנאסקאר (יש מיליון מגבלות אחרות - המנועים מאד אחידים, נפח זהה, שימוש בקרבורטור ועוד ועוד). ולמיטב ידיעתי יש להם הרבה יותר מ-450 כ"ס - יותר קרוב ל-750.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
2007 Ferrari 600
באופן הזוי משהו - קצת מזכירה בצורה הכללית שלה את הלוטוס אליס.... אבל ממש קצת...

(אני משום מה ישר חשבתי דווקא על אליס- אז כנראה שיש משהו)

 

 

אני היחיד שרואה פה קורבט?

 

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=50073

 

אור.

גם יש בזה משהו...

בברכה!

יונתן.

פורסם
אין לה 750 כ"ס - מבחינה מכנית היא לא שונה מקורבט Z06 רגילה:

The Corvette Z06 that will serve as the Daytona 500 pace car is mechanically identical to those available at Chevrolet dealerships. It is the fastest vehicle ever offered by Chevrolet and General Motors. With 505 horsepower (377 kw) and 470 lb.-ft. of torque (637 Nm) from its 7.0L all-aluminum, racing-inspired engine...

(ציטוט ישיר מתוך המידע-לעיתונות של GM)

ואגב, לא ידוע לי לי על מגבלת הספק כלשהי בנאסקאר (יש מיליון מגבלות אחרות - המנועים מאד אחידים, נפח זהה, שימוש בקרבורטור ועוד ועוד). ולמיטב ידיעתי יש להם הרבה יותר מ-450 כ"ס - יותר קרוב ל-750.

 

טל

תיקון לטעות- ברכבי הנסקאר בדיטונה ההספק מופחת מ750 ל450 כלומר בפייסקאר יהיו יותר סוסים (505)מבמכונית המירוץ

 

Interestingly, the Corvette Z06's 505-horsepower (377 kw) output is actually more than the power produced by the race cars that will compete in the Daytona 500 - a first for a pace car. This is because of the unique "restrictor plate" rule established for the Daytona and Talladega , Ala. racetracks. On these 2.5-mile-long super speedways, the restrictor plate reduces airflow into the engine to limit horsepower and keep race car speeds below 200 mph. With a restrictor plate, racing engine power is reduced from about 750 horsepower to about 450 horsepower. Race cars can still average more than 190 mph on Daytona's long straights.

פורסם

זה מסביר את הענין... מדובר במגבלה מקומית לדייטונה (וטלדגה, לפי הכתוב). ההספק הרגיל אכן 750 כ"ס.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

וכל מילה מיותרת.

למעט מילה אחת:

Eleanor.

כך כותבים את זה...

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")


×
×
  • תוכן חדש...