Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמונות נוספות של המיניסקיספורטסטיישן :razz:

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

2007 Jeep Wrangler

שלדה חדשה, גוף חדש, עיצוב פנים חדש, מנועים חדשים ובטיחות משופרת- בקרת יציבות לראשונה ב-Jeep, כריות אוויר דו-שלביות וכריות אוויר צידיות, ABS בכל ארבעת הגלגלים

מנוע הבסיס- 3.8 ליטרים V6, 205 כ"ס ומומנט של כ-34.5 קג"מ

jr1.jpg

jr2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

פורסם

עוד תמונות של הרנגלר

 

ואיך אף אחד עוד לא שם את זה (או שאני פשוט לא רואה טוב):

קונספט של שברולט לקמארו החדשה

שרירית להפליא, ונראית הרבה יותר טוב מהמתחרה שהוצגה לאחרונה- הצ'אלנג'ר החדשה של דודג'

11.jpg

12.jpg

13.jpg

c1.jpg

c2.jpg

14.jpg

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

פורסם

המנוע הוא מנוע ה-LS2 המוכר של GM: 6 ליטרים בתצורת V8 המספק 400 כוח סוס

הפלטפורמה היא אותה הפלטפורמה המשמשת את ה-GTO של פונטיאק

תיבת שישה הילוכים ידנית

חישוקי 21" מקדימה ומידת צמיגים 245/30

מאחורה- חישוקי 22" הנועלים צמיגים במידה 305/30

בלמי דיסק מאווררים 14" בכל ארבעת הגלגלים

c3.jpg

c4.jpg

c5.jpg

c6.jpg

c7.jpg

c8.jpg

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

פורסם
RS, לגבי התמונות של האודי - אני תמה מאיפה לקחת אותן.

היה על זה אמברגו עד הערב, לעכשיו פחות או יותר. מעניין מי שבר אותו...

 

טל

רוצה בפרטי רשימה של אתרים?

זה באתר של אודי מה 8 בחודש

http://media.audiusa.com/article_display.cfm?article_id=9699

 

 

אין לי אהבה גדולה לרכבים שמיוצרים במיוחד לאמריקאים.

זה אתר שמתעורר לחיים רק בתערוכות בארה"ב.

יש פה את כל התמונות מהתערוכה.

http://www.thecarlounge.net/gallery/gallery2.php?mode=album&album=/Events/International%20Auto%20Shows/NAIAS/2006

 

וקצת בשביל הטעם הטוב BMW סידרה 1 , 2 דלתות

bmw1.jpg

אייל

פורסם
המנוע הוא מנוע ה-LS2 המוכר של GM: 6 ליטרים בתצורת V8 המספק 400 כוח סוס

הפלטפורמה היא אותה הפלטפורמה המשמשת את ה-GTO של פונטיאק

תיבת שישה הילוכים ידנית

חישוקי 21" מקדימה ומידת צמיגים 245/30

מאחורה- חישוקי 22" הנועלים צמיגים במידה 305/30

בלמי דיסק מאווררים 14" בכל ארבעת הגלגלים

אני לא ממש מסכים איתך שהיא הרבה יותר יפה מההצ'אלנג'ר שתיהם מצאו חו בעיני מאוד כי הם מאוד דומות למקור היפה (הקאמרו למשל לקאמרו 69) עם הרבה מודרניזציה... אישית אהבתי את שתי המכוניות מאוד!
פורסם
רוצה בפרטי רשימה של אתרים?

זה באתר של אודי מה 8 בחודש

רשימות של אתרים יש לי משלי, ברוך השם. הנקודה היא שבאתר העיתונות העולמי של אודי זה פורסם רק אתמול, דהיינו ה-9 לחודש, כי אתמול היתה החשיפה בתערוכה. אני תמה אם באתר האמריקני היו גם תמונות ב-8 לחודש... היצרנים האמריקנים, למשל, לא מעלים את התמונות אם אין פרסום מקדים (למעט דליפות, כמובן, כמו שקרה עם הצ'לנג'ר) לפני החשיפה הרשמית.

קורה לא מעט פעמים שכל מיני גורמים שוברים אמברגו, לפעמים בטעות (כמו שקרה ל-YNET שלשום עם הקונספט של יונדאי), ולפעמים בכוונה תחילה...

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
RS, לגבי התמונות של האודי - אני תמה מאיפה לקחת אותן.

היה על זה אמברגו עד הערב, לעכשיו פחות או יותר. מעניין מי שבר אותו...

 

טל

טל, התמונות פורסמו ב-Germancarfans וב-Automotor und sport.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

Infiniti Fx Facelift.

השינויים:

פנים משופר, גריל חדש, פגוש חדש וחישוקים חדשים, מערכת של Bose 300W, צג 7 אינץ'.

 

מנועים:

3.5 V6, המספק 280 כ"ס.

4.5 V8, המספק 320 כ"ס.

 

 

 

Acura RDX Prototype.

 

מנוע:

2.3T, המספק 240 כ"ס.

 

 

 

Honda Jazz.

תמונות נוספות.

Acura RDX Prototype 1.jpg

Acura RDX Prototype 2.jpg

Acura RDX Prototype 3.jpg

Acura RDX Prototype 4.jpg

fx 1.jpg

fx 2.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...