Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משאבת מים נוזלת אחרי נסיעה - לנטיס 1.6


aaronb

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

הבחנתי שיש לי נזילה ממשאבת המים של הרכב  וכן הבחנתי שהמים ברדיאטור ניהיו חומים עם טיפה בוץ (אין שמן שצף).

משאבת מים ורצועת תזמון הוחלפו לפני 30 אלף ק"מ.

הרכב לא התחמם אך המים התרקונו עם הזמן מהרדיאטור.

האם הגיוני שמשאבה חדשה כבר תנזל ?

 

תודה רבה על העזרה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כ"כ הגיוני, אבל...

אולי משאבה מסוג ירוד + שימוש במי קירור (ולא נוזל קירור) האיצו את סופה.

ממליץ על שטיפת מערכת הקירור + מילוי בנוזל קירור המתאים לרכבך + החלפת משאבת מים (באם נוזלת).

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, aaronb כתב:

 

האם הגיוני שמשאבה חדשה כבר תנזל ?

 

משאבה זה לא החלק היחידי שיכול לנזול במערכת קירור.

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, חולגי כתב:

לא כ"כ הגיוני, אבל...

אולי משאבה מסוג ירוד + שימוש במי קירור (ולא נוזל קירור) האיצו את סופה.

ממליץ על שטיפת מערכת הקירור + מילוי בנוזל קירור המתאים לרכבך + החלפת משאבת מים (באם נוזלת).

היי שוב...

הנזילה התחילה אחרי שעשיתי שטיפה למערכת קירור וכל המים המלוכלכים יצאו החוצה ושמתי נוזל קירור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, חולגי כתב:

איך בוצעה השטיפה ?

ניתקת צינור / צינורות כלשהם ?

אם כן - האם חוברו בצורה תקינה ?

(אולי המשאבה אינה נוזלת ?)

היי שוב ,

נותקה צינור תחתון של הרדיאטור והוחזרה,ומילאתי נוזל קירור עד הסוף.

אין נזילות מהצינורות חיבור לרדיאטור.

והנזילה הגיעה רק מאזור בלוק מנוע צד שמאל ,איפה שהרצועות נעות.

 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משאבת מים יכולה לנזול אחרי 30000 קמ (לא רשמת לפני כמה חודשים\שנים הוחלפה).

אבל בשביל להיות בטוחים שזה מהמשאבה צריך; או לראות בוודאות את הנזילה מהמשאבה - או לבצע בדיקות נוספות למערכת הקירור בשביל לראות אם הנזילה רק משם או ממקום אחר (או כמה במקביל).

  • אהבתי 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, איציק נ. כתב:

משאבת מים יכולה לנזול אחרי 30000 קמ (לא רשמת לפני כמה חודשים\שנים הוחלפה).

אבל בשביל להיות בטוחים שזה מהמשאבה צריך; או לראות בוודאות את הנזילה מהמשאבה - או לבצע בדיקות נוספות למערכת הקירור בשביל לראות אם הנזילה רק משם או ממקום אחר (או כמה במקביל).

היי שוב,

המשאבה הוחלפה לפני שנתיים שלוש עם רצועת תזמון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, aaronb כתב:

היי שוב ,

נותקה צינור תחתון של הרדיאטור והוחזרה,ומילאתי נוזל קירור עד הסוף.

אין נזילות מהצינורות חיבור לרדיאטור.

והנזילה הגיעה רק מאזור בלוק מנוע צד שמאל ,איפה שהרצועות נעות.

 

 

לא סגור על זה אבל חושב שהמיכל עיבוי גם יושב בצד הזה קרוב לרצועות. בדקת פקק או נזילה מהצינורות שמתחברים אליו?

אם לא תאתר, יש ערכה של נוזל עם UV פנס UV ומשקפיים מיוחדים. שמים במים ומאירים בפנק כשהמשקפיים עליך  ומאיפה שנוזל יש צבע זרחני.

ככה מזהים בצורה מקצועית נזילות שקשה לאתר

עריכה אחרונה על ידי נירו72
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, נירו72 כתב:

 

לא סגור על זה אבל חושב שהמיכל עיבוי גם יושב בצד הזה קרוב לרצועות. בדקת פקק או נזילה מהצינורות שמתחברים אליו?

אם לא תאתר, יש ערכה של נוזל עם UV פנס UV ומשקפיים מיוחדים. שמים במים ומאירים בפנק כשהמשקפיים עליך  ומאיפה שנוזל יש צבע זרחני.

ככה מזהים בצורה מקצועית נזילות שקשה לאתר

היי, מיכל העיבוי נמצא בצד ימין ולא בשמאל ליד הרצועות.

הנזילה עצמה היא מאזור הרצועות הנעות.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, aaronb כתב:

היי, מיכל העיבוי נמצא בצד ימין ולא בשמאל ליד הרצועות.

הנזילה עצמה היא מאזור הרצועות הנעות.

 

 

ממליץ לך לעשות את הבדיקה שאמרתי. רכב ישן וצריך לאתר את כל הנזילות, יתכן שיש יותר מאחת. יכול להיות שיש נזילה מהאטם של המשאבה, אבל אז נשאלת השאלה למה כי זה נראה מהר מדי.  אולי יש לחץ גבוה במערכת שגרם לזה. במקרה הזה  גם לאחר החלפה יתפרץ ממקום אחר. יתכן טרמוסטט דפוק או בעיית אטם ראש. הדבר דורש בדיקה מקצועית והייתי הולך על הצד הבטוח ועושה גםבדיקת גזים ללחץ במערכת הקירור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, נירו72 כתב:

 

ממליץ לך לעשות את הבדיקה שאמרתי. רכב ישן וצריך לאתר את כל הנזילות, יתכן שיש יותר מאחת. יכול להיות שיש נזילה מהאטם של המשאבה, אבל אז נשאלת השאלה למה כי זה נראה מהר מדי.  אולי יש לחץ גבוה במערכת שגרם לזה. במקרה הזה  גם לאחר החלפה יתפרץ ממקום אחר. יתכן טרמוסטט דפוק או בעיית אטם ראש. הדבר דורש בדיקה מקצועית והייתי הולך על הצד הבטוח ועושה גםבדיקת גזים ללחץ במערכת הקירור.

היי שוב,

הרכב ללא תרמוסטט.

הענין של משאבה נוזלת זה חד כיווני כלומר אם יש נזילה זה לתמיד או שיש שם קפיץ שבמקרה של לחץ גבוה פורק דרכו את הלחץ וחוזר חלילה?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...