Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משאבת מים נוזלת אחרי נסיעה - לנטיס 1.6


aaronb

פוסטים מומלצים

לפני 10 דקות, Camaro 92 כתב:

אתה בטוח שגם משאבת המים הוחלפה במעמד החלפת רצועת התזמון?

היי,

כן היא הוחלפה ,המוסכניק שאל אותי והמליץ להחליף עם רצועת התזמון, גם ראיתי בעיני שהוחלפה של GMB.

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משאבת מים בהחלט יכולה לנזול אחרי פרק זמן קצר מאוד והסיבה העיקרית היא מערכת קירור מזוהמת כפי שציינת.

למשאבת מים קיים אטם  ציר מכאני, הסיבה היחידה שהאטם קורס ולאחריו המיסב הוא קורוזיה ושבבים אחרים כמו צינורות מתפוררים במערכת הקירור שגורמת לשחיקה מהירה מאוד של האטם, לאחר מכן הנוזל פורץ לכיוון המיסב וגם הוא שובק, גם שימוש בנוזל קירור לא תואם יגרום לכך ובוודאי שאם השתמשת במי ברז המשאבה תשבוק במהרה.

כלל-תמיד שמחליפים משאבת מים צריך לבצע שטיפה יסודית לכל מערכת הקירור ושימוש בנוזל קירור העומד בדרישות היצרן.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אישית פחות מאמין שמשאבה איכותית מגיעה למצב כזה אחרי שנתיים עם נוזל קירור אבל לא מכיר את הרכב והוא לא ציין שנתון.

אופציה נוספת ממה שראיתי באינטרנט שבמשאבה שלו יש יציאה חיצונית שמתחברת  לבית הטרמוסטט,  יתכן שמשם הנזילה.

 

 

41x0SqicoxL._AC_SY355_.jpg

EB66141.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, נירו72 כתב:

 

אישית פחות מאמין שמשאבה איכותית מגיעה למצב כזה אחרי שנתיים עם נוזל קירור אבל לא מכיר את הרכב והוא לא ציין שנתון.

אופציה נוספת ממה שראיתי באינטרנט שבמשאבה שלו יש יציאה חיצונית שמתחברת  לבית הטרמוסטט,  יתכן שמשם הנזילה.

 

 

41x0SqicoxL._AC_SY355_.jpg

EB66141.png

היי,

הרכב הינו מאזדה לנטיס 1.6 שנת 2000.

המשאבה יוצאת לצינור התחתון של הרדיאטור (צד שמאל).

התרמוסטט נמצא בצינור העליון של הרדיאטור בכניסה למנוע מצד ימין.

הוצאתי את המים החומים והמלוכלכים שהיו ברדיאטור והוספתי נוזל קירור ירוק ומאותו רגע המשאבה התחילה לנזול (ראיתי נזילה מאזור של הרצועות הנעות בצד שמאל של המנוע).  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 57 דקות, aaronb כתב:

היי,

הרכב הינו מאזדה לנטיס 1.6 שנת 2000.

המשאבה יוצאת לצינור התחתון של הרדיאטור (צד שמאל).

התרמוסטט נמצא בצינור העליון של הרדיאטור בכניסה למנוע מצד ימין.

הוצאתי את המים החומים והמלוכלכים שהיו ברדיאטור והוספתי נוזל קירור ירוק ומאותו רגע המשאבה התחילה לנזול (ראיתי נזילה מאזור של הרצועות הנעות בצד שמאל של המנוע).  

 

אני לא מבין  איזו עזרה אתה מבקש מאיתנו בשלב הזה. יש לך את כל המידע האפשרי. לדבריך הנזילה מהמשאבה וזה לא משנה אם מהמשאבה עצמה או מהחיבור, מישהו צריך לאבחן בדיוק מה הבעיה ולתקן את זה. או שאתה תפרק, או שמוסכניק. בכל מקרה ידוע מה הבעיה ומה הפתרון. בהצלחה

עריכה אחרונה על ידי נירו72
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...