Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטומקס נכנסת לעסקי הייבוא הישיר עם מותג סיני מוכר בארץ - ברוך הבא JAC E30X


PriceDevil

פוסטים מומלצים

ה-JAC E30X הוא רכב חשמלי בגודל של סופר-מיני (היצרן משווה אותו ל-BYD Dolphin)  בניגוד לדגמים הלא ממש אפויים שהגיעו ע"י היבואן השני מדובר בדגם שנראה די אפוי ומגיע עם מערכות בטיחות מקוריות:

בלימה אוטונומית, בקרת סטיה מנתיב, וניטור בשטח מת, אך ללא בקרת שיוט אדפטיבית.

 

car.pngJAC E30X 2024, Oman

JAC E30X 2024, OmanJAC E30X 2024, Oman

 

JAC E30X 2024, OmanJAC E30X 2024, Oman

JAC E30X Flagship Price in UAE, Images, Specs & FeaturesJAC E30X Flagship Price in UAE, Images, Specs & Features

מידות:

אורך 402 ס"מ

רוחב 177 ס"מ

גובה 156 ס"מ

בסיס גלגלים: 262 ס"מ

הספק: 136 כ"ס

0-100: 8 שניות

גודל סוללה: 41kWh

טווח נסיעה: 400 ק"מ

גודל תא מטען: 300

אין חלון גג (בניגוד למה שרואים בסרטון/תמונות)

 

מחיר: 129900 ש"ח

מחיר במבצע השקה: 115000 ש"ח

 

 

 

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היבואן / יצרן יכול להשוות אותו גם למייבאך, 

הדולפין עם בסיס גלגלים של 2.7 מטר.

אם כבר, זה ראש בראש מול דונגפנג בוקס שצריכה להיות מושקת בקרוב, עם בסיס גלגלים של 2.66, ומחיר שצפוי להיות באותה גיזרת מחיר.

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב חשמלי מכוון לאוכלוסיה עם דירה או בית פרטיים וחניה פרטית שניתן להתקין בה מטען לרכב.
האם זו האוכלוסיה שתחסוך כמה שמקלים ותלך על רכב קומפקטי עם סוללה בעלת קיבולת קטנה?
שלא נדבר על שוק יד 2 של רכבים חשמליים עם טווח מזערי.

מי אתם, קהל היעד של הרכב הזה? מה אני לא מבין כאן?
 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

400 ק"מ על הנייר אמורים לתת לך לפחות 300-320 ק"מ.

זה מספיק לרוב השימושים של בן אדם ממוצע ביום יום.

זה גם יכול להיות רכב שני בבית למי שיש כבר עמדת טעינה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה, אבל חלק גדול מהרכבים שאין בהם בקרת שיוט אוטונומית להערכתי אין בהם רדאר או שיש בהם מערכת באיכות נמוכה יותר של בקרה.

זה שאין בהם רדאר גם גוזר על טווח המהירויות של בלימת החירום. המידע הזה לרוב מעורפל, לא מוצג בצורה ברורה וממש מוחבא במדריך לנהג.

למעשה היה צריך להיות עלון קשיח וקטן או שהיה צריך להיות פרטים במדבקה על הדלת או מעל הסוכך שמש.

למשל - למיטב הבנתי כמעט כל הדגמים ברמת אבזור פשוטה של פיזו וסיטרואן ללא בקרת שיוט חכמה, לא ברור אם מכילים רדאר. אם ללא רדאר, בלימה אוטונומית לא עובדת מעל 86 קמש אאלט.

נדמה לי שאין בקרת שיוט ב כל הדגמי ליסינג של C5 איירקרוס וה3008.

ממש בעיה שאין טבלת השוואה נורמלית של המערכות האלה. ובדיקת ביצועים שלהם. הNCAP בודקים תקינת בטיחות נמוכה? גבוהה?

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אכן היה כך ב-3008 אקטיב וטופל באקטיב פק (שכמדומני היא רמת הגימור הכי נמוכה שניתן להשיג כעת), שם יש לך בקרת שיוט אדפטיבית.

בדרך כלל אתה צודק, ברוב המכוניות עם בלימה אוטונומית מבוססת מצלמה היא עובדת עד 80-85 קמ"ש.

 

יוצאת דופן היא טסלה, שם כל מערכות הבטיחות עובדות על בסיס מצלמות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, axSupreme כתב:

מי אתם, קהל היעד של הרכב הזה? מה אני לא מבין כאן?

מה שאתה לא מבין זה שיש אנשים עם צרכים שונים מתוך אוכלוסייה של כעשרה מיליון תושבים. 

ועבור כמה מהם, אין להם שום צורך ביותר מזה, ובטח לא לשלם 150.0 - 180.0 אש"ח על משהו שהם לא צריכים. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב 115מדובר לדעתי בדיל לא רע בכלל למי שמחפש רכב עירוני חדש במחיר שפוי כאשר סוזוקי סוופיט חדשה נושקת את ה 130K.

יש שוק לרכבים בטווח של 100-120 א"ש לאור העליות המטורפות במחירי הרכב  לאנשים אשר מחפשים רכב חדש כאופציה ראשונה ויחידה עבורם.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, dorsht כתב:

זה אכן היה כך ב-3008 אקטיב וטופל באקטיב פק (שכמדומני היא רמת הגימור הכי נמוכה שניתן להשיג כעת), שם יש לך בקרת שיוט אדפטיבית.

בדרך כלל אתה צודק, ברוב המכוניות עם בלימה אוטונומית מבוססת מצלמה היא עובדת עד 80-85 קמ"ש.

 

יוצאת דופן היא טסלה, שם כל מערכות הבטיחות עובדות על בסיס מצלמות.

 

זה מה שמעצבן, שאין מפרט ברור ונגיש. אני בטוח ש99.9% מהאנשים שנוסעים ברכבים בלי רדאר לא יודעים שאין בלימת חירום מעל סביב 80 קמש. כמו שיש רכבים פעם שהשמירת מרחק אוטונומית היתה עד איזה מהירות מצחיקה של 60 קמש.

גם לא ברור מתי המערכת נדרכת. אם אתה לוחץ על ברקס  ב110 המהירות יורדת ל80 אבל אם אתה קרוב מדי, המערכת תתערב?? אולי המערכת כדי לחזור לפעולה צריכה נסיעה מתחת ל80 ללא ברקס?

כי הרכב שלי הציל אותי בדיוק בתרחיש כזה , לא סגור על המהירויות, סגור על זה שבלמתי אבל לא מספיק חזק והיה צריך לבלום חזק ואת זה הרכב הגביר בעצמו.

 

ברור לי שאפשר לעשות דברים עם מצלמות, יש לזה רשימת מגבלות, רק צריך לסדר חימום, מערכת עפ כמה מצלמות, וכו וכו, אחרת בערפל כבד המערכת עיוורת בדיוק כמו הנהג. אבל אפשר להפיק מזה המון מידע.

אפשר גם עם אינפרא אדום וכו. יכול לתת לך עוד אינפורמציה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, CX25GTI כתב:

ב 115מדובר לדעתי בדיל לא רע בכלל למי שמחפש רכב עירוני חדש במחיר שפוי כאשר סוזוקי סוופיט חדשה נושקת את ה 130K.

יש שוק לרכבים בטווח של 100-120 א"ש לאור העליות המטורפות במחירי הרכב  לאנשים אשר מחפשים רכב חדש כאופציה ראשונה ויחידה עבורם.

אכן הדולפין (שלטעמי לא רעה בכלל) במבצעי שקר כלשהם נמכרת בטווח של ה131K ש"ח, הטווח טיפה יותר גדול אבל דומה,
וכאן יש אופציה בכמעט 10% פחות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, discoTD5 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שיש אנשים עם צרכים שונים מתוך אוכלוסייה של כעשרה מיליון תושבים. 

 

 

אני לא חושב שהוא התכוון כאלטרנטיבה לאופציות ב-150-180 אלף. אלא לאופציות כמו ה בי ווי די דולפין שנמכרת במבצעי מכירות/0 קילומטר בסביב ה-130-135 אלף. 

 

שכן לרכב הזה אין בקרת שיוט אדפטיבית, אין מבחני בטיחות, אין שום היסטוריה של מכירות או וותק בארץ, אין לו שום מבחנים בארץ או בחו"ל. וכמו כן הנתונים שלו הם על גבול המזוייפים. (איך מסוללה של 41KW מקבלים 400 קילומטר טווח?) 

 

מבחינתי אין בכלל ספק והייתי בלי מחשבה בכלל הולך על ה-דולפין ולא על הדבר הזה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...