Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטומקס נכנסת לעסקי הייבוא הישיר עם מותג סיני מוכר בארץ - ברוך הבא JAC E30X


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני שעה, davemustaine87 כתב:

 

אני לא חושב שהוא התכוון כאלטרנטיבה לאופציות ב-150-180 אלף. אלא לאופציות כמו ה בי ווי די דולפין שנמכרת במבצעי מכירות/0 קילומטר בסביב ה-130-135 אלף. 

 

שכן לרכב הזה אין בקרת שיוט אדפטיבית, אין מבחני בטיחות, אין שום היסטוריה של מכירות או וותק בארץ, אין לו שום מבחנים בארץ או בחו"ל. וכמו כן הנתונים שלו הם על גבול המזוייפים. (איך מסוללה של 41KW מקבלים 400 קילומטר טווח?) 

 

מבחינתי אין בכלל ספק והייתי בלי מחשבה בכלל הולך על ה-דולפין ולא על הדבר הזה. 

גם גיילי החלה את דרכה בארץ ללא מוניטין ואו מבחני בטיחות , לא הפריע להם למכור בזכות מחיר אטרקטיבי בתחילת הדרך.

היום הרבה פחות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 6.11.2024 בשעה 07:44, _DownLoaD_ כתב:

מי אלו אותם אנשים מזוכיסטים שמשלמים על זה 130K?

 

אם יש אנשים ששמן מעל 400 אלף על מותגים שעד לא מזמן היו אנונימיים (וויה, הונגקצ'י), אז מה זה לשים 130 אלף.

 

אני כמעט בטוח שבגלל הדגמים האלה טלאקר יכלו להביא בנחת את ה-EV9 ולדעת שהוא ימצא קונים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 6.11.2024 בשעה 14:43, dorsht כתב:

400 ק"מ על הנייר אמורים לתת לך לפחות 300-320 ק"מ.

זה מספיק לרוב השימושים של בן אדם ממוצע ביום יום.

זה גם יכול להיות רכב שני בבית למי שיש כבר עמדת טעינה.

התקן לטווח סוללה בארץ הוא ה-WLTP האירופי.
מצאתי את המיפרט באתר היבואן בשוייץ:
https://jac-schweiz.ch/en/e30x/
שימו לב ששם מוכרים גירסה עם סוללה גדולה יותר, 51 קוט״ש, ועדיין טוח WLTP הוא רק 374 ק״מ, בעוד לפי התקן הסיני CLTC הטווח הוא 505 ק״מ.
משמע שה-400 ק״מ שהיבואן בארץ מדבר עליהם לסוללה הקטנה 41 קוט״ש הם לפי התקן הסיני, והטווח לפי WLTP יהיה כ-300 ק״מ, לא 400.
זה אומר שבנהיגה עירונית הוא יעשה 300, אבל בנהיגה בין-עירונית 90-100 קמ״ש אמיתיים הטווח יהיה משהו כמו 250 ק״מ, ובנסיעה בכביש 6 ב-120 קמ״ש, משהו כמו 200 ק״מ.
לגמרי מספיק לרכב עירוני/פרברי, אבל לא למי שרוצה נסיעות בין-עירוניות ארוכות תכופות, במיוחד שקצב הטעינה ה״מהירה״ המקסימלי הוא 60kW . לפחות בטעינה ביתית או עמדות Type2 הוא מקבל 11kW תלת-פאזי.
נקודה נוספת: הדגם טרם נבדק ב-Euro NCAP, למי שזה איכפת (מבחינתי זה פוסל רכב).

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שמעתי על המותג רכב הזה, ניראה רכב מעולה

הגיע הזמן שמישהו יביא רכבים חשמליים במחירים כאלה עם כל מה שהולך במדינה

ניראה שאוטומקס עשו את הצעד הראשון במהלך הזה

  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, סהר אוחנה כתב:

הרכב החשמלי של JAC אחלה של דבר וכל הכבוד לאוטומקס שתורם לתחרות ומביא גם רכבים חשמליים שלא צריך למשכן את הבית בשבילם

נרשמת לאתר וזו ההודעה הראשונה שלך? 

רמת אמינות 400 קמ מסוללה של 41kwh. 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 6

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 7 שעות, Untivir כתב:

לא שמעתי על המותג רכב הזה, ניראה רכב מעולה

הגיע הזמן שמישהו יביא רכבים חשמליים במחירים כאלה עם כל מה שהולך במדינה

ניראה שאוטומקס עשו את הצעד הראשון במהלך הזה

 

לפני 6 שעות, סהר אוחנה כתב:

הרכב החשמלי של JAC אחלה של דבר וכל הכבוד לאוטומקס שתורם לתחרות ומביא גם רכבים חשמליים שלא צריך למשכן את הבית בשבילם

 

מלחמת בוטים... 

 

רמת האמינות של הרכב שואפת לרמת האמינות של ההודעות...

עריכה אחרונה על ידי לב טוב
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"דיסקליימר":

 

עד כה אוטומקס לא פרסמו שום נתונים טכניים על הגרסה של E30X שהם ימכרו כאן. רק כל מיני "טיזרים" שרמתם לא יותר גבוהה מ"ההודעות" שמופיעות בפורום ומשבחות אותם.

הרכב משווק עם 3 סוללות בגדלים שונים כאן שיתכן שהגרסה שתמכר היא עם סוללה של 51kWh או אולי 31kWh.

 

אני עושה כמיטב יכולתי להביא נתונים מדוייקים ככל האפשר - אבל לעיתים אני גם טועה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, PinkDolphin כתב:

התקן לטווח סוללה בארץ הוא ה-WLTP האירופי.
מצאתי את המיפרט באתר היבואן בשוייץ:
https://jac-schweiz.ch/en/e30x/
שימו לב ששם מוכרים גירסה עם סוללה גדולה יותר, 51 קוט״ש, ועדיין טוח WLTP הוא רק 374 ק״מ, בעוד לפי התקן הסיני CLTC הטווח הוא 505 ק״מ.
משמע שה-400 ק״מ שהיבואן בארץ מדבר עליהם לסוללה הקטנה 41 קוט״ש הם לפי התקן הסיני, והטווח לפי WLTP יהיה כ-300 ק״מ, לא 400.
זה אומר שבנהיגה עירונית הוא יעשה 300, אבל בנהיגה בין-עירונית 90-100 קמ״ש אמיתיים הטווח יהיה משהו כמו 250 ק״מ, ובנסיעה בכביש 6 ב-120 קמ״ש, משהו כמו 200 ק״מ.
לגמרי מספיק לרכב עירוני/פרברי, אבל לא למי שרוצה נסיעות בין-עירוניות ארוכות תכופות, במיוחד שקצב הטעינה ה״מהירה״ המקסימלי הוא 60kW . לפחות בטעינה ביתית או עמדות Type2 הוא מקבל 11kW תלת-פאזי.
נקודה נוספת: הדגם טרם נבדק ב-Euro NCAP, למי שזה איכפת (מבחינתי זה פוסל רכב).

אוקיי. אז זה הופך את הרכב ללא רלוונטי להרבה שימושים.

זה טוב לנסיעות פרבריות ונסיעות בעיר. כנראה שברוב המקרים לא יכול לשמש בתור רכב ראשי.

300 ק״מ על הנייר זה בהחלט נמוך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הערת מערכת:

אחרי ששני ליצנים נחסמו, הגיע שלישי.

אוטומקס בלה בלה בלה.  - כאן נמחק טקסט פאטתי של אנשים שחושבים שהם עושים לאוטומקס טובה.

 

אוטומקס יקרים - העבודה הטובה שלכם בייבוא כלי רכב ראויה ליחסי ציבור הרבה יותר טובים ממה שנעשה בשמכם כאן באתר. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, PriceDevil כתב:

"דיסקליימר":

 

עד כה אוטומקס לא פרסמו שום נתונים טכניים על הגרסה של E30X שהם ימכרו כאן. רק כל מיני "טיזרים" שרמתם לא יותר גבוהה מ"ההודעות" שמופיעות בפורום ומשבחות אותם.

הרכב משווק עם 3 סוללות בגדלים שונים כאן שיתכן שהגרסה שתמכר היא עם סוללה של 51kWh או אולי 31kWh.

 

אני עושה כמיטב יכולתי להביא נתונים מדוייקים ככל האפשר - אבל לעיתים אני גם טועה. 

 

ממה ששמעתי אוטומקס גם הביאו גם ה-ejs4 במפרט שונה ממה שנמכר עד עכשיו.

 

מי שלא מכיר, זה הרכב של jac שנמכר בעיקר למוניות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.11.2024 בשעה 10:03, PriceDevil כתב:

"דיסקליימר":

 

עד כה אוטומקס לא פרסמו שום נתונים טכניים על הגרסה של E30X שהם ימכרו כאן. רק כל מיני "טיזרים" שרמתם לא יותר גבוהה מ"ההודעות" שמופיעות בפורום ומשבחות אותם.

הרכב משווק עם 3 סוללות בגדלים שונים כאן שיתכן שהגרסה שתמכר היא עם סוללה של 51kWh או אולי 31kWh.

 

אני עושה כמיטב יכולתי להביא נתונים מדוייקים ככל האפשר - אבל לעיתים אני גם טועה. 

תודה על ההבהרה. בפוסט הפתיחה של השירשור היה כתוב 41kWh, אז הנחתי שזה כן נתון שהיבואן מסר, ועל זה הסתמכתי בפוסט שלי.
בכל מקרה, גם הסוללה של 51kWh (כפי שנמכרת בשוייץ) לא נותנת 400 ק״מ WLTP (אין שום אפשרות שיש סוללה מיוחדת רק לישראל).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.11.2024 בשעה 15:11, itsik170 כתב:

 

ממה ששמעתי אוטומקס גם הביאו גם ה-ejs4 במפרט שונה ממה שנמכר עד עכשיו.

 

מי שלא מכיר, זה הרכב של jac שנמכר בעיקר למוניות.

 

1. לא מפרט שונה רק שם שונה ( JAC 40 במקום E-SJ4 ) ומחיר רשמי נמוך יותר של 149900 ש"ח. הוא מחוסר מערכות בטיחות כלשהן, ולכן לא שווה התייחסות.

2. הדגם היה "רב-המכר" של המותג בישראל עד כה. 406 נמכרו מהדגם (מתוך 522 בסה"כ) (רובם כ-0 ק"מ מהיבואן במחירים נמוכים) בניגוד למה שניתן להבין מדבריו המלומדים של  @itsik170 רק 60 מתוכם משמשים כמוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...