Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורקינט חשמלי? או אופניים חשמליים?(קטנים)


cohen motor 377

פוסטים מומלצים

המיני פייטר אמין, עם אחריות ושוק חלפים. כפי שראית בעצמך - גם נוסע מצוין. היצרן הזה מוכוון ביצועים אז אני לא מופתע.

אבל שוב, בני ברק וכל העבודות שם באופן תדיר בטח עכשיו עם בורות\התלאים שיש שם על האספלט מעבודות הרכבת הקלה. עם גלגלים קטנים כמו של הטברון זה עניין של זמן עד שתמצא את הקדמי שתול באיזה בור ואת עצמך על הרצפה.

את הסקוט איר לא תראה באף מקום חוץ מחנות היצרן אבל ממש ממליץ לך לקחת איזה אח"צ לקפוץ לשם לנסיעת מבחן. בטוח שתחזור עם אחד הביתה.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 16 דקות, Muzic4Ever כתב:

המיני פייטר אמין, עם אחריות ושוק חלפים. כפי שראית בעצמך - גם נוסע מצוין. היצרן הזה מוכוון ביצועים אז אני לא מופתע.

אבל שוב, בני ברק וכל העבודות שם באופן תדיר בטח עכשיו עם בורות\התלאים שיש שם על האספלט מעבודות הרכבת הקלה. עם גלגלים קטנים כמו של הטברון זה עניין של זמן עד שתמצא את הקדמי שתול באיזה בור ואת עצמך על הרצפה.

את הסקוט איר לא תראה באף מקום חוץ מחנות היצרן אבל ממש ממליץ לך לקחת איזה אח"צ לקפוץ לשם לנסיעת מבחן. בטוח שתחזור עם אחד הביתה.

מעניין.

אני בעזרת ה אלך לראות.

תודה רבה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההיתי היום בחנות היצרן של סקוט איר, ראיתי את הכלים מקרוב, ובכלל לא משכו אותי. הם נראים בנייה עצמית חלטורית כזו עם יותר מדי פרזול.

בכל זאת התעניינתי יותר וביקשתי לראות את הספרינג 12.

נראה כמו שאר הדגמים, רלסי כזה(?!), גלגלים אמנם גדולים (מה שהופך אותו לעוד יותר לא מושך) אבל צרים מאד. אין יותר מדי חוטים, ידיות פשוטות, אצבעון גז ומסך קטן עם שלוש כפתורים. 

הבטריה לא גדולה בכלל. 48/15.

יצאתי לסיבוב קצר לבקשת המוכר, ו... הרגשתי כאילו אני רוכב על קורקינט רגיל כמו בילדות, לא הרגשתי יציב בכלל. למרות שהיא לא עברה את ה 24 קמש. השיכוך כן הפתיע אותי והרגיש מעולה וחד. מערכת הבלמים איכותית גם היא, הידראולית מלאה.

במהלך הנסיעה היו קרקושים.

 

המחיר המלא של הכלי הזה 7,300. עכשיו במבצע 5,700.

לא בשבילי בכלל. אבל תודה בכל זאת על ההצעה והרעיון.

 

נ.ב החסרונות שנכתבו פה על הכלי, הן לטעמי, לאחר שנסעתי עליו, והוא אינו מתאים למשקל גופי ולצרכים שלי. אני לא רוצה חלילה לפגוע לבן אדם בפרנסה. יושב שם איש יקר שבונה אותם ועמל לפרנסתו. אני מאמין שהוא כלי טוב, אך לי הוא אינו מתאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, כל אחד ומה שהוא מתחבר. אני דווקא מאוד אהבתי את הספרטניות שלו אבל הוא איטי מדיי לשימושים שלי.

בכל אופן לא היייתי מוותר על גלגלים כמה שאפשר גדולים ואולי מנסה למתוח את התקציב קצת לטברון 60 וולט כמו זה:

https://www.mbikes.co.il/p/קורקינט_חשמלי_טברון_פייטר_10_פרו_עם_סוללה_60_וולט_26_אמפר_-_TEVERUN_FIGHTER_10_PRO_60V_26A?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwiuC2BhDSARIsALOVfBKr5OIIC0eqQ9BxQD61HdCNm-mH0hJomCVeRZ7onXqclL6wsFNf3tYaAsvZEALw_wcB

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חחחחח

אני רואה את המחיר ואני אומר מאיפה הוא הביא כזה זול? ואז אני רואה אילת.

נסעתי גם עליו, משוגע!

אבל צריך כבר ממש למתוח את התקציב. ראיתי בכמה חנויות הוא נמכר בין 8,000 ל 10,000 שח.

אני בפרשת דרכים.

נתפלל וה' יעזור.

תודה רבה על העצות וההמלצות.💗

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אהבת את הפייטר מיני לדעתי תבדוק גם את הקאבו מנטיס.

 

קורקינט מאוד דומה, גם יצרן בינלאומי מהטופ של התחום, אבל בדר"כ נמכר כאלפיה זול יותר.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

מה קורה חברים?!

אז לאחר חפירות מעמיקות לעובי הקורה, דרך גוגל, יוטיוב, ושאר הרשתות, הגעתי לשתי אופציות, די יקרות שלא היו בתקציב, אבל לאחר חשיבה עמוקה, הגעתי למסקנה שאני הולך על אחת מהן.

מה שנשאר, זה רק לסנן מה האופציה הטובה עבורי מבין השתיים.

אופציה א', קורקינט של חברת טברן, דגם פייטר 10, בטריה 60/26.

אופציה ב', קורקינט של חברת נאמי, דגם קלימה בטריה 60/25.

אני מודה שלא התחברתי בהתחלה בכלל לנאמי קלימה. הוא לא עבר לי בעין בכלל.

הפייטר 10 הרשים אותי במראה מאד, ונקסמתי.

נסיעת המבחן על הפייטר 10 הייתה כייפית, איכותית, נוחה, בטוחה, ומה לא?! 

כשבקשתי לנסות את הנאמי קלימה, נאמר לי שהסוללה שלו ריקה. 

חזרתי לבית עם חוסר אינפורמציה על הנאמי קלימה ובתחושת ביאוס.

לאחר כמה ימים שבתי לחנות היבואן, ולא התקבלתי בברכה, אלא בהרגשה לא נעימה בכלל. נסלדתי מהשירות הדוחה הזה, אבל הייתי חייב להתגבר כי הייתי חייב לקבל מידע על הכלי הנ"ל.

שוב שוחחתי עם אחד מהנציגים, וכמו בפעם הקודמת, הנציגים לא מתקשרים ולא מרוכזים עם הלקוח, ויש תחושה מגעילה. וכשביקשתי נסיעה, הומצא לי תירוץ שהכלי תקול, כשדקה לפני חזר איתו בחור שגם עשה נסיעת מבחן(כשדיברתי איתו הוא סיפר לי שהכלי מצויין ונוסע חלק).

הבנתי שיש פה קטע לא יפה, אז ניגשתי לאחד המנהלים שם, וביקשתי לקבל שירות ממנו.

הוא דווקא  התחיל סבבה ובנעימות, אבל אחרי דקה הגיעו שניים מהעובדים שם ולחשו לו משהו באוזן, וכבר מייד ירד לו רמת השירות, וגם הוא לא שיחרר לי את הכלי לנסיעה.

הרגשתי לא נעים בכלל, ומייד עזבתי את המקום בבחילה.

אבל.. בסופו של דבר, אני חייב קורקינט. אז המשכתי לחפור ברשת, והתכתבתי עם שלל בוחנים שעושים סקירות מעמיקות על כאלו כלים, סיפרתי להם את הצרכים שלי, וכולם הציעו בפה אחד את שתי האופציות.

לבסוף, הפייטר 10 נפל מהמשוואה בגלל שאינו עמיד ומוגן ממים וגשם.

לפיכך, האופציה היחידה שנשארה לי זה הנאמי קלימה. ואז התחלתי לחבב אותו ואת צורתו.

זהו, הוחלט. נאמי קלימה!

אבל איך? החברה ההיא מסלידה אותי.

התפללתי לבורא שיתן לי רעיון, והוא לא איחר לבוא.

נזכרתי שהבן דוד שלי מתעסק בכאלו דברים ואף עובד בחנות יוקרתית בצפון של כאלו ממתקים.

טלפוןמקטן לבירורים, וכבר נסגרה העסקה.

ההזמנה נרשמה.

המתנה מורטת עצבים של חודשיים, והנה, שיחה משמחת, הקורקינט הגיע לארץ.

ברוך ה' יתברך לאחר כמה ימים קיבלתי אותו.

קורקינט מבהיל ביותר!! אחד הכלים המטורפים שנסעתי עד היום! 

ואני לא מתכוון מבחינת המהירות, אלא מבחינת האיכות, הנוחות, הבטיחות. נסיעה שקטה והרגשה יציבה ובטיחותית ביותר.

אז בקיצור...?! ממליץ עליו בחום ואהבה!

תודה רבה לכל מי שסייע לי והמליץ לי ונתן רעיונות, זה עזר לי המון להגיע למוצר המושלם.

תודה רבה😊.

המשך לילה קסום ונעים וחורף בריא לכולנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תתחדש, תהנה וסע בדרכים טובות!

אתה מדבר על החנות XI-MOBILITY? תמיד קיבלתי מהם שירות מצוין, כנראה עשית משהו שגרם להם להבין שאתה לא תקנה מהם או משהו כזה, אולי אמרת להם בטעות על בן דוד שלך שיש לו חנות קורקינטים? אחרת איך אפשר להסביר את זה?

אני רכבתי אצלהם גם על הפייטר וגם על הנאמי ויותר אהבתי את הפייטר, היה לי יותר נוח, אולי כי אני גבוה? הרגיש לי יותר יציב. אבל אני מכור ל-OX מה אני אעשה? אז קניתי אותו עם סוללה 60V והצביעה החדשה. זה כבר ה-OX השלישי שלי, הקודמים היו משופרים בקטנה, כי בכל זאת יש לו חסרונות ביחס לכלים החדשים אבל אני מכור אליו. מפה לשם בקושי עשיתי עליו 1,000 ק"מ והוא נמכר בתוך המשפחה כי בנות דודות שלי שיגעו אותי... אולי אקנה בקיץ שוב משהו חשמלי מעניין, לא בטוח.

עשיתי סיבוב גם על האופניים החשמליים סורון (חלק מכנים אותם אופנוע ולא אופניים) ואהבתי מאוד! גם ראיתי פרסומים שהגיעו לישראל עכשיו אינוקים OXO בגרסאות קרבון החדשות! יש לי בשכונה ילדים ערסים שטסים בלילות על טרקטורונים חשמליים שנראים מאוד מרשימים. בקיצור בשנים האחרונות השוק החשמלי של הכלים החזקים באמת פורח! לפני הקורונה לא היה מבחר כזה.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה, טוב שבחרת לבסוף בדרך היקרה כי לבסוף היא יותר קצרה.

יכולת גם לקנות כלי ביניים במחצית מהסכום ותוך שנה למצוא עצמך באותה נקודה.

סע בזהירות ומאוד מומלץ על קסדה מלאה, כפפות, מגיני ברכיים ומעיל רכיבה.

הכלים האלו יודעים להכאיב לפעמים.

סע בדרכים טובות!

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Shmelov כתב:

קודם כל תתחדש, תהנה וסע בדרכים טובות!

אתה מדבר על החנות XI-MOBILITY? תמיד קיבלתי מהם שירות מצוין, כנראה עשית משהו שגרם להם להבין שאתה לא תקנה מהם או משהו כזה, אולי אמרת להם בטעות על בן דוד שלך שיש לו חנות קורקינטים? אחרת איך אפשר להסביר את זה?

אני רכבתי אצלהם גם על הפייטר וגם על הנאמי ויותר אהבתי את הפייטר, היה לי יותר נוח, אולי כי אני גבוה? הרגיש לי יותר יציב. אבל אני מכור ל-OX מה אני אעשה? אז קניתי אותו עם סוללה 60V והצביעה החדשה. זה כבר ה-OX השלישי שלי, הקודמים היו משופרים בקטנה, כי בכל זאת יש לו חסרונות ביחס לכלים החדשים אבל אני מכור אליו. מפה לשם בקושי עשיתי עליו 1,000 ק"מ והוא נמכר בתוך המשפחה כי בנות דודות שלי שיגעו אותי... אולי אקנה בקיץ שוב משהו חשמלי מעניין, לא בטוח.

עשיתי סיבוב גם על האופניים החשמליים סורון (חלק מכנים אותם אופנוע ולא אופניים) ואהבתי מאוד! גם ראיתי פרסומים שהגיעו לישראל עכשיו אינוקים OXO בגרסאות קרבון החדשות! יש לי בשכונה ילדים ערסים שטסים בלילות על טרקטורונים חשמליים שנראים מאוד מרשימים. בקיצור בשנים האחרונות השוק החשמלי של הכלים החזקים באמת פורח! לפני הקורונה לא היה מבחר כזה.

אכן.  מדובר בחנות שהזכרת.

תאמין לי שאני בכלל לא זכרתי את הבן דוד הזה בזמן שחיפשתי ובדקתי.

התייעצתי עם הרבה חברה' ומשום מה הוא ברח לי מהראש, ככה שבטוח לא נפלט לי או הראתי כוונה שאני לא קונה מהם, אני דווקא דיברתי איתם על אפשרויות תשלום ופרטים רציניים כשהייתי סגור בהתחלה על המיני פייטר.

מה הסיבה אני לא יודע, אבל כך הייתה ההרגשה לשירות גרוע.

אני בטוח שאם הייתי מקבל שירות כראוי הייתי קונה מהם!

............................

לגבי האינוקים, כל מי שהתייעצתי איתו אמר לי שאם אין בכוונתי לשפר אותו בעוד כמה אלפים אז לא ליגוע בו.

כך שהוא ירד די זריז מהמשוואה.

ויש לי ערמות של ערסי'ם בשכונה איתו(דרום תל אביב).

לפני כשעה, Muzic4Ever כתב:

יפה, טוב שבחרת לבסוף בדרך היקרה כי לבסוף היא יותר קצרה.

יכולת גם לקנות כלי ביניים במחצית מהסכום ותוך שנה למצוא עצמך באותה נקודה.

סע בזהירות ומאוד מומלץ על קסדה מלאה, כפפות, מגיני ברכיים ומעיל רכיבה.

הכלים האלו יודעים להכאיב לפעמים.

סע בדרכים טובות!

אלו המילים שאימי היקרה אמרה לי.

שזה כלי עבודה בשבלי ליום יום וגם כלי תחבורה ללימודים, ואם כך, אז לא משחקים וקונים משהו רציני.

וברוך ה' אני מבסוט על הבחירה.

בעזרת ה' בקרוב אני אקנה קסדה נורמלית ומגנים לבטיחות מלאה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 1.9.2024 בשעה 22:59, Muzic4Ever כתב:

טוען כל ערב למשך שעתיים שמשלימות חזרה ל 80 אחוז. משתדל להישאר בגבולות האלו על מנת לא לפגוע בביצועי הסוללה לאורך זמן.

שאלה בנוגע לטעינה והבטריה.

שמעתי לא פעם ולא פעמיים על כך שטעינה מרובה או פריקה מרובה אוכלת את הבטריה.

מה באמת נכון לעשות ולמה?

האם טעינה ל 100% באמת פוגמת בבטריה?

עד כמה אחוזי פריקה אני יכול להגיע בשקט שאני לא פוגם בבטריה?

 

תודה רבה ולילה מקסים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקרון אורך חיים של תא ליתיום מודרני הוא בערך 500 מחזורי טעינה שלמים מ 0 ל 100. זאת אומרת שאם טענת פעמיים משלושים לשמונים אחוז "ביזבזת" מחזור אחת בלבד מאורך החיים של התא.

דבר נוסף שיש להתחשב בו זה הריאקציה הכימית שבשפה קלה להסביר "אוכלת" את התא. היא תמיד נמצאת, אבל חזקה בעיקר בקצוות. זאת אומרת מתחת ל 20% ומעל 80%.

לכן, יוצא שכדי להאריך את חיי הסוללה כדאי להמעיט ככל הניתן את הימצאות הסוללה בקצוות ובטח לא לזמן ארוך. אבל בכל זאת צריכים להשתמש בה, אז טוענים בטווחים האלו שכן ספירת המחזורים לא מושפעת ממספר הטעינות.

דבר אחרון שגם משפיעה זה חום אבל בעיקר קור שלא כל כך רלוונטי בישראל.

אז בקור אין מה להתעסק, אבל חום מתפתח כאשר המטען מחובר ובעיקר בסיום הטעינה לכן זו סיבה נוספת להתרחק משם.

השיטה הכי טובה שמצאתי זה לטעון באמצעות שקע טיימר.

מכוונים ל 3-4 שעות (תלוי כמה קיבול אתה מנצל כל יום) והוא דורג לעצור בטווח הזה באופן אוטומטי.

בהצלחה,

עריכה אחרונה על ידי Muzic4Ever

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין.

בדרך כלל אני לא יורד מ 35%-40%. אבל אני כן מטעין עד 100%. 

אתה אומר שמומלץ להטעין עד איזור ה 80%?

אני עושה ביום ללא לימודים בערך 22 ק"מ,  ביום עם לימודים זה עוד איזה 12+ ק"מ, ואני מטעין כל יומיים בערך.

נגיד ואני כן מטעין עד 80% וזה מספיק לי ליום אחד, מה, עדיף להטעין כל יןם עד 80% מאשר כל יומיים בערך עד 100%??

טעינה כל יום זה = יותר טעינות.

מעניין מאד הסברה שכתבת.

אם כך, אני חייב להיות עוד יותר פדנט בשמירה על הקורקינט ממה שאני עכשיו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוכב בערך 20-22 ק"מ כל יום.

מגיע הביתה עם 40%, מחבר מטען לשעתיים וחצי כדי להגיע ל 80% וחוזר חלילה.

כל ערב.

לדעתי זה עדיף מאשר לרוקן ולמלא כל יומיים ולהיות בטווח הלא בריא של הסוללה.

 

  • מעניין 1

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...