Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורקינט חשמלי? או אופניים חשמליים?(קטנים)


cohen motor 377

פוסטים מומלצים

ערב טוב ומבורך.

 

אני מלווה ילדים חנ"מ במונית כל יום בוקר וצהריים,

לפני כאחד עשר חודשים קניתי לצורך כך קורקינט חשמלי חברת סיטי רנר, שזה אחד הקורקינטים הפחי אשפה שיצא לי להכיר. כל חודש תקלה ובאגים שדופקים אותי באמצע כביש או בזמנים שלקח לי להגיע הבית מגבעתיים לדרום תל אביב מעל שעה וחצי.

אז נמאס לי מהקורקינט הזה ואני חייב לשדרג.

אם הייתי יכול הייתי קונה אופניים חשמליים רגילים בגודל נורמלי, פחות תקלות ופחות כאבי ראש. אבל אני חייב משהו שיהיה כמה שיותר קטן, לכן האפשרות הטובה היא קורקינט.

חשבתי על רעיון לקנות אופניים חשמליים מיני כמו בתמונה.

 

image.thumb.png.c68357a0dce214ad5a3b45423ded06d4.png

 

המשקל שלי 90 קילו, ואני גבוה.

בכמה חנויות ביטלו את הרעיון בטענה שזה לא מתאים לי(או שהם רוצים שאני אקנה משהו רציני ויקר יותר).

המחיר שלהם הוא סביר מאד ומתאים. 2,900 שח.

מתקפלות לקטן מאד ונראות סבבה.

בטריה 48v 10h 

זו אפשרות אחת.

האפשרות השנייה זה להישאר על קו הקורקינט רק משהו רציני יותר.

יש מלא חברות וסוגים של כלים, אבל מה שמשך את עניי ועשיתי עליו נסיעת מבחן פעמיים, זה קורקינט מיני פייטר של חברת טברון. קורקינט רשע בהחלט! נוסע חלק ומבריק, מגהץ את הכביש כמו... חלום. 

image.png.611120be5801c04e54a333ddd8bf3bda.png

 

בטריה גדולה יות מהאופניים, 48/52v 21h.

המכורים רק משבחים אותה.

המחיר בין 5,500 ל 6,200.

בנוסף לעבודה בליווי אני מתחיל לימודים בקרוב בבני ברק 3+ ימים בשבוע, ככה שזה ישמש אותי ככלי נסיעה גם  ללימודים.

 

את שני החברות, גם של האופניים וגם של הקורקינט אני לא מכיר, אבל על הקורקינט קיבלתי המלצות טובות.

 

אני אשמח להמלצות ממי שמכיר ויודע במה מדובר.

תודה רבה ולילה מקסים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא נסעתי על דגם המיני של הטברון אבל יש לי את הפייטר 11 שהוא 60 וולט על 26 אמפר כפול מנועים וזה חתיכת שד.

המוצרים של היצרן הזה מאוד איכותיים. גם מבחינת איכות חומרים וגם רובסטיות. לדעתי הוא בין היחידים שמוצהר כי עמיד למים, ip7x אם זכור לי נכון.  מרגישים את זה במעבר מכלים עממיים יותר כמו ה ox. בהחלט שתי רמות מעל השאר למעט אולי הנאמי.

אצלי זה סוג של אילוץ בגלל חוסר במקום לאחסון (בתוך הבית) והמעלית בבניין דיי קטנה. הייתי מעדיף אופניים ממותגות של ימאהה או דומות (לא מהזבל המתקפל) אבל זה מה יש.

ובכל זאת, גומע איתו 20 קמ ביום על חצי סוללה ולא מרגיש שבור בסוף הרכיבה. ממש מיני אופנוע רק מוגבל ל 25 קמ"ש :)

עריכה אחרונה על ידי Muzic4Ever

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מפחד מתקלות. איך החברה הזו מבחינת אמינות?? כל מי שאני שואל אותו(כולל המוכרים) מתפארים מהפתיחות שלו והשיכוך. אותי מעניין יותר איכות הכלי ואמינותו.

לפני 12 דקות, Muzic4Ever כתב:

קמ ביום על חצי סוללה

כמה קמ אתה עושה ביום וכמה פעמים טעינה לשבוע+-??

לפני 13 דקות, Muzic4Ever כתב:

מוגבל ל 25 קמ"ש :)

שאני אצטט את מה שכתבת בעבר באחד השרשורים על קורקינט חשמלי?!😉

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נושא האמינות היה חשוב לי גם כן. לכן בחרתי כלי מוכח מחוץ לגבולות ישראל. חרשתי על יוטיוב הלוך שוב על כלים שאפשר להשיג מקומית וגם כאלו שלא.

בסופו של דבר הטברון נותן חבילה דיי עגולה של טווח, זריזות, הספק, רכיבים ממותגים (בלמים,שיכוך,צמיגים) ובמידת הצורך ניתן להשיג כל חלק גם בהזמנה מחו"ל כי יש מקט"ים להכל ויש לו שוק דיי רחב בעולם. זה לא יצרן אופנתי שהיום פה ומחר לך חפש..

 כאמור, רוכב סך הכל 20 קמ ביום, 5 ימים בשבוע ובימי שישי סידורים בעיר. צריכת סוללה בנסיעה משולבת של חציית כבישים בין עירוניים ושבילי אופניים היא בערך 2 אחוז לקילומטר.

יוצא בבוקר עם 80 אחוז סוללה וחוזר עם 40.

טוען כל ערב למשך שעתיים שמשלימות חזרה ל 80 אחוז. משתדל להישאר בגבולות האלו על מנת לא לפגוע בביצועי הסוללה לאורך זמן.

אין צורך לצטט. אני יודע שהפורום זוכר הכל :)

  • אהבתי 1

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכלים האלו דיי גדולים ומפלצתיים, אתה בטוח שאתה צריך משהו כזה?

 

גם לעלות אותם במדרגות אם יש (רכבת/בניין בלי מעלית) זה ממש לא אופציה.

 

אם כן אז יש לי חבר שבדיוק התלבט וחיפש קורקינט גם בגזרת המחיר הזאת, בסוף הוא קנה nami kalima לדעתי שווה בדיקה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, הקלימה הוא מתחרה ישיר של הפייטר ולדעתי לא נופל מבחינת איכות חומרים ובניה.

לטעמי, כשהם עמנו בחנות אחד ליד השני הגלגלים שלו נראו פיציים לעומת הפייטר. מצד שני, הוא מגיע מקס' ל 55-60 קמ"ש לעומת 80+ של הטברון אבל עדיין - הגלגלים שלו במידה של סקטור 48 וולט סטנדרטי. בשבילי זה היה דיל ברייקר אפילו שהמחיר שלהם היה זהה למרות שהנאמי הגיע עם סוללה גדולה יותר (30 אמפר).

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, Gavrik כתב:

הכלים האלו דיי גדולים ומפלצתיים, אתה בטוח שאתה צריך משהו כזה?

 

גם לעלות אותם במדרגות אם יש (רכבת/בניין בלי מעלית) זה ממש לא אופציה.

 

אם כן אז יש לי חבר שבדיוק התלבט וחיפש קורקינט גם בגזרת המחיר הזאת, בסוף הוא קנה nami kalima לדעתי שווה בדיקה 

אכן אני גר בקומה שלישית ללא מעלית, אבל מעדיף לעלות כלי ששוקל 30 קילו ולא כלי של 15-20 קילו ובסוף לסחוב אותו תקול באיזה שוליים בכביש או ללא בטריה.

 

הנאמי קלימה שראיתי בחנות היו ענקיים ולא מתקפלים, בומבסתיים ומסלידים.

אולי יש דגמים שאני לא מכיר?!

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, cohen motor 377 כתב:

חשבתי על רעיון לקנות אופניים חשמליים מיני כמו בתמונה

הכרתי פעם בחור גבוה ואפילו כבד ממך שרכב על אופני מיני. הוא היה נראה כמו דוב בקרקס. אבל מה שחשוב שהרכיבה שלו היתה 2 ק"מ בקושי, במישור סלול ונוח. אתה מדבר על נסיעה הרבה יותר ארוכה ובתנאים פחות טובים כך שלדעתי אתה תסבול די מהר עם אופניים כאלה.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, cohen motor 377 כתב:

אכן אני גר בקומה שלישית ללא מעלית, אבל מעדיף לעלות כלי ששוקל 30 קילו ולא כלי של 15-20 קילו ובסוף לסחוב אותו תקול באיזה שוליים בכביש או ללא בטריה.

 

הנאמי קלימה שראיתי בחנות היו ענקיים ולא מתקפלים, בומבסתיים ומסלידים.

אולי יש דגמים שאני לא מכיר?!

 

בניין בלי מעלית? רד מזה. כל כלי מעל 20 ק"ג יהיה סיוט להרים 3 קומות. בטח אם זה יום יום.

  • אהבתי 1

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 53 דקות, cohen motor 377 כתב:

אכן אני גר בקומה שלישית ללא מעלית, אבל מעדיף לעלות כלי ששוקל 30 קילו ולא כלי של 15-20 קילו ובסוף לסחוב אותו תקול באיזה שוליים בכביש או ללא בטריה.

 

הנאמי קלימה שראיתי בחנות היו ענקיים ולא מתקפלים, בומבסתיים ומסלידים.

אולי יש דגמים שאני לא מכיר?!

 

 

יש דגם חדש, נראה לי נקרא stellar שזה בגדול קלימה מוקטן.

עדיין בשביל קומה 3 בלי מעלית זה יהיה סיוט גם במקרה של הדגם הקטן, אלו לא קורקינטים שנועדו לקיפול והרמה יום יומית...

 

בגדול עניין התקלות לא קשור למשקל של הכלי, אלא ליצרן ולפקטורים אחרים אם תקנה קורקינט מיצרן מוכר ובינלאומי הסיכוי שלך ליפול הוא אותו סיכוי כמו עם הקלימה או הtevrun.

 

אני מציע שתבדוק את הזירו 9 ו-10. זירו זה יצרן שידוע באמינות הקורקינטים שלו והקורקינטים האלו מספקים פשרה טובה באמצע ואחלה VFM.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Muzic4Ever כתב:

בניין בלי מעלית? רד מזה. כל כלי מעל 20 ק"ג יהיה סיוט להרים 3 קומות. בטח אם זה יום יום.

הכלי שיש לי עכשיו שוקל 20 קילו ואני מעלה ומוריד כל יום ארבע פעמים, לא כולל המדרגות בבית כנסת לתפילה בבוקר.

נכון מאד, לא קל. אבל מתאמצים, יש דברים יותר קשים בחיים.

לפני 37 דקות, Gavrik כתב:

 

יש דגם חדש, נראה לי נקרא stellar שזה בגדול קלימה מוקטן.

עדיין בשביל קומה 3 בלי מעלית זה יהיה סיוט גם במקרה של הדגם הקטן, אלו לא קורקינטים שנועדו לקיפול והרמה יום יומית...

 

בגדול עניין התקלות לא קשור למשקל של הכלי, אלא ליצרן ולפקטורים אחרים אם תקנה קורקינט מיצרן מוכר ובינלאומי הסיכוי שלך ליפול הוא אותו סיכוי כמו עם הקלימה או הtevrun.

 

אני מציע שתבדוק את הזירו 9 ו-10. זירו זה יצרן שידוע באמינות הקורקינטים שלו והקורקינטים האלו מספקים פשרה טובה באמצע ואחלה VFM.

 

לפני שנסעתי על מה שיש לי עכשיו, עשיתי סיבוב על הזירו 9, והייתה נסיעה מגעילה. הכלי רועד כולו עם בולם צעצוע בין המזלג הקדמי לשלדה.

על ה 10 עשיתי סיבוב אבל אז היה יקר לי.

עד שהבנתי שעל כלי עבודה לא מתפשרים.

עכשיו אני כן מוכן להשקיע איך שהוא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אם אתה מכניס את כבישי בני ברק למשוואה זה אומר שקוטר גלגלים נהיה מרכיב דיי קריטי.

תסתכל על הסקוט-איר ספרינג 12". לדעתי הוא יענה לא רע לדרישות שלך לכלי אמין, חזק, קל ויציב.

גם המחיר שלו עכשיו בכלל לא רע. 5700 ש"ח לכלי שמיוצר בארץ ועם שירות מצוין.

לשיקולך,

  • מעניין 1

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, cohen motor 377 כתב:

עד שהבנתי שעל כלי עבודה לא מתפשרים

תהיה חייב להתפשר על משהו כי יש לך דרישות סותרות. כלי קל להעלות במדרגות ונוח לנסיעות ארוכות בכבישים משובשים לא הולך ביחד. תצטרך להתפשר על אחד מהם לגמרי או על שניהם באופן חלקי.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, cohen motor 377 כתב:

הכלי שיש לי עכשיו שוקל 20 קילו ואני מעלה ומוריד כל יום ארבע פעמים, לא כולל המדרגות בבית כנסת לתפילה בבוקר.

נכון מאד, לא קל. אבל מתאמצים, יש דברים יותר קשים בחיים.

 

לפני שנסעתי על מה שיש לי עכשיו, עשיתי סיבוב על הזירו 9, והייתה נסיעה מגעילה. הכלי רועד כולו עם בולם צעצוע בין המזלג הקדמי לשלדה.

על ה 10 עשיתי סיבוב אבל אז היה יקר לי.

עד שהבנתי שעל כלי עבודה לא מתפשרים.

עכשיו אני כן מוכן להשקיע איך שהוא.

 

גדול אם כרגע יש לך קורקינט ששוקל 20 קילו ואם אתה מוסיף עליו עוד 5 קילו ועדיין מסתדר אז אתה יכול באמת לכוון לnami stellar או משהו בסגנון (טברן מיני או דואלטרון מיני)

 

הזירו מרגישים רועדים בגלל מנגנון קיפול מהיר, כל קורקינט עם מנגנון קיפול מהיר ירגיש ככה.

 

לדעתי הסקוט אייר שהעלו פה רעיון טוב, גם קורקינט קל וגם בולמים מלאים ונסיעה איכותית. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Muzic4Ever כתב:

טוב, אם אתה מכניס את כבישי בני ברק למשוואה זה אומר שקוטר גלגלים נהיה מרכיב דיי קריטי.

תסתכל על הסקוט-איר ספרינג 12". לדעתי הוא יענה לא רע לדרישות שלך לכלי אמין, חזק, קל ויציב.

גם המחיר שלו עכשיו בכלל לא רע. 5700 ש"ח לכלי שמיוצר בארץ ועם שירות מצוין.

לשיקולך,

עד עכשיו לא ראיתי אותו בשום חנות.

רק אתמול בלילה ראיתי כתבה על היצרן פה בתל אביב. מעניין לראות.

לפני שעתיים, Be roo כתב:

תהיה חייב להתפשר על משהו כי יש לך דרישות סותרות. כלי קל להעלות במדרגות ונוח לנסיעות ארוכות בכבישים משובשים לא הולך ביחד. תצטרך להתפשר על אחד מהם לגמרי או על שניהם באופן חלקי.

לכן כתבתי שאם המיני פייטר זה כלי ששווה את המחיר שלו ואמין, אין לי בעיה להרים אותו גם אם הוא היה שוקל פי שניים פלוס ממה שיש לי עכשיו.

בפועל הוא שוקל 8 קילו יותר. קליל.

לפני כשעה, Gavrik כתב:

 

גדול אם כרגע יש לך קורקינט ששוקל 20 קילו ואם אתה מוסיף עליו עוד 5 קילו ועדיין מסתדר אז אתה יכול באמת לכוון לnami stellar או משהו בסגנון (טברן מיני או דואלטרון מיני)

 

הזירו מרגישים רועדים בגלל מנגנון קיפול מהיר, כל קורקינט עם מנגנון קיפול מהיר ירגיש ככה.

 

לדעתי הסקוט אייר שהעלו פה רעיון טוב, גם קורקינט קל וגם בולמים מלאים ונסיעה איכותית. 

היום בבוקר עשיתי נסיעה על הזירו 10x והוא בכלל לא מתקפל מהר. לקח לי כמה רגעים טובים.

והנסיעה?! מגעילה גם. לא התחברתי בכלל.

קידון פיצי יותר ממה שיש לי עכשיו וידית גז קדמית, כדי לשדרג לקידון רחב יותר וידית גז רגילה זה עוד 800 שקל.

 

נסעתי היום שוב על הפייטר מיני, אבל נסיעה קצת יותר ארוכה ומהירה, זה כלי רשע! אין מה לומר.

הרגשתי אחרי אימון ידיים.

הבעיה שלי שהוא נראה קצת מצועצע ואני לא מכיר מישהו שיש לו אותו יותר מחודשיים שלוש בשביל לדעת על האמינות שלו.

 

הרמתי אותו בקלות והלכתי איתו כמה מטרים וזה היה נסבל.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...