Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב נאה, מהנה לנהיגה וחסכוני ב-90K


Wheeler

פוסטים מומלצים

לפני 8 שעות, Wheeler כתב:

 

אין אמון בצרפתיות 

וחשבתי גם על הפורד פוקוס אבל הן נדירות ביד 2 

וואלה באמת המאזדה נראית הכי פרקטית,

יש לעשות משהו בנידון שהיא אוכלת דלק? 

 

 

סבבה, תודה

 

 

קשה למצוא כאלו שמורות... 

הצרפתיות האלו יחסית אמינות ביחס ל308 הרגילות, מדובר במנוע אחר. גם תיקח בחשבון שהאמינות משוקללת במחיר הרכישה. 

הפוקוס אכן נדירה אבל אם יש לך קצת סבלנות, בתוך כמה שבועות תקפוץ אחת ראויה. 

אין מה לעשות עם הדלק של המאזדה אבל הצריכה לא כ"כ נוראה, בטח ביחס לדרישה שלך להנאה מנהיגה. אגב, הצריכה של הפוקוס דיי זהה. 

ובכלל, אי אפשר לבקש הנאה מנהיגה יחד עם צריכת דלק ואחזקה נמוכים. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@Wheeler

אני ממליץ לך על הונדה סיוויק 1.5 טורבו 2017 ומעלה

יש רמת גימור ספורט ורמת גימור ספורט פלוס

לי היתה את הספורט פלוס ואני לא יכול להפסיק לשבח אותה מכל הבחינות

מבחינת מראה - אין עוד רכב משפחתי שנראה טוב כמוהו ומושחז כמו שאתה מבקש

האמת אני לא זוכר אם יש מצלמת רוורס, נראה לי שיש, אבל יכול לבדוק לך בשנייה עם חברים שיש להם את ההונדה עדיין

לגבי תנוחת ישיבה, אני יודע להגיד שזה אחד הרכבים עם המושבים הנוחים והאגרונומיים ביותר שלי יצא לשבת עליהם. כמי שבא מעולם של הפורד פוקוס, ונשבר לי הגב בגללם, אני יכול להגיד שההונדה פתרה את הבעיות לחלוטין בזמנו.

לגבי ההתנהגות של ההונדה :), וכמישהו שאוהב סיבובים, ובודק כל רכב שאני קונה איך הוא מתנהג בסיבובים, אני יכול להגיד לך שצפוייה לך הנאה מרובה מאוד, לא משנה איזה רמת גימור תיקח.. בנוסף ברמת גימור ספורט פלוס יש מתלים אדפטיביים בלחיצת כפתור. תמיד כשיצאתי לכביש המהיר לחצתי על הכפתור שאמור להקשיח את המתלים ואתה מקבל התנהגות חדה יותר בכביש מהיר וסיבובים. אם תרצה ישנו גם כפתור לביטול בקרה חלקית(לא מלאה), שגם יאפשר לך להוציא זנב בסיבובים ובכך לשפר את האחיזה וההתנהגות.

הייתי איתה בימי מסלול, נס הרים. היא מדהימה ומדויקת. מודיעה לך מה הגבולות שלה ומלמדת אותך להיות נהג טוב יותר.

עם הזמן תוכל גם לשחק עם המנופים של החלפת הילוכים מההגה בכבישים מאתגרים ובמסלול, ואז בכלל תנצל הרבה יותר טוב את הכח של המנוע בכניסה נכונה ויציאה מהירה יותר מהסיבובים מבלי ש"יחנק".

לגבי חיסכון בדלק - גם פה יש הרבה מה לשבח את הונדה, יש לך מצב "אקו" בלחיצת כפתור. וזה מצב אקו אמיתי.. לא חרטא בכלל. הציל אותי פעם בנסיעה לאילת כשכל כך נהניתי עד ששכחתי לתדלק... ובכלל בשוטף אני והחברים עם הונדות היינו נגנבים מה 1:18 במצב אקו. אין דברים כאלה...

לא שאלת לגבי אחזקת רכב וטיפולים שוטפים, אז אציין פה חיסרון - כל 7500 ק"מ תצטרך להיכנס למוסך לטיפול החלפת שמן. ופעם בשני טיפולים החלפת פילטר שמן. המהדרין(כמוני) יחליפו את הפילטר כל טיפול. 

זהו. מקווה שתבדוק אותי, תצליח בבחירה ותהנה ;)

עריכה אחרונה על ידי this_is_me
  • אהבתי 1

פורד פוקוס ST האצ'בק 2014. (ידנית 250 כ"ס)

הונדה סיוויק ספורט פלוס 1.5 טורבו 2018. (אוטומט 182 כ"ס)

פורד פוקוס האצ'בק 1.6 2007, 2010, 2012. (אוטומט 105-125 כ"ס)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Michazzz כתב:

 

חשבתי גם על האאודי ובדיוק באתי לשאול, 

אני רואה שמבחינת ביטוח והכל המחיר זהה, אבל האם מבחינת מחיר של טיפולים גם? 

 

 

לפני 6 שעות, this_is_me כתב:

@Wheeler

אני ממליץ לך על הונדה סיוויק 1.5 טורבו 2017 ומעלה

יש רמת גימור ספורט ורמת גימור ספורט פלוס

לי היתה את הספורט פלוס ואני לא יכול להפסיק לשבח אותה מכל הבחינות

מבחינת מראה - אין עוד רכב משפחתי שנראה טוב כמוהו ומושחז כמו שאתה מבקש

האמת אני לא זוכר אם יש מצלמת רוורס, נראה לי שיש, אבל יכול לבדוק לך בשנייה עם חברים שיש להם את ההונדה עדיין

לגבי תנוחת ישיבה, אני יודע להגיד שזה אחד הרכבים עם המושבים הנוחים והאגרונומיים ביותר שלי יצא לשבת עליהם. כמי שבא מעולם של הפורד פוקוס, ונשבר לי הגב בגללם, אני יכול להגיד שההונדה פתרה את הבעיות לחלוטין בזמנו.

לגבי ההתנהגות של ההונדה :), וכמישהו שאוהב סיבובים, ובודק כל רכב שאני קונה איך הוא מתנהג בסיבובים, אני יכול להגיד לך שצפוייה לך הנאה מרובה מאוד, לא משנה איזה רמת גימור תיקח.. בנוסף ברמת גימור ספורט פלוס יש מתלים אדפטיביים בלחיצת כפתור. תמיד כשיצאתי לכביש המהיר לחצתי על הכפתור שאמור להקשיח את המתלים ואתה מקבל התנהגות חדה יותר בכביש מהיר וסיבובים. אם תרצה ישנו גם כפתור לביטול בקרה חלקית(לא מלאה), שגם יאפשר לך להוציא זנב בסיבובים ובכך לשפר את האחיזה וההתנהגות.

הייתי איתה בימי מסלול, נס הרים. היא מדהימה ומדויקת. מודיעה לך מה הגבולות שלה ומלמדת אותך להיות נהג טוב יותר.

עם הזמן תוכל גם לשחק עם המנופים של החלפת הילוכים מההגה בכבישים מאתגרים ובמסלול, ואז בכלל תנצל הרבה יותר טוב את הכח של המנוע בכניסה נכונה ויציאה מהירה יותר מהסיבובים מבלי ש"יחנק".

לגבי חיסכון בדלק - גם פה יש הרבה מה לשבח את הונדה, יש לך מצב "אקו" בלחיצת כפתור. וזה מצב אקו אמיתי.. לא חרטא בכלל. הציל אותי פעם בנסיעה לאילת כשכל כך נהניתי עד ששכחתי לתדלק... ובכלל בשוטף אני והחברים עם הונדות היינו נגנבים מה 1:18 במצב אקו. אין דברים כאלה...

לא שאלת לגבי אחזקת רכב וטיפולים שוטפים, אז אציין פה חיסרון - כל 7500 ק"מ תצטרך להיכנס למוסך לטיפול החלפת שמן. ופעם בשני טיפולים החלפת פילטר שמן. המהדרין(כמוני) יחליפו את הפילטר כל טיפול. 

זהו. מקווה שתבדוק אותי, תצליח בבחירה ותהנה ;)

 

האמת שהיה לי את הסיוויק 2018 1.0 והוא באמת האהבה הראשונה שלי, 

אבל קשה למצוא אותן במצב טוב/במחיר סביר... 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, Wheeler כתב:

 

האמת שהיה לי את הסיוויק 2018 1.0 והוא באמת האהבה הראשונה שלי, 

אבל קשה למצוא אותן במצב טוב/במחיר סביר... 

יאללה תשתדרג :)

https://www.yad2.co.il/vehicles/item/ulpgycu4?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=3&pagination=1

 

פורד פוקוס ST האצ'בק 2014. (ידנית 250 כ"ס)

הונדה סיוויק ספורט פלוס 1.5 טורבו 2018. (אוטומט 182 כ"ס)

פורד פוקוס האצ'בק 1.6 2007, 2010, 2012. (אוטומט 105-125 כ"ס)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, Wheeler כתב:

 

האמת שהיה לי את הסיוויק 2018 1.0 והוא באמת האהבה הראשונה שלי, 

אבל קשה למצוא אותן במצב טוב/במחיר סביר... 

 

נראה לי בהחלט בגזרת המחיר שלך (אלא אם פספסתי שאתה רוצה רק החל משנתון מסויים).

לפני מעט פחות משנה רכשתי סיוויק האצ׳בק 1.5 ידנית גימור ספורט  שנת 2020 (היתה עדיין באחריות). יד ראשונה.

יש מצלמת רוורס.

עלתה לי 93000.

 

אז אני מניח שזה בהחלט בתקציב.

 

אני מבין שה 1.0 מנוע פחות אמין.

 

לגבי השלדה וההתנהגות. אני לא מומחה גדול אבל זיהיתי שיפור דרמטי מהסיוויק דור קודם שהיתה לי. גם במבחני הרכב מתייחסים לרכב כמתגמל לנהיגה.

 

לגבי המראה של הרכב בעיני הוא מכוער מאוד מאוד. אבל אפשר להגיד שהמראה "מושחז". יותר כאילו השחיזו עליו סכין...

 

אצלי מחשב הרכב מכוון אותי להחלפת שמן כל כ 8500 קמ

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...