Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 736 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מילאתי דלק כרגיל רק שהפעם כשסיימתי ראיתי שהמכסה של הדלק לא נסגר\ננעל.
יש איזה מנגנון שפותחים אותו מתוך האוטו (מצורפת תמונה מהספר הוראות) אבל הנעילה נעשית בטריקה של המכסה שמשום מה לא נועל ונשאר פתח. (וידאו מצורף)
אני אסע למוסך לתקן, השאלה אם זה מסוכן לאוטו או לעצמי לנסוע ככה 15 ק"מ עד למוסך הקרוב כשיש פתח כזה, בגלל שזה איזור של דלק, אולי מתחמם, אולי יוצאים משם אדי דלק שיכולים להתלקח... לא יודע מה...

 

זה טויוטה יאריס "החדשה" 2015

פתיחת מכסה דלק.png

פורסם

בתור עזרה ראשונה לפני שאתה מגיע למוסך
נסה שמישהו ימשוך את הידית בתוך הרכב, ותוך כדי בו זמנית נסה לסגור הפתח, ורק אם נסגר - שישחרר הידית.
יכולה להיות תקיעה מכאנית שגורמת לכך/סתם לכלוך.

פורסם (נערך)
לפני 26 דקות, עמי555 כתב:

אני אסע למוסך לתקן, השאלה אם זה מסוכן לאוטו או לעצמי לנסוע ככה 15 ק"מ עד למוסך הקרוב כשיש פתח כזה, בגלל שזה איזור של דלק, אולי מתחמם, אולי יוצאים משם אדי דלק שיכולים להתלקח... לא יודע מה

לא יקרה כלום, אם אתה ממש חושש תשים מסקנטייפ בין המכסה דלק לכנף ותיסע ככה עד למוסך.

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 2 דקות, BassDriver כתב:

בתור עזרה ראשונה לפני שאתה מגיע למוסך
נסה שמישהו ימשוך את הידית בתוך הרכב, ותוך כדי בו זמנית נסה לסגור הפתח, ורק אם נסגר - שישחרר הידית.
יכולה להיות תקיעה מכאנית שגורמת לכך/סתם לכלוך.

לא הבנתי.
הרי הידית בתוך הרכב זה כדי לפתוח\לשחרר נעילה של הפתח... אם אני אנסה לסגור את הפתח כדי לנעול אותו לסגירה - זה פשוט לא יינעל, לא?

פורסם

הידית מושכת כבל שמחובר למנגנון פתח המיכל ומשחרר אותו. במידה ויש תקיעה מכאנית, לא ניתן לסגור את הפתח כי מנגנון הנעילה תקוע.
תנסה - זה לוקח פחות מדקה. להערכתי - WD40 על מנגנון הנעילה ישחרר ו/או על הציר חיבור לכבל בידית. אבל תן למוסך לבצע.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני כשעה, BassDriver כתב:

הידית מושכת כבל שמחובר למנגנון פתח המיכל ומשחרר אותו. במידה ויש תקיעה מכאנית, לא ניתן לסגור את הפתח כי מנגנון הנעילה תקוע.

אין לי כרגע מישהו לנסות את זה איתו.
בכל מקרה השאלה היא האם אפשר לנסוע ככה למוסך (ביום ראשון, זה יהיה יותר משעה נסיעה) וזה לא מסוכן לי או לאוטו שהפתח יהיה פתוח ככה?

פורסם (נערך)

כמו שרשמו לך אם אתה חושש שים מסקינטייפ.

אני רואה הרבה רכבים בישראל ללא מכסה דלק בכלל.

אמורה להיות לשונית קטנה כזאת בתוך המכסה,זה הקפיץ שמחזיק את הדלת, אצלך היא קיימת? שלמה?

תצלם את המכסה מבפנים.

עריכה אחרונה על ידי לירון .ה.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

Screenshot_20240601-174242_1.thumb.jpg.aa6bbc595acc65b8c1aae86bafbeabf0.jpg

 

אין לך מה לדאוג לגבי בריחת/אדי דלק, מאחר ויש לך פקק שנועל את הפיה והמכסה הוא קוסמטי בעיקרו.

 

כמו שנכתב, בדוק את הלשונית/פין בצד ימין בפנים. כמו כן, תוודא שהכבל שמאבטח את הפקק לא מפריע לנעילה. 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אולי זה יעזור למישהו שנתקל בבעיה דומה:
במוסך אמרו "התקלקל" ולא פירטו יותר מזה, והחליפו לי כבל "פתיחת דלתית דלק" (ככה זה כתוב בחשבונית).
החלק מקורי ועלה 200 ש"ח בערך.
יחד עם הטיפול - 1000 ש"ח.
אמרו שזה כנראה בגלל שסגרו או פתחו יותר מידי באגרסיביות.
אמרו לי שבטויוטה צריך הכל בעדינות בעדינות.

×
×
  • תוכן חדש...