Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בפרקים הקודמים:

 

הרכב חנה בחורף האחרון ברחוב שהוצף (ניקוז עירייה נסתם בעלים)

גובה המים הגיעו בשיא לקצה העליון של הצמיגים.

למחרת, הרכב הניע, לא היתה בעיה, אבל נדלקה נורת מנוע - ממיר קטליטי.

עשיתי סריקה ב-OBD, יצא שגם החיישן חמצן לא מגיב - incomplete במשך חודשיים.

פתאום בוקר אחד סרקתי, והחיישן חמצן חזר לחיים .

המשכתי לנסוע, לא נגעתי בינתיים בממיר.

 

לפני שבועיים התחלתי להרגיש רעידות ובומים קטנים בהתנעה בבוקר, במיוחד ביום חם מאוד

חזר על עצמו מדי פעם. זכרתי מרכבים קודמים איך נשמע misfire

שלשום נדלקה נורת מנוע > סריקת OBD > קוד תקלה P0302 - misfire צילינדר 2 (לפחות ככה זה מראה ב-torue)

אבל מניסיון עבר, זה לא תמיד ספציפי לגבי הצילינדר הנכון.

 

אתמול - חיישן חמצן שוב לא מגיב, שוב Incomplete

 

אז מאיפה להתחיל?

ואיך אני יודע איזה חיישן חמצן? קדמי או אחורי?

האם יכול להיות שהוא גורם ל-misfire?

 

 

 

 

 

פורסם

רשמת חיישן חמצן בעברית ואז INCOMPLETE, תוכל לרשום את התיאור המלא באנגלית או לצלם?

כתוב סנסור 1 או 2?

 

בכל מקרה, אם יש לך מייספייר בצילינדר 2, תחליף בין הקויל של צילינדר 2 עם זה של צילינדר 3, תניע עד להופעת הנורה, תסרוק ובדוק אם המייספייר עבר לצילינדר 3, אם כן, זה כנראה הקויל.

אם הקוד עדיין על צילינדר 2, ייתכן ומדובר בפלאג, תתחיל שם ונראה מה התוצאה

  • רעיון טוב! 1

כבר חתמתי...

פורסם
לפני שעתיים, boli19 כתב:

אז מאיפה להתחיל?

אתה בטוח ששווה להתחיל? 

נראה לי שמים עד קצה עליון של צמיגים יכול להוביל לבור ללא תחתית של בעיות חשמליות כאלו ואחרות. 

האם לא ניתן לתבוע את העירייה ולגרוט את הרכב? 

פורסם

תתחיל בלרשום תקלות. 

תבדוק את מתח החיישן ע"י חיבור סורק obd פשוט. 

לגבי המיס פיר תנסה להצליב קויילים ואם לא עובד אז פלאגים. לא עובד תבדוק לחץ

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 שעות, Tom_22 כתב:

אתה בטוח ששווה להתחיל? 

נראה לי שמים עד קצה עליון של צמיגים יכול להוביל לבור ללא תחתית של בעיות חשמליות כאלו ואחרות. 

האם לא ניתן לתבוע את העירייה ולגרוט את הרכב? 

כתבתי שהמים הגיעו בשיא לקצה עליון של הצמיגים, זה קרה אולי במשך דקה אחת שהשתחרר שטפון במורד הכביש והמשיך משם למדרגות נמוכות יותר.

ככה שהרכב היה במצב הזה בקושי דקה ברצף. במשך שאר הזמן גובה המים הגיע לפחות מגובה אמצע הצמיג.

בגדול, הרכב נסע מאז 7,000 ק"מ ללא בעיות מיוחדות. חוץ מזה שהממיר הקליטי הלך, לא הרגשתי שינוי מיוחד.

אבל באמת שאף פעם אי אפשר לדעת מה הנזק האמיתי, גם אם המים שטפו למשך דקה אחת איזורים גבוהים יותר.

 

בזמנו, בדקתי מול עורך דין שמתעסק בדברים כאלה, אמר לי שחבל על המאמץ, העירייה תטען ל'אסון טבע'

כי בעצם מה שחסם את המרזב ברחוב היו עלים שהצטברו מכל העצים באיזור + שקיות ניילון שעפו לכל עבר + חלקי גגון שעף מאחד הבתים - לא ממש אשמת העיירה כנראה...

כל אלה לא אפשרו למים להתנקז כמו שצריך, ואז הרחוב התחיל להתמלא כמו אמבטיה.

  • מבאס 1
פורסם
לפני 13 דקות, boli19 כתב:

בגדול, הרכב נסע מאז 7,000 ק"מ ללא בעיות מיוחדות. חוץ מזה שהממיר הקליטי הלך, לא הרגשתי שינוי מיוחד.

תוכל להבהיר?

מה זה הלך? החלפת? 

כבר חתמתי...

פורסם
לפני 33 דקות, boli19 כתב:

בזמנו, בדקתי מול עורך דין שמתעסק בדברים כאלה, אמר לי שחבל על המאמץ, העירייה תטען ל'אסון טבע'

מתנצל שסוטה מהדיון הממשי כרגע, אבל גם יכול להיות שבית המשפט היה מגלגל אותם מהמדרגות (דוגמה אחת, דוגמה שניה ואפילו אחת שנכנסו תו"כ נסיעה למים). או לפחות מטיל עליהם את רוב האחריות.

 

אגב, יתכן ועדין ניתן לתבוע בדיעבד על חלק מהתקלות שאתה חווה. כמובן, קל להגיד את זה מהעבר השני של המסך, ושום דבר לא מובטח, אבל אולי התייעצות בפורום המשפטי גם תסייע לקבל מושג על האפשרות הזו.

 

מספיק שהמים חדרו קצת לצמות למיניהן כדי להתחיל תהליך של קורוזיה (אם זו הסיבה למשל כעת ולא ענין מקרי או בעתיד) שאחרת לא היתה מתרחשת באותו הקצב. 

פורסם (נערך)
לפני שעה, yairw כתב:

תוכל להבהיר?

מה זה הלך? החלפת? 

הממיר הקטליטי פשוט לא תקין, לפחות לפי הסריקה של ה-OBD (לא נגעתי בו, לא החלפתי לחדש)

הוא במצב של incomplete מאז אותו היום. אז אני מניח שהוא סתום/חלוד או כל דבר אחר שיכול לגרום לו לא לעבוד.

ומה שהתכוונתי - שמאז שזה קרה, אותה הצפת מים, הרכב נוסע בסדר, לא הרגשתי בשינוי מיוחד במשך אותם 7000 ק"מ שהוא עבר

 

עד שבשבוע האחרון התחיל עניין ה-מיספייר (פעם כן, פעם לא, עם רעידות קלות בהנעה, במיוחד ביום חם מאוד בחוץ)
והחיישן חמצן שחזר בסריקות להיות incomplete בדיוק כמו הממיר הקליטי.

 

עריכה אחרונה על ידי boli19
×
×
  • תוכן חדש...