Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות לגבי מזגן שמקרר לסירוגין


qwerty1987

פוסטים מומלצים

קליאו ידנית 2016

לאחרונה המזגן התחיל לקרר לסירוגין, כאשר האויר נעשה פחות ופחות קר.

בפעם ראשונה במוסך הלחץ הנמוך היה יחסית נמוך, נעשה וואקום גז (יצא כ-200 גרם גז, הוסיפו 450). היה סביר כמה ימים (בנסיעה בין עירונית קירר ממש טוב), בעיר יצא אוויר פחות קר, ואז שוב בקושי קירר בתוך העיר (מחוץ לעיר עדיין לפעמים קירר מעולה). 

בפעם השנייה במוסך (כעבור שבועיים) לחץ נמוך היה על 70, עם העלאת הטורים ירד ל-30 וקירר, בסרק שוב הלחץ עלה והקירור ירד. נעשה שוב וואקום-גז - יצא 300 גרם הפעם, ואחרי מילוי הרכב שוב קירר ולחץ נמוך תקין. אחרי כרבע שעה של נסיעות שוב הורגש שהקירור חלש בעמידה.

 

מה יכולה להיות הבעיה ואילו בדיקות כדאי עוד לעשות? (אכתוב בהמשך את דעתו של המוסכניק)

 

תודה לעוזרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, רפי לין כתב:

כנראה שיש דליפת קרר (גז) וצריך לאתרה ולתקנה.

בברכה  -  רפי לין

איך זה מסביר לחץ גבוה בקו הלחץ הנמוך שיורד כשמעלים את הטורים?

איך עוצמת הקירור יורדת כבר באותו היום אך עדיין רוב הגז במערכת שבועיים אחרי?

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני חייב לנחש (לא מהתחום):

1. לא מילאו כמות נכונה של גז/שמן

2. זה מדחס עם שסתום ספיקה משתנה והוא גוסס

 

ואם אנו בקטע של ניחושים, אמרת שתכתוב את דעתו של המוסכניק, אני אנחש גם אותה - תחליף מדחס?

 

רשמת שבפעם הראשונה הוסיפו 450 גרם, על סמך מה?

על סמך  לחצים בלבד או שמו את הכמות המדויקת שדרושה למדחס/רכב הספציפי שלך?

 

תן הצצה על המדחס בעצמך ותראה אם יש לו שסתום עם פיקוד חשמלי שנראה כך (אם קיים, החשוד המיידי):

image.png.1fc8abb4e54befe60f5611981d63e4c4.pngimage.png.a2a4f24867933bb1df3bab3dbb127a96.pngimage.png.d72f00df56d75c9b9467109e6e6106c3.png

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, yairw כתב:

אם אני חייב לנחש (לא מהתחום):

1. לא מילאו כמות נכונה של גז/שמן

2. זה מדחס עם שסתום ספיקה משתנה והוא גוסס

 

ואם אנו בקטע של ניחושים, אמרת שתכתוב את דעתו של המוסכניק, אני אנחש גם אותה - תחליף מדחס?

המוסכניק אמר שזה אכן יכול להיות השסתום ושצריך לבדוק האם ניתן להחליפו בנפרד מהמדחס.

 

לדבריו, כשעושים ואקום זה יכול "לשחרר" קצת את השסתום, ולכן יש קירור טוב מיד אחרי הפעולה. אין לי מושג אם זה נכון.

כמובן שבנוסף יכולה להיות דליפה של גז... הוא אומר שאם המכונה הוציאה 300 זה לא אומר בהכרח שיש דליפה, כי זה רק הגז שהיא מצליחה למחזר (עד כמה שהבנתי).

 

לפני 12 דקות, yairw כתב:

 

רשמת שבפעם הראשונה הוסיפו 450 גרם, על סמך מה?

על סמך  לחצים בלבד או שמו את הכמות המדויקת שדרושה למדחס/רכב הספציפי שלך?

זה מה שהוא אמר שצריך לרכב.

 

כמה אמורה לעלות החלפת שסתום?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מלאו 450 גרם קרר ולאחר שבועיים המכונה מחזרה 300 זה כמעט בוודאות דליפה. 

 

300 זה לא רוב הגז, זו כמות שאותה המערכת כבר לא יכולה לעבוד תקין.  

 

לדעתי צריך לחפש דליפה ולא שסתום. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, Buki כתב:

אם מלאו 450 גרם קרר ולאחר שבועיים המכונה מחזרה 300 זה כמעט בוודאות דליפה. 

 

300 זה לא רוב הגז, זו כמות שאותה המערכת כבר לא יכולה לעבוד תקין.  

 

לדעתי צריך לחפש דליפה ולא שסתום. 

מחסור בגז מסביר לחץ גבוה בקו הלחץ הנמוך? למה טורים גבוהים גורמים לקירור תקין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...