Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

MG4 סדרה X תכף כאן ובמחירים תחרותיים


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לתת ביצועים כאלה בפחות מ200 אלף שקלים זה לראות מלא אנשים מביאים מאפס לעץ או מאפס לרסק עגבניות על הכביש. 

 

 

  • מצחיק 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הMG4 היה אחד מהשיקולים שלי לרכב מהעבודה והוא נפסל תוך 5 דקות, בסוף יצא שאמא שלי רכשה לפני חודשיים את הLuxury. גם היום אחרי שנהגתי בו מספר פעמים, אני חושב שהוא רכב מאכזב..

  • המולטימדיה מזעזעת. קישוריות לאנדרואיד אוטו מקרטעת ומתנתקת בלי סוף, איטיות מחרידה, ממשק משתמש לקוי בהרבה מובנים ועם המון באגים. לא מתאים ל2024 וגם לא ל2018.
  • מצלמות 360 באיכות ירודה, התצוגה בלילה על גבול הלא שמישה מה גם שהם עובדות רק בנסיעה עד 5 קמ"ש (WTF). נשבע שהיה עדיף מצלמת רוורס בודדת באיכות גבוהה וזהו.
  • עיצוב תא נוסעים אנמי לחלוטין ולא מזמין בכלל. איכות חומרים בינונית מינוס, מרגיש פשוט וזול.. זול מידי..
  • מערכות בטיחות מתפקדות באופן לקוי, כבר פעמיים חווינו בלימות פאנטום בפניה שמאלה בצמתים (יש הרבה עדויות לבעיה הזו והיבואן בתשובה ש.. "ככה זה").
  • בקרת שמירה על מרכז נתיב מזייפת מאוד וגם מחזיקה את ההגה יותר מידי חזק - זה מתבטא בכך שגם אם ממש שוברים את ההגה כדי להתנגד היא ממשיכה לריב עם הנהג באופן אגרסיבי על גבול המפחיד. לא נתקלתי בהתנהגות כזו אגרסיבית באף רכב שנהגתי בו. בונוס - דורש ביטול בכל נסיעה פרטני ולא ניתן להשאיר כבוי קבוע.

על זה אני מוסיף ליקויים נוספים שהם כבר באשמת היבואן, שגם סיפק חווית מסירה עגומה במיוחד:

  • הרכב נמסר עם גרסת תוכנה ישנה מאוד - אני לא מבין למה הרכב לא עבר עדכונים לפני שנמסר (אין OTA) במיוחד כשהיבואן מודה בעצמו שחלק מהבאגים שנתקלנו בהם במולטימדיה נפתרים בעדכונים האלו.
  • הרכב נמסר עם צמיגים פגומים, רועד במהירויות גבוהות ולא מדובר באיזון - גם פה תלונה שחוזרת על עצמה כנגד היבואן בקבוצות השונות ככל הנראה בגלל מלאי שיושב כבר חודשים בנמל בשמש בלי תזוזה.
  • התקנות מקומיות בוצעו בצורה חובבנית בדגש על תא מטען חשמלי. היבואן טוען שהמערכת של תא המטען החשמלי שמותקנת היא "מקורית" אך זה רחוק מלהראות ככה ונראה שמדובר בקיט גנרי שבקושי מתמודד עם המשקל של תא המטען ולפעמים קורס מעצמו ונסגר עלינו באגרסיביות לבד. לא מצאתי שום עדות לכך שקיים קיט מקורי של היצרן לתא מטען חשמלי, לא קיימת אפשרות לתוספת כזו באף מקום אחר בעולם - לי זה נראה בלוף.
  • הרכב נמסר מלא בשאריות חוטים בכל פינה מההתקנות המקומיות (סאב וופר ותא מטען חשמלי), חול בדיפוני הדלתות ועוד.. גם ניילונים מכל המושבים הוסרו טרם המסירה. בקיצור לא ממש נקי. מאכזב.
  • גומיה של החלון בדלת נהג לא ישבה במקומה והיתה מכופפת. הנציג במעמד המסירה ניסה לסדר את הגומיה עם מברג, לא הצליח וביקש שנקבע במוסך לבדיקה והחלפה. זה לא היה נסתר, אלא בולט ואף גורם לרעש בפתיחת החלון. היה ראוי שהיבואן יטפל בזה לפני שהעביר את הרכב למסירה.
  • החיבור לאפליקציה של הרכב (ISMART) לא מתפקד. הנציג במעמד המסירה לא היה מוכן להסביר מילה על האפליקציה או להדריך איך מתחברים ושלח אותנו לראות סרטון ביוטיוב. הוא גם טען שאי אפשר לעשות זאת באולם המסירה כי "אין שם קליטה" (חרטא, הוא פשוט ידע שזה לא עובד כמו שצריך). גם פה האשמה היא של היבואן שנציגיו הודו בקבוצות של הרכב כי חבילת הגלישה שהיבואן מספק מוגבלת מאוד. הצלחנו לבצע את החיבור, אבל למעשה יוצא מצב שהאפליקציה עובדת רק בשלושה ימים הראשונים לכל חודש ולאחר מכן מפסיקה לעבוד כי חבילת התקשורת נגמרת. הזוי בעיני וכמעט כל בעלי הרכב טוענים להתנהגות דומה.

כל הליקויים יבדקו בקרוב במרכז שירות ואני מקווה שהבעיות הנקודתיות יפתרו, אבל זה לא חוויה נעימה במיוחד ברכב חדש ומבחינתי לובינסקי קיבלו איקס ענק על ההתנהלות פה.

 

בצ החיובי, הרכב מתנהג טוב עם חלוקת משקל טובה, ההגה די כיפי ופחות אנמי מרוב החשמליות. הישיבה שלו על הכביש יציבה וגם בנהיגה אגרסיבית יחסית הוא לא מתרגש כלכך. משקל הסוללה באופן מפתיע לא מורגש כמו בחשמליות אחרות במקרה של הMG הזו ונראה שהוא כוייל באופן מאוד ארופאי בפן ההתנהגותי.

 

בשורה תחתונה אני חושב שהMG4 הזו פשוט יקר מידי לתמורה שהיא נותנת לפחות בגרסא הזו. אם אני משווה לרגע למתחרה הישירה שלו BYD Dolphin - אומנם הMG רכב יותר מהנה לנהג, אבל נראה שלנהג הממוצע הדולפין תיתן תמורה עדיפה משמעותית באיכות תא נוסעים ואבזור והיא אפילו עולה פחות. וזה לא שהיא נקיה מחסרונות, אך שוב לנהג הממוצע זו נראת כמו חבילה עדיפה עם עודף.

גרסת הביצועים - מכוון לקהל ספיציפי וצריכה להיות מעניינת כי אין מתחרים לביצועים כאלו במחיר כזה, אך זה בא בחשבון על טווח שלא בטוח יתאים לכל אחד, ובטח עוד קצר משמעותי למי שינצל את הביצועים האלו.

  • אהבתי 6
  • מבאס 1

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.5.2024 בשעה 18:21, Shmelov כתב:

 

יש משהו בדבריך.

לאיזה רכבים אתה משווה?

 

 

חזרתי מנסיעת עבודה באירופה , בבריסל קיבלתי C4E , שמים וארץ .

איזה רכב, מלבד העיצוב החיצוני שהוא לטעמי 10 רמות מעל ה MG , מה שקורה בפנים 25 רמות מעל MG וזו אינה הגזמה.

חיסרון משמעותי הוא הטווח של 355 ק"מ  , אבל באופן אישי אני לא אקנה רכב חשמלי כל עוד הטווח האמיתי לא ינגע ב 500 ק"מ.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק אציין שמרווח הברכיים במושב האחורי גם קטן מאד, זה רכב שיכול לשמש כתחליף לרכב סופר מיני ולא כרכב האצ'בק קומפקטי משפחתי.

 

ב- byd דולפין לצורך העניין המתחרה הישירה בגודל, מרווח הברכיים במושב האחורי גדול מאד ומשפחתי ממש (למרות שהמרווח לכפות הרגליים ולראש במושב האחורי לא משהו).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 9.5.2024 בשעה 18:59, PriceDevil כתב:

MG X RANGE  טווח WLTP ק"מ 520  הספק 245 כ"ס  הנעה אחורית מחיר החל מ-179000 ש"ח פרטים נוספים כאן

MG X POWER תאוצה מ-0-100 ב-3.8 בלבד הספק 435 כ"ס הנעה כפולה מחיר החל מ-189000 ש"ח פרטים נוספים כאן

מחיר לא אטראקטיבי לישראלי הממוצע שלא מחפש לנהוג במכונית מירוץ.

רכב חשמלי סטנדארטי גם ככה עם כוח גדול יותר מרכב בנזין סטנדארטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 26.5.2024 בשעה 09:12, CX25GTI כתב:

חזרתי מנסיעת עבודה באירופה , בבריסל קיבלתי C4E , שמים וארץ .

איזה רכב, מלבד העיצוב החיצוני שהוא לטעמי 10 רמות מעל ה MG , מה שקורה בפנים 25 רמות מעל MG וזו אינה הגזמה.

חיסרון משמעותי הוא הטווח של 355 ק"מ  , אבל באופן אישי אני לא אקנה רכב חשמלי כל עוד הטווח האמיתי לא ינגע ב 500 ק"מ.

היי,

אבא שלי קנה CX4E לא יודע להשוות איכות חומרים אבל מה שאני כן יכול להגיד שהמערכת מולטימדיה כושלת מאוד והבנתי שזה עניין בינלאומי ולא בהכרח רק בארץ...

בנוסף ה355 ק"מ לא באמת 355 ק"מ אולי יותר בכיוון ה250 ק"מ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...