Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסאן מיקרה 2013


amobiman

פוסטים מומלצים

שלום

מתלבט לגבי הרכב הנל.

יש בשוק רכבים סביב 100-130 אלף קמ במחיר לא רע של סביב 18 אלף.

קראתי שהרכב אמין וגם לא אמין.

שיש בעיה עם בורר המזגן, וחמור מכך בגיר.

השאלה אם רכב סביב 110 אלף קמ ומטופל אחת לשנה, כדאי לרכוש בגלל המחיר או שרוב הסיכויים שהתיבה תיפול ואז אאלץ להוציא המון כסף.

נשמע כמו הימור, גם אם הרכב מטופל יחסית.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, amobiman כתב:

נשמע כמו הימור, גם אם הרכב מטופל יחסית.

בדיוק.

 

יש מכוניות שעברו מעל 150 אלף ק"מ ללא בעיות בגיר ויש כאלה שכבר באיזור 100 אלף ק"מ היו צריכים החלפה או שיפוץ גיר.

 

ברכב שהיה בליסינג/השכרה וננהג באגרסיביות הסיכוי לתקלות גדול יותר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על אילו שנתונים אתה מדבר?

הגיר הרציף cvt7 היה בעייתי בשנתונים הראשונים שלו.

בסביבות 2014 כבר הגיעו הגירים שעברו את השיפור הקטן, שפותר את הבעיה הכרונית של השרשרת שנתקעת.

 

זה אותו גיר שיש בספייסטאר, (כמו זו שבחתימה שלי), והוא מאד נעים בנהיגה, ודי חסכוני, במפתיע, (יחסית לגיר פלנטרי).

האטראז'ים הצבאיות, ש.י 2016, שיוצאות עכשיו למכירה מחברת ליסינג מוכרת (חפש פרסומות), עם כ-180 אק"מ, ועם הגירים הללו בדיוק, רכבים שלא ננהגו ברחמנות ולא טופלו בקפדנות, והנה- הן עדיין בחיים...

 

אגב ספייסטאר- שקול אותה כתחליף. זה כמעט אותו אוטו, רק עם פחות בעיות קטנות ומעצבנות.

 

1. MAZDA 3 ACTIVE 08 1.6

2.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

נפרדנו בצער מהטריוס הקשישה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, natco כתב:

על אילו שנתונים אתה מדבר?

פותח השירשור רשם 2013.

לפני 11 דקות, natco כתב:

רכבים שלא ננהגו ברחמנות ולא טופלו בקפדנות, והנה- הן עדיין בחיים...

אבל זה לא אומר שלא עברו החלפת גיר בשלב כלשהו.

 

 

בגדול עם הגיר הזה:

כמה שהאוטו חדש יותר, יותר טוב כי הגיר עבר שיפורים עם השנים והבעיות הגדולות תוקנו. 

כמה שפחות ק"מ. 

רצוי ידיים פרטיות.

אם עבר החלפת שמן גיר וזה מתועד אז בכלל טוב. 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Buki כתב:

פותח השירשור רשם 2013.

טוב נו... מי כבר קורא את הכותרת🫣

יצאתי חומוס.

 

אז אלו אכן השנתונים הבעייתיים יותר.

היתה לדעתי אפילו תביעה ייצוגית בזמנו.

 

החלפת שמן בגיר הזה כל 40אק"מ, במקום לפי הוראות יצרן (שהן בסביבות כפול מזה), והחלפת שני הפילטרים שלו, אם לא כל החלפת שמן אז כל שתים, עושה פלאים לשרידות שלו.

הרבה מאלו שסבלו מתקלות,  תיחזקו את הרכבים שלהם בתחזוקת שבר, ואז באו לבכות בפורומים שהגירים דפוקים מהמפעל.

 

הרכב שלנו מטופל במוסך מורשה ידוע ומוכר בחדרה, ואפילו במחירים של מורשה, זה לא כזה סיפור לתחזק כנ"ל.

 

עריכה אחרונה על ידי natco

1. MAZDA 3 ACTIVE 08 1.6

2.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

נפרדנו בצער מהטריוס הקשישה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

יש משהו מוזר לי,

ראיתי 2

3 מיקרה 2013, ב2 מהם נראה שמנוע גדול ורועד כפי שבסרטון המצורף.

ברכב השלישי המנוע בכל לא רעד ונראה קצת יותר קטן.

לצערי לא צילמתי את המנוע השקט.

יש לכם הסבר פוטנציאלי ?

עריכה אחרונה על ידי amobiman
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

100 אחוז.

אז ה2 רכבים היו עם המנוע הגדול יותר והרועד.

והשלישי בהתחלה לא ייחסתי לזה חשיבות אבל כשראיתי עוד רכב עם מנוע גדול ורועד הבנתי שכנראה המנוע השקט שכמעט בכלל לא רועד ואולי קטן יותר זה החריגה.

השאלה אם זה חריגה לטובה או לרעה.

עריכה אחרונה על ידי amobiman
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה עם מודל 2014 ? הוא לא יותר טוב אני מבין.

פשוט חבל לי לפספס אם הרכב טוב ואולי הגיר לא בעייתי.

 

לפני 19 שעות, natco כתב:

על אילו שנתונים אתה מדבר?

הגיר הרציף cvt7 היה בעייתי בשנתונים הראשונים שלו.

בסביבות 2014 כבר הגיעו הגירים שעברו את השיפור הקטן, שפותר את הבעיה הכרונית של השרשרת שנתקעת.

 

זה אותו גיר שיש בספייסטאר, (כמו זו שבחתימה שלי), והוא מאד נעים בנהיגה, ודי חסכוני, במפתיע, (יחסית לגיר פלנטרי).

האטראז'ים הצבאיות, ש.י 2016, שיוצאות עכשיו למכירה מחברת ליסינג מוכרת (חפש פרסומות), עם כ-180 אק"מ, ועם הגירים הללו בדיוק, רכבים שלא ננהגו ברחמנות ולא טופלו בקפדנות, והנה- הן עדיין בחיים...

 

אגב ספייסטאר- שקול אותה כתחליף. זה כמעט אותו אוטו, רק עם פחות בעיות קטנות ומעצבנות.

 

תאריך עליה לכביש 2014 אפריל

עריכה אחרונה על ידי amobiman
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע לשים את האצבע על התאריך שבו הגיעו רכבים עם גירים "משופרים".

בכל מקרה- תאריך העליה לכביש לא רלוונטי- שנת הייצור של הרכב במפעל קובעת איזו גרסת גיר הותקנה בו.

בטח אפשר לדעת לפי מספרי שלדה, אבל אין לי מושג איך מבררים זאת, ומהי בדיוק הגרסה המשופרת

 

גיר רציף הוא עדין בכל הרכבים בהם הוא מותקן.

תבדוק את ה-xv של סובארו, ועוד כמה דוגמאות שלא עולות לי עכשיו לראש.

 

רכב שננהג בעדינות, כנראה ישרוד.

הגיר הזה שונא מאמצים כשהמומנט גבוה והמהירות נמוכה, כמו בזינוקים מהמקום כשאתה מתעקש להשאיר אבק לכל האחרים ברמזור, או (בxv) כשאתה מתעקש לטפס איזה זיז סלע במעלה פזידילוך. או רכבים כאלה שגררו נגרר לאורך זמן.

 

אם אתה לא מרגיש החלקות, או שומע רעשים חריגים בזינוקים - ואתה ממש חם על הרכב שקול לקחת סיכון.

אם לא תוכל לעמוד בהחלפה של כמה אלפי שקלים- וותר.

 

 

1. MAZDA 3 ACTIVE 08 1.6

2.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

נפרדנו בצער מהטריוס הקשישה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...