Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=71099&highlight=%EE%F9%F4%E8 בהמשך לת'רד הזה

 

(אם זה היה מתגלה באיחור הייתי אמור לעשות טסט מחדש+תאוריה+שיעורי נהיגה - בגלל שאני נהג חדש)

 

נכנסתי למשפט השופט שאל אם אני יודע מה קרה אמרתי לו שכן- לא היה טסט לרכב מעל 6 חודשים וכמה ימים, שאל אם יש לי עבודה אמרתי לו-שאין, שאל אם יש משהו להוסיף אמרתי שאני מקפיד לקחת את כל המסמכים לפי החוק כל הזמן ..(הכל רשום אצלו)...

לסיכום זה הסתכם בשנתיים על תנאי שאני לא ייעשה את זה שוב (כמובן שלא) , ואם כן הוא ייתן לי קנס של 500 שקלים, ז"א שלא יצאתי עם שום קנס כספי היום ברוך השם, איזו הקלה :-D

Suzuki Jimny

פורסם

מזל-טוב,

בלי נקודות בלי כלום?

סיפרת לו שזה אשמת המוסך (למרות שלא נראה לי זה מעניין אותו...)?

פורסם

מזל-טוב,

בלי נקודות בלי כלום?



סיפרת לו שזה אשמת המוסך (למרות שלא נראה לי זה מעניין אותו...)?

עדיף שהוא לא היה אומר את זה לשופט כי השופטים ואנשים בכלל אוהבים כשמישהו לוקח את האחריות עליו ולא מתחיל להפיל אותה על אנשים אחרים

פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

פורסם

מה זאת אומרת ללא נקודות ?

 

הודית , הורשעת , וקיבלת גזר דין.

 

אני לא רואה איך אפשר לצאת ללא נקודות , אלא אם הומר לך סעיף העבירה.

פורסם
מה זאת אומרת ללא נקודות ?

 

הודית , הורשעת , וקיבלת גזר דין.

 

אני לא רואה איך אפשר לצאת ללא נקודות , אלא אם הומר לך סעיף העבירה.

לא אמר כלום לגבי נקודות, לא רשם ,אז מן הסתם אין נקודות

 

אם לא הבנת, אז כמו שרשום :

"מתחייב בזה להמנע מעבירה בהתאם לסעיפים הבאים:

רשיון הרכב פקע למעלה מששה חודשים , סעיף 2 לפקודות התעבורה (נוסח חדש) , תשכ"א 1961

 

תוך תקופה של שנתיים , מתאריך 29/5/05

 

באם אפר התחייבות זו אשלם לאוצר המדינה 500 ש"ח "

Suzuki Jimny

פורסם

זהו , שלא.

 

הורשעת בעבירה שגוררת נקודות - קיבלת אותן אוטומטית. בין אם הוזכרו ובין אם לאו.

 

עם קיטבג , או בלי קיטבג ? :?

פורסם

מצטער להיות הורס השמחות, אבל לגבי הניקוד אתם טועים.

הניקוד נרשם ע"י משרד הרישוי לפי הסעיפים בהם הנהג מורשע.

לשופט אין שליטה ישירה על מתן נקודות - אם הוא מרשיע בסעיף מסויים - משרד הרישוי ינקד לפי הטבלה.

השופט כמובן יכול לבחור להרשיע בסעיף אחר, אבל זה לא המקרה שלפנינו.

 

אם הורשעת בסעיף מס' 5404 - משרד הרישוי ירשום לך 6 נקודות.

 

מעבר לזה - כמובן שמדובר בעונש קל מאוד, בהתחשב בעובדה שעכשיו תקפיד על העניין הזה כמובן ולכן יצאת בעצם בלי נזק.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...