Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתח מצבר טעון 12.96


איילצבי

פוסטים מומלצים

הגיוני אם הוא טעון שזה המתח שלו.

השאלה אם המתח נשאר כך גם בהנעה? כי הוא אמור לעלות לאיזור ה13.5-14

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תדליק אורות למשך דקה שתיים ללא התנעת המנוע ותראה שהמתח יירד מהר ל-12.7 וולט. באנגלית זה נקרא

battery surface charge.

גם אם תשאיר את המצבר במנוחה של 12 שעות המתח יירד והתייצב על 12.7-12.8 וולט.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, איילצבי כתב:

לא אמור להיות 12.6 ?

לא בהכרח, גם 12.7-12.8 כפי שציין מרק זה בהחלט מתח תקין למצבר 100% טעון.

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה קצת משתנה בתלות סוג המצבר, טכנולוגית הייצור והטמפ' החיצונית וכמובן ההתנגדות הפנימית של המצבר.

לדוגמא מצברים תוצרת Optima הסדרה הצהובה המתח ללא עומס עבור מצבר חדש היא 13.1 וולט לעומת מצבר מהסדרה האדומה המתח הוא 12.8 וולט.

אל תתרגש מסטיה של 0.3-0.4 וולט כלפי מעלה מעל מתח נקוב של 12.7 וולט של מתח הקטבים במצברים מסוג חומצת עופרת.

 

ראה דוגמאות.

123.jpg

1234.jpg

  • אהבתי 1

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...