Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סובארו B4 2010, אחרי שהרכב חם (כל עוד הנורית הכחולה של החום מנוע כבויה הכל בסדר), בעצירה הרכב נכבה כמו ברכב ידני שלא לחצו על הקלאץ'.
במוסך האמין שלי לא מצאו כלום במחשב ואמרו שיכול להיות שזה מגיע מהגיר, זה הספיק לי בשביל לעשות מחקר קצר בגוגל ולמצוא את הבעייה:
מסתבר שיש בעייה עם מנגנון ההפרדה של הקלאץ' בתוך הממיר מומנט.
הגעתי למוסך המרכזי בפתח תקווה ונפלתי על בוחן רכב שמילא הוא אנטיפט הוא גם לא מבין מהחיים שלו - ציטוט:
"זה גיר אוטומטי אין שם קלאץ' תשאיר את הרכב ונבדוק".
אני נוסע כבר יותר משנה עם הרכב ככה, אם אני עוצר בהדרגה הקלאץ' מספיק להשתחרר, הבעייה היא בעצירות פתאומיות.
בארה"ב סובארו לקחו אחריות על תיקון התקלה הזאת.
יש כאן עוד מישהו שנתקל אולי בבעייה הזו?
פורסם

היה שירשור בנושא, שאל את @lanosforce

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 7 שעות, Fugazi כתב:
סובארו B4 2010, אחרי שהרכב חם (כל עוד הנורית הכחולה של החום מנוע כבויה הכל בסדר), בעצירה הרכב נכבה כמו ברכב ידני שלא לחצו על הקלאץ'.
במוסך האמין שלי לא מצאו כלום במחשב ואמרו שיכול להיות שזה מגיע מהגיר, זה הספיק לי בשביל לעשות מחקר קצר בגוגל ולמצוא את הבעייה:
מסתבר שיש בעייה עם מנגנון ההפרדה של הקלאץ' בתוך הממיר מומנט.
הגעתי למוסך המרכזי בפתח תקווה ונפלתי על בוחן רכב שמילא הוא אנטיפט הוא גם לא מבין מהחיים שלו - ציטוט:
"זה גיר אוטומטי אין שם קלאץ' תשאיר את הרכב ונבדוק".
אני נוסע כבר יותר משנה עם הרכב ככה, אם אני עוצר בהדרגה הקלאץ' מספיק להשתחרר, הבעייה היא בעצירות פתאומיות.
בארה"ב סובארו לקחו אחריות על תיקון התקלה הזאת.
יש כאן עוד מישהו שנתקל אולי בבעייה הזו?

 

אכן יש לי סובארו B4 2010 וגם אני סבלתי מאוד מרעידות בהגעה לעצירה רק שאצלי הרכב לא נכבה.

 

בסופו של דבר אצלי - אחרי מלא חקירות עצמיות הגעתי להבנה שאני סובל מבעיות פיח ולכן - 

 

החלפתי שסתום PCV.

ניקיתי חיישן MAF.

ניקיתי פיח בהזרקה לסעפת יניקה. 

הוספתי תוסף דלק 

וניקיתי בית מצערת ללא פירוק. 

 

זה עזר, מאוד! עד שבוקר אחד הרכב התחיל להכבות ולגמגם בכל ניסיון לצאת מהמקום - מה שגיליתי זה שהניקיון הידני לבית המצערת לא יעיל במיוחד והיא היתה תכלס - תקועה 

 

פירקתי בית מצערת וניקיתי יסודי ומאז זה הסתדר כמעט לחלוטין - פה ושם כשהרכב מגיע לעצירה הוא קצת רועד אבל הבעיה היא לא הגיר ולא הממיר מומנט אלא בית מצערת שחוקה. 

 

מה גם שכבר משאוות האוויר המשנית (מצד שמאל לאלטרנטור) מתחילה להרעיש בהתנעות קרות ואני מניח שמתישהו היא תתפגר וגם יש לי כבר יוניט מאוורר אחד שמוציא צקצוק בהתנעה קרה (וזה כל התופעה לבינתיים לאחר מכן הוא שקט). 

 

 

לגבי המכתב שיצא על הרחבת האחריות על הממיר מומנט ל10 שנים או ל160 אלף קילומטרים - זה נכון מהיום שבו המכתב הוצא - והיום אולי שנתונים 17-18 עדיין רלוונטיים לגביו אז ככה שאין כבר אחריות, לא דובים ולא יער ל2010. 

 

כל הפרטים אמורים להיות בשרשור "סיקורכב3" בפורום כללי. כולל כל הפעולות שתיארתי מעלה. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...