Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים למאזדה 2 דגם פור וויט 185/60R16


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Tom_22,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

1. האם ידוע לכם האם יש קושי  ואם כן היכן ניתן להשיג בירושלים צמיגים של דנלופ לדגם פורוויט של מאזדה 2? 

מידת צמיג:

 185/60R16

2. האם מיצריים עדיין צמיגים אלו ומשווקים בארץ?

  אשמח שמי שבעלי ניסיון/ מידע ישיבו. תודה מראש!!

פורסם

בצעי סינון לפי האזור המבוקש: 

https://tires4u.co.il/tire/24725/185-60r16-86h-ec300

הנ"ל לא מעיד על מלאי וטריות הצמיגים.

גם נראה שבמרכז ניתן להשיג קצת יותר בזול. 

 

בקישור בהודעה מעלי, שימי לב לעלות התקנה נוספת. 

 

מדוע חשוב לך דווקא הצמיג הזה? לא שיש הרבה אפשרויות אחרות, אבל גם הטויו R39 שמופיע בשני האתרים הנ"ל אמור להיות בר השוואה (אבל מומלץ להחליף לפחות זוג ולא בודד שיהיה שונה מהאחרים, אם זה הכיוון). 

פורסם (נערך)

יש בכל צמיגיה את הדנלופ  במידה זו עדיין?

מייצרים בכלל?? שואלת בשביל עוד שנתיים גם ולא  רק לפתרון רגעי..

 

לפני 25 דקות, shahar188 כתב:

נראה שאתה יכול להזמין לפנצ'ריה בירושלים

https://www.tiredeal.co.il/html5/ProLookup.taf?_ID=23299&PF=&did=1120&G=&SM=&PAGE=100

 

1.thumb.png.799d75c058558c299c5688e6b9bf17a0.png

תודה. מעניין אם עדיין מיצרים. מתנינת באוטו וחא אוצה להתקע ללא צמיגים איכותים..

עריכה אחרונה על ידי חגית צ
פורסם (נערך)

אין מה לברר עכשיו לעוד שנתיים.

יהיו שינויים, יגיעו דגמים חדשים, מצב המלאי ישתנה.

בכל מידה יש מגוון צמיגים מיצרנים שונים, גם מובילים ( Michelin/ Goodyear/Continental ).

כאשר יהיה הצורך בהחלפה, אז צריך לברר. 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

  • פיתרון
פורסם

טלפני לצמיגיות מחר בבוקר לשאול. גם אם אין בצמיגיה עצמה, יתכן ויוכלו להביא מהיבואן (למרות שבאתר טיירקלאב שהוא היבואן לא מופיע כרגע) או לקבל הערכה מתי יגיע משלוח לארץ. 

 

סדרת הצמיגים הזו של טויו מגיעה כציוד מקורי על מספר רכבי מאזדה ומיצובישי (גם הדנלופ למיטב ידיעתי, למרות שלא מסומן כ-OE). האם זה מבטיח גדולות? לא בהכרח. אבל הצמיג ישרת בצורה סבירה לכל הפחות, ובמסגרת האפשרויות שנראות קיימות, זו בהחלט אופציה קבילה. 

 

לא פעם ראשונה שהנושא עולה: 

https://carsforum.co.il/topic/709851-אין-צמיגים-איכותיים-בארץ-מאזדה-2-18560r16/#comment-6404375

 

 

https://carsforum.co.il/topic/694219-מחפש-המלצה-לצמיגים-למאזדה-2-2016/#comment-6240984

 

https://carsforum.co.il/topic/644378-מאזדה-2-המלצה-לצמיגים-185601686h/#comment-5688640

 

אגב, שימי לב שבטיירדיל יש מבצע של 4 ב-1495, אבל בקניית 4 צמיגים בודדים כולל התקנה יוצא רק 1488 🙃, ודרך צמיגיות במרכז דרך הקישור השני יצא אפילו יותר זול, אם יזדמן. 

פורסם

תודה רבה לכולם על המידע!

לפני 55 דקות, shahar188 כתב:

נראה שאתה יכול להזמין לפנצ'ריה בירושלים

https://www.tiredeal.co.il/html5/ProLookup.taf?_ID=23299&PF=&did=1120&G=&SM=&PAGE=100

 

1.thumb.png.799d75c058558c299c5688e6b9bf17a0.png

תודה. מעניין אם עדיין מיצרים. מתנינת באוטו וחא אוצה להתקע ללא צמיגים איכותים..

×
×
  • תוכן חדש...