Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים,

 

לחבר יש מאזדה 2 שנועלת צמיגים 185/60R16, כרגע איכותיים של Toyo.

היות וכבר עברו מספר שנים והם די יבשים, הוא מעוניין להחליף לצמיגים חדשים איכותיים גם כן.

הבעיה היא שנראה שהמידה מיוחדת והוא לא מוצא צמיגים איכותיים שיוצרו מהתקופה האחרונה.

עד כה מצאנו שני דגמים איכותיים יחסית:
- Toyo Proxes R39 אבל תאריך הייצור שלהם הוא מ-2019.

- Dunlop EC300 שגם תאריך הייצור שלהם הוא לפני 2020.

 

הוצעו לו צמיגים Grenlander Colo H01 משנתון 2021 והם העדכניים ביותר שיש, אך למיטב זכרוני מדובר על צמיגים סיניים.

חשוב לציין שהוא בדק במספר מקומות ומול מספר יבואנים.

 

לכן שתי שאלות:

1. האם יש לכם המלצות לצמיגים נוספים נורמליים במידה לעיל, או המלצה למקומות נוספים לבדוק בהם?
2. במידה ואין צמיגים איכותיים עם תאריך ייצור עדכני - האם עדיף ללכת על צמיגים איכותיים מ-2019 או צמיגים סיניים מ-2021? אני מניח שהם אוחסנו במבנה סגור/מוצל, אך אין לדעת...

הוא די אובד עצות,
תודה מראש על העזרה.

פורסם (נערך)

מידה בעייתית אין דרישה היבואנים לא מביאים מלאי חדש.

אם רלוונטי- לדעתי אפשרי להחליף מידה לרכב הנל ל185/65/15, ואז נפתחות כל האפשרויות.

 

עריכה:

אישית הייתי לוקח טויו מ2019 ללא ספק

עריכה אחרונה על ידי צ'ופצ'יק
פורסם
לפני כשעה, צ'ופצ'יק כתב:

מידה בעייתית אין דרישה היבואנים לא מביאים מלאי חדש.

אם רלוונטי- לדעתי אפשרי להחליף מידה לרכב הנל ל185/65/15, ואז נפתחות כל האפשרויות.

 

עריכה:

אישית הייתי לוקח טויו מ2019 ללא ספק

ואם היית צריך להשוות בין טויו 2019 לדנלופ 2021 (ככה שהמחיר של דנלופ סך הכל יקר יותר ב-500 שקל, מה היית עושה)?

פורסם (נערך)

צמיג בן 3 שנים (חדש כמובן) - לא חושב אישית שהייתי מרכיב.

גם לי יש מידה בעייתית (ונאלץ "להתפשר" על הפסד של שנה-שנה וחצי ברכישת צמיג מותג. אחרת הברירה {הלא טובה} היא צמיג סיני עלום שם. להם יש כמעט כל המידות...)

עריכה אחרונה על ידי חולגי
איות

alfa 156 2.5.

פורסם
לפני 32 דקות, danielman111 כתב:

ואם היית צריך להשוות בין טויו 2019 לדנלופ 2021 (ככה שהמחיר של דנלופ סך הכל יקר יותר ב-500 שקל, מה היית עושה)?

בהנחה שהדנלופ מדגם טוב, לוקח את הדנלופ.

 

לפני 28 דקות, חולגי כתב:

צמיג בן 3 שנים (חדש כמובן) - לא חושב אישית שהייתי מרכיב.

למה לא ?

צמיג שהיה באחסנה יבשה אצל יבואן שמבין דבר או שניים בצמיגים(צמיגים בכלובים, לא אחד על השני) ינצח סיני מתאריך חדש בכל הפרמטרים.

פורסם

יש גם את הצמיג של MAXXIS , עדיף על הדנלופ לדעתי והרבה יותר עדיף על צמיג סיני,

 

Maxxis ME3 86H 185/60R16

 

הנה סקירה שלו במידה דומה : https://www.tyrereviews.com/Article/2019-ADAC-Summer-Tyre-Test-185-65-R15.htm

 

יצא מקום 7 מ-16 ולקח "בסיבוב" חלק מהמותגים המוכרים יותר כמו Pirelli Cinturato P1, Continental Premium Contact 5, Toyo Proxes, Falken ZIEX ZE310, Hankook Kinergy Eco 2

 

מחיר מתחיל מ-235 שקל https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=1099556

 

ככה הוא נראה ואלו הנתונים שלו: https://gmportal.co.il/product/maxxis-185-60r16-me3

 

היבואן שלהם מביא משלוחים טריים לארץ באופן תדיר, שווה לבדוק https://dentire.com/#contact

Detailer.gif
×
×
  • תוכן חדש...