Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

מדובר בג'אסטי מודל 93 ידנית מנוע 1.0 סמ"ק.

המזגן עד עכשיו עבד מעולה, מגבר הטורים פיקס והכל בסדר.

אתמול, תוך כדי עמידה ברמזור, פתואום המזגן הפסיק להוציא אויר קר והתחיל להוציא אויר לא מקורר - כאילו המפוח עובד והמזגן סגור.

כשהתחלתי שוב את הנסיעה (שילבתי הילוך) המזגן שוב התחיל לקרר.

 

בעיה זו נשנתה מספר פעמים, ולא רק במצב עמידה בהילוך סרק.

 

מה לדעתכם הבעיה? וכמה עולה לטפל בה? :)

 

תדה!!

פורסם

המזגן מקורי?

גם לי היה בעיה דומה אבל אצלי המזגן לא מקורי אז לכן חשוב לי לדעת אם הוא מקורי.

בן.

אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים

פורסם

כן, המזגן מקורי.

 

אני משתמש במזגן כבר כמה חודשים, מתחילת האביב וזו הפעם הראשונה שהיתה לי את הבעיה הזאת.

פורסם

א. אם המזגן מקורי אז אני לא יכול לענות לך כי אצלי הבעיה היתה בגלל שהמזגן לא מקורי והי בעית חשמל (סיפור ארוך)

ב. אני רואה שרפי לין ענה לך.

שהיה בהצלחה,

בן.

אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים

פורסם
א. אם המזגן מקורי אז אני לא יכול לענות לך כי אצלי הבעיה היתה בגלל שהמזגן לא מקורי והי בעית חשמל (סיפור ארוך)

ב. אני רואה שרפי לין ענה לך.

שהיה בהצלחה,

בן.

מה הקשר בין מקורי או לא במכוניות כאילו?!

לא משנה...

 

המשך לדבריו של רפי...

אם המזגן מפסיק לקרר בטורים נמוכים, נסה לתת גז טיפה בטורים בנייוטרל, אם המזגן מקרר סימן שחסר גז או שהמדחס "עייף"... אם הוא ממשיך להוציא אוויר פושר, סביר להניח שזו הוונטה, תפתח מיכסה מנוע ותראה. יש שם 2 וונטות. אחת מופנת כלפי המנוע, ואחת כלפי חוץ (מהצד החיצוני של הרדיאטור)...

אם שתהן מיסתובבות כשאתה מפעיל את המזגן גש למזגניסט...

 

בהצלחה!

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
מה הקשר בין מקורי או לא במכוניות כאילו?!

לא משנה...

 

אצלי באוטו המזגן לא מקורי והיה לי בעיה דומה למה שהוא כתב והבעיה היתה שמי שהתקין את המזגן היה "חפר" וזה דפק לי את המזגן וחלק מהחשמל באוטו.(אני לא היתקנתי את המזגן אלה הבעלים הראשונים)

בן.

אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים

פורסם

הונטה היתה דפוקה.

המאורר של המזגן בכלל לא עבד, ולכן הוא התחמם בעמידות.

החלתי ונטה ב 250 שח והבעיה נפטרה.

 

לידעתכם!

×
×
  • תוכן חדש...