Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עשור וחצי של היעדרות - וחזרה לתחביב (או: סיפור אחזקה של אלפא ג'וליה ספציאלה 2018)


Ziv

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 10 שעות, Ziv כתב:

פילטר האוויר הוא מסוג INBOX - נשטף ושומן עצמאית.

מה המוטיבציה להשתמש בפילטר כזה? המנוע שלך הוא הזרקה ישירה למיטב ידיעתי, ואני לא חושב שבריא להשתמש במסנן טבול בשמן עם מנוע כזה. 

 

חוץ מזה, תודה על העדכון ותמשיך להנות. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 36 דקות, menir1 כתב:

מה המוטיבציה להשתמש בפילטר כזה? המנוע שלך הוא הזרקה ישירה למיטב ידיעתי, ואני לא חושב שבריא להשתמש במסנן טבול בשמן עם מנוע כזה

צודק 100%.  פות"ש לדעתי תעיף את הדבר הזה ורצוי שעה אחת קודם.
ממליץ לצפות בסרטון המצורף.
בגדול, ה K&N מסנן פחות טוב מפילטר של 5 דולר.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, outnex כתב:

כל ציוד הבלימה נכנס למזוודה?

כמה זה הנחת מילואים?

הדיסקים שקלו 20 ק"ג, בדיוק במשקל של מזוודה אחת. הרפידות והצינורות שקלו לדעתי בערך עוד קילו או שניים.

נכנסים אפילו במזוודת טרולי ועוד נשאר מקום.

הנחת משרת מילואים אני חושב שעומדת על 5%.

 

לפני כשעה, menir1 כתב:

מה המוטיבציה להשתמש בפילטר כזה? המנוע שלך הוא הזרקה ישירה למיטב ידיעתי, ואני לא חושב שבריא להשתמש במסנן טבול בשמן עם מנוע כזה. 

 

חוץ מזה, תודה על העדכון ותמשיך להנות. 

מה ההבדל בשימוש בפילטר כזה בהזרקה ישירה ולא ישירה?

אני מכיר את עניין ההשפעה על ה-MAP ולקחתי זאת בחשבון.

הפילטר הוא ירושה מהבעלים הקודם. אין לי איזה קשר ריגשי אליו. אשקול באמת להחליף.

 

לפני 48 דקות, teyal כתב:

צודק 100%.  פות"ש לדעתי תעיף את הדבר הזה ורצוי שעה אחת קודם.
ממליץ לצפות בסרטון המצורף.
בגדול, ה K&N מסנן פחות טוב מפילטר של 5 דולר.

אין לי ספק שהפילטר המקורי מסנן יותר טוב כשהוא חדש.

אבל היחס הנכון הוא הקו העדין בין סינון דרוש לסינון יתר, ולא שמעתי על מישהו במעגל ראשון ושני שנתקבל בבעיות.

 

עריכה אחרונה על ידי Ziv
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מנועי הזרקה ישירה סובלים מאוד, מלכלוך על  גב השסתומים ובפתחי היניקה בראש
מפני שאין את רסס הדלק בסעפת, אשר בין היתר מנקה את השסתומים.

כלומר ההזרקה מבוצעת אחרי השסתום, ישר לצילינדר.
פילטר שלא עושה את העבודה, מחמיר מאוד את התופעה.

  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר את התופעה עוד ממנועי הפרינס.

לזכרוני הבעיה היא פיח על השסתומים, ולא לכלוך.

בכל מקרה, חלק מהסיבה שבחרתי להשתמש בשמן AMSOIL היא שהוא בעל תקן מתקדם SP,

שבין היתר אמור לנקות את השסתומים וגם למנוע את תופעת ה-LSPI האופיינית למנועי טורבו קטני-נפח (על אף שהתופעה לא נפוצה במנוע הזה).

אבל תודה על המידע, אני חושב שאזמין פילטר ואראה אם אני חש בהבדל ביניקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמן מנוע לא אמור לנקות את השסתומים ואין קשר למנוע פרינס THP156 (שם כשל בשרשת התזמון ״דפק״ את תזמון השסתומים המשתנה וגרם לבעיות). שימוש במסנן אוויר שגם מסנן פחות טוב וגם טבול בשמן, עלול (בהסתברות סבירה פלוס) לגרם לכך שלכלוך לא מסונן (ומשומן) יידבק על גב שסתומי היניקה, ומכאן הדרך לבניית בוצה על השסתום שבמוקדם או במאוחר ייפגע בביצועים וייאלץ אותך לבצע ניקוי שסתומים יקר. המנוע שלך כולל תזמון שסתומים משתנה אשר, כל עוד אתה משתמש במסנן מקורי/OEM (ומבצע תחלופה של שמן מנוע לפי תקן היצרן), יבטיח את זה שלא יווצרו משקעים על השסתומים שלך.  

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, Ziv כתב:

מוקדם יותר השנה נרכש אנטירול-בר אחורי של גרסת  GTA/m בעלות של אלפייה.

איך ואיפה מצאת אנטירול כזה לרכב שלך במחיר בדיחה? אני עם אלפא הרבה הרבה פחות מתקדמת ומודרנית משלך ואנטירול מאתר dna למשל יעלה לי 1,400, 1500 שקל.

כמו כן, אשמח שתשתף איפה החנות הזו בנאפולי ממנה רכשת חלקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, menir1 כתב:

שמן מנוע לא אמור לנקות את השסתומים ואין קשר למנוע פרינס THP156 (שם כשל בשרשת התזמון ״דפק״ את תזמון השסתומים המשתנה וגרם לבעיות). שימוש במסנן אוויר שגם מסנן פחות טוב וגם טבול בשמן, עלול (בהסתברות סבירה פלוס) לגרם לכך שלכלוך לא מסונן (ומשומן) יידבק על גב שסתומי היניקה, ומכאן הדרך לבניית בוצה על השסתום שבמוקדם או במאוחר ייפגע בביצועים וייאלץ אותך לבצע ניקוי שסתומים יקר. המנוע שלך כולל תזמון שסתומים משתנה אשר, כל עוד אתה משתמש במסנן מקורי/OEM (ומבצע תחלופה של שמן מנוע לפי תקן היצרן), יבטיח את זה שלא יווצרו משקעים על השסתומים שלך.  

הקשר הוא שגם מנוע פרינס הוא מסוג הזרקה ישירה, ומשם אני מכיר את התופעה של הצטברות פיח על השסתומים. לא התכוונתי לבעיה בשרשרת התזמון, שהיא בעיה שונה לחלוטין כמובן. 

 

לפני 49 דקות, BRAVO30 כתב:

איך ואיפה מצאת אנטירול כזה לרכב שלך במחיר בדיחה? אני עם אלפא הרבה הרבה פחות מתקדמת ומודרנית משלך ואנטירול מאתר dna למשל יעלה לי 1,400, 1500 שקל.

כמו כן, אשמח שתשתף איפה החנות הזו בנאפולי ממנה רכשת חלקים.

הצלחתי לאתר אחד מיד שניה באיביי.

 

מעתיק את ההודעה שפירסמתי בקבוצה של מועדון אלפא בפייסבוק:

בביקורי האחרון בנאפולי, מצאתי חנות חלפים לרכישה של חלקים משופרים לג'וליה (952) שלי.

החנות נמצאת במרחק חצי שעה נסיעה ממרכז העיר (20 יורו במונית).

שם החנות VASSURA SRL, מנוהלת ע"י בחור ממש נחמד בשם קרלו, שגם מפנק בקפה הכי טעים ששתיתי בכל איטליה.

ניתן להתכתב איתו במייל: [email protected]

כתובת: Via Nuova Poggioreale, 48A, 80143 Napoli NA, Italy

https://maps.app.goo.gl/ccsd9DMejWaTWq948

שלחתי לו יצרן ודגם, מס' שלדה ואת החלקים שאני מחפש. הוא שלח לי מחיר ותמונה, אישרתי והוא שלח לי לינק לתשלום מראש.

כדאי להודיע לו מראש מתי מתכננים להגיע, כדי שהחלקים יחכו לכם. הוא מנכה מס במקור, אז יש להגיע מצוידים בדרכון.

 

אני חושב שהוא מתעסק רק עם חלקים משופרים ולרכבי מרוץ - אין מה לחפש אצלו חלפים של אלפא.

לצורך חלפים מקוריים קיבלתי המלצה למישהו אחר במרחק שעה ברכבת מנאפולי 😆

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Ziv כתב:

אני מכיר את התופעה של הצטברות פיח על השסתומים. לא התכוונתי לבעיה בשרשרת התזמון, שהיא בעיה שונה לחלוטין כמובן

הבעיה בשרשרת גרמה לצבירת משקעים על השסתומים במנוע הפרינס - השרשרת התארכה ודפקה את תזמון השסתומים. שתזמון השסתומים מדויק, אין הצטברות משקעים על השסתומים. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
לפני שעתיים, Ziv כתב:

 

למזלי הגעתי לאבי שפיר, שבין ההתמחויות שלו הוא מתקין מורשה ומוסמך ואלוף הארץ בלדחוס 3 מושבי תינוקות בספסל האחורי של קיה פיקנטו

אפשר לשאול מה הטריק?

הרכב נראה מושלם! תמשיך להינות איתו!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה, ממה שראיתי לפחות:

קודם כל ממקמים את הכיסא המרכזי. מהדקים אותו בעזרת החגורה, אבל לא עד הסוף.

אחר כך ממקם את הבוסטר הצר בצד, שמתחבר בעזרת האיזופיקס. גם אותו לא מהדקים עד הסוף.

אחרון חביב כיסא התינוק שמתבחר גם הוא בעזרת החגורה ולא עם האיזופיקס.

אחרי שכולם ממוקמים חצי-מהודקים ורואים שהכל מתכנס וכל הדלתות נסגרות, מתחילים להדק פעימה פעימה כל אחד מהכיסאות - כשבראש הכיסא המרכזי.

בנקודות ההשקה בין הכיסאות הוא הניח מגבות שהכנתי מבעוד מועד כדי לגשר על פערי גובה או צורה בין הכיסאות.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...