Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, 

רציתי לשתף שהביטוח שלי השנה עלה ב 2100 ש״ח. 

כנראה שזה שילוב גם של רכב מאוד גניב, אם לא הגניב ביותר בשוק (מאזדה 3), וגם עליית מחירים בזמן האחרון.

 

שנה שעברה שילמתי 4,300 שח בהפניקס עבור ביטוח חובה + מקיף,

השנה הם רוצים 6,400₪ עבור חידוש הפוליסה.

 

אני בן 26, רצף ביטוחי מלא, ללא תביעות ב 3 שנים אחרונות, וזה המחיר שדורשים. 

 

עשיתי סקר שוק, יש חברות שרוצות סכומים של 8,000 ו 9,000 שח. הפניקס ו Wesure הציעו את ההצעות הנמוכות ביותר. 

 

אשמח לדעת, מי שחידש בזמן האחרון, האם גם אתם חוויתם קפיצה דומה במחיר?

פורסם

אצלי היה אמור להעלות ב500 שח.

אחרי התמקחות זה ירד ב200-300 בטוטל.

החובה עלה ב150

המקיף ירד ב450 (אחרי מיקוח)

 

 

.

פורסם
לפני כשעה, yakov456 כתב:

שלום, 

רציתי לשתף שהביטוח שלי השנה עלה ב 2100 ש״ח. 

כנראה שזה שילוב גם של רכב מאוד גניב, אם לא הגניב ביותר בשוק (מאזדה 3), וגם עליית מחירים בזמן האחרון.

 

שנה שעברה שילמתי 4,300 שח בהפניקס עבור ביטוח חובה + מקיף,

השנה הם רוצים 6,400₪ עבור חידוש הפוליסה.

 

אני בן 26, רצף ביטוחי מלא, ללא תביעות ב 3 שנים אחרונות, וזה המחיר שדורשים. 

 

עשיתי סקר שוק, יש חברות שרוצות סכומים של 8,000 ו 9,000 שח. הפניקס ו Wesure הציעו את ההצעות הנמוכות ביותר. 

 

אשמח לדעת, מי שחידש בזמן האחרון, האם גם אתם חוויתם קפיצה דומה במחיר?

6400??

מה מחירון הרכב?

פורסם

שוה לבדוק עם החברות, אולי יש איזה שהוא סוג של מיגון שיוריד את המחיר ברמה כזאת שישתלם לעשות אותו ?

 

 

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם

הפוליסות ביטוח עלו לכול דגמי הרכב. גם ב-C3 של אשתי נאלצתי לשלם סכומים של כמה מאות שקלים יותר על הביטוחים.

 

 

  • אהבתי 1

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אצלי השנה עברתי גיל משמעותי לביטוח + השלמתי 3 שנים רצף ביטוחי, אחרי זה הייתה אמורה להיות עליה של ₪350 ועם סקר שוק והתמקחות צמצמתי לעליה של ₪200.

פורסם
בתאריך 13.1.2023 בשעה 17:06, PeugeotVictimBoy כתב:

המקיף שלי זינק ב-900 שקל למרות שמדובר ברכב שנת 2017. אפס תביעות. אפס תאונות. 

ועשית סקר מחודש של מחירים, אני מקווה? בשביל 900 ש״ח (כפול כמה שנים) זה כדאי...

פורסם

מאזדה 3 2015 ספיריט 

 

חובה עלה ב226 ל1727

מקיף עלה ב745 ל4023

 

סה"כ 5750 עלייה של 971 משנה שעברה, חידוש ישיר דרך המייל (הידד להנחת האונליין של 102 שקל, עשתה הבדל!).

 

 

יש מישהו עם עסקה יותר טובה לאותו רכב?

פורסם
לפני 26 דקות, iTZiX כתב:

מאזדה 3 2015 ספיריט 

 

חובה עלה ב226 ל1727

מקיף עלה ב745 ל4023

 

סה"כ 5750 עלייה של 971 משנה שעברה, חידוש ישיר דרך המייל (הידד להנחת האונליין של 102 שקל, עשתה הבדל!).

 

 

יש מישהו עם עסקה יותר טובה לאותו רכב?

הבחור בהודעה מעליך עם רכב קצת יותר יקר, קצת יותר חדיש ומשלם אלף שקל פחות

פורסם
לפני 7 דקות, mrmiki1234 כתב:

הבחור בהודעה מעליך עם רכב קצת יותר יקר, קצת יותר חדיש ומשלם אלף שקל פחות

אכן כן, אני מניח יש מקום לשאול את הביטוח שאלות שהוא לא רוצה לשמוע

פורסם

לכל אלה שכתבו מעלי על עליות בתחום 700-1000 ש״ח.
לא ברור לי: פשוט חידשתם בלי בדיקה של התחרות? למה? ממש לא קשה היום לקבל הצעות כדי לבדוק מה המצב בשוק. לוקח דקות לקבל הצעה.
לא מדובר בעליות קטנות של 100-200 ש״ח, שעבורן לא שווה לעבור חברה...

×
×
  • תוכן חדש...