Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי סוויפט 2016 - החלפת שמן גיר


מעבר לפיתרון נפתר ע"י tribel,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

המון תודה לך,

אני התרגלתי שמוסכי היבואן לא כל כך ששים למכור לי חלפים, אם זאת לא מכיר את סוזוקי, אז אולי באמת יותר קל איתם,

 

אם אינני טועה, אצלה ברכב, לגיר לא אמור להיות מדיד, אלא פתח ריקון ופתח מילוי "נגד טימטום" (יעני כשממלאים ויוצא, מחכים שיפסיק לטפטף וסוגרים, זאת אמורה להיות המידה הנכונה של נוזל)

 

אני אבדוק את הקישורים שצירפת, שוב תודה רבה!

עריכה אחרונה על ידי yairw
  • אהבתי 1

כבר חתמתי...

פורסם
לפני 8 דקות, yairw כתב:

המון תודה לך,

אני התרגלתי שמוסכי היבואן לא כל כך ששים למכור לי חלפים, אם זאת לא מכיר את סוזוקי, אז אולי באמת יותר קל איתם,

 

אם אינני טועה, אצלה ברכב, לגיר לא אמור להיות מדיד, אלא פתח ריקון ופתח מילוי "נגד טימטום" (יעני כשממלאים ויוצא, מחכים שיפסיק לטפטף וסוגרים, זאת אמורה להיות המידה הנכונה של נוזל)

 

אני אבדוק את הקישורים שצירפת, שוב תודה רבה!

אתה לא צריך את מוסכי היבואן כדי לרכוש חלפים לסוזוקי. תוכל לפנות למחסן היבואן ולרכוש ישירות דרכם או לכל חנות שמוכרת חלקי חילוף, גם אבי חלקי חילוף שהוצע מעליי מחזיק חלקים מקוריים או שיכול להזמין לך לפי רשיון רכב או מספר רישוי. תשלח לו בווטסאפ 050-4808389 את כל מה שאתה מעוניין לקנות תבקש הצעה למקורי ולחלופי ובתוך זמן קצר תקבל תשובה. הוא מבצע גם משלוחים.  

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, yairw כתב:

המון תודה לך,

אני התרגלתי שמוסכי היבואן לא כל כך ששים למכור לי חלפים, אם זאת לא מכיר את סוזוקי, אז אולי באמת יותר קל איתם,

 

אם אינני טועה, אצלה ברכב, לגיר לא אמור להיות מדיד, אלא פתח ריקון ופתח מילוי "נגד טימטום" (יעני כשממלאים ויוצא, מחכים שיפסיק לטפטף וסוגרים, זאת אמורה להיות המידה הנכונה של נוזל)

בדיוק בגלל זה חשוב להפקיד על הכמות.
זה לא מדע טילים אבל הרצוי הוא שיהיה זהה בהנחה שאין נזילות.

אני אבדוק את הקישורים שצירפת, שוב תודה רבה!

 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...