Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פירסומת של נהיגה ללא מלווה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום ראיתי בארוץ 22 יש מין פירסומת כזאת של בנק דיסקונט ואמוטת אור ירוק

של מי שמתחייב לנהוג זהיר יכול לנהוג ללא מלווה האם זה יכולהיות??

פורסם

הכוונה של הפרסומת היא הליווי של ההורה מתוך ביטחון של ההורה עצמו, ולא מדובר על מלווה...

הם בעיקרון נותנים הטבות (לא בדקתי ;) ), לנהגים שמתחייבים לשמור על זהירות....

פורסם

דווקא נשמע מאד מעניין.

 

תחשבו על זה - במדינה שלנו הולך הכל עקום, אולי על מנת שהצעירים על הכבישים ינהגו בטוח, צריך ל''שחד'' אותם בהטבות.

 

הם לא מבינים שהם מסכנים כאן את עצמם, נו מילא,הלוואי וזה יצליח...

 

לירון

פורסם

לפי הפרסומת, אלא הטבות לצעירים שפותחים חשבון חדש בבנק דיסקונט.

 

בטח זה עוד מועדון צעירים, שיקבלו בו הנחות לכל מיני חנויות וכד'.

איך זה הולך להיאכף אין לי מושג, ניחכה שמישהו ייברר את העניין.

 

בכל מקרה,כמו שנאמר כבר,הגענו לרמה שכבר צריך לשלם לאנשים כדי שאלה יישמרו על חייהם שלהם.

פורסם

בכל מקרה,כמו שנאמר כבר,הגענו לרמה שכבר צריך לשלם לאנשים כדי שאלה יישמרו על חייהם שלהם.

עוד מעט יתחילו לשלם כפול לשליחי פיצה כדי שיקשרו את הקסדה ;-)

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

וזו עוד הוכחה לכך שחנן גולדבלאט, או גולדבלנג, או אפילו גולדנפופן סיים את הקריירה הבידורית שלו...

 

לעזאזל, איך הוא הסכים לתפקיד בפרסומת, שאפילו השחקנים במכוניות האפלוליות שעל הסט מקבלים יותר חשיפה ממנו...

 

 

אחחח... גשש בלש... איך חלפה לה תהילת עולם???

 

 

לרשימת ההטבות המלאה

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

ההטבה העיקרית תהיה החזר של 80% מתוספת הפרמיה על נהג חדש לביטוח המקיף אם הנהג לא יעשה עבירות במשך שנתיים.

ולמתקשים:

אם פרמיה לרכב דמיוני, נניח טויוזדה, עולה 3000 ש"ח, וצריך להוסיף 1000 ש"ח עבור נהג חדש, יוחזרו 800 ש"ח.

הכתבה המלאה ב Ynet: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3080111,00.html

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...