Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכנסתי את הרכב החדש שלנו לבדיקת סוללה הברידית אחרי שאצל הבעלים הקודמים לא היה אחריות.

במוסך לא אישרו את האחריות ובקשו להגיע שוב אחרי הרצה של 1100 ק״מ.

 

 האם זה אומר שהסוללה לא תקינה רק שהם רוצים לתת צ׳אנס נוסף, או שהם עושים איזה טיפול מסוים לסוללה וזה צריך לעבור כמה ק״מ??

פורסם

תתחדש משה!

 

בלי לציין דגם ספציפי, שנת מודל ורצוי ק״מ - יהיה קשה לעזור לך.

אתה מציין רכב חדש (עבורך) בעוד הסוללה ההברידית לא תחת אחריות - משמע בד״כ רכב שנמצא בשימוש מעל 3 שנים (ואולי יותר).

תן פרטים ויעזרו לך.

בנוסף, עיין במדריך לנהג/ספר רכב, יתכן ושם תמצא תשובה אפשרית.

   לפני המון זמן,  avargel כתב:

חברים, הבא שעונה לו חוטף כאפה. אני לא צוחק.

פורסם

תודה..

פשוט חדש בפורום, לא מכיר מספיק את הכללים..

 

מדובר באוריס הייבריד 2018, עשתה 130 א׳ ק״מ.

לפני שעתיים, waterman כתב:

תתחדש משה!

 

בלי לציין דגם ספציפי, שנת מודל ורצוי ק״מ - יהיה קשה לעזור לך.

אתה מציין רכב חדש (עבורך) בעוד הסוללה ההברידית לא תחת אחריות - משמע בד״כ רכב שנמצא בשימוש מעל 3 שנים (ואולי יותר).

תן פרטים ויעזרו לך.

בנוסף, עיין במדריך לנהג/ספר רכב, יתכן ושם תמצא תשובה אפשרית.

 

פורסם (נערך)

מהמרשתת:

לסוללה ההיברידית של רכבי טויוטה ניתנת אחריות יצרן ל-5 שנים או 100,000 ק"מ (המוקדם מביניהם). עם תום תקופת האחריות, מומלץ לרכוש תכנית הארכת אחריות לשנה נוספת או 15,000 ק"מ (המוקדם מביניהם)*. הדרך הטובה ביותר להמשיך ליהנות מהטויוטה ההיברידית שלך לשנים רבות היא לוודא שהמכונית שלך תטופל תמיד בסוכנות מורשית של טויוטה.

 

להבנתי, עדיין לא חלפו 5 שנים  (בהנחה שהאחריות הייתה ל- ולא ל-3) כך שהמערכת ההיברידית אמורה לחסות תחת אחריות.

מצד שני, הקילומטראז׳ גבוה למדי וחורג מתנאי האחריות.

לכן סביר שמבקשים לוודא שלא הגעת עם סוללה פגומה, למרות שהמבחן הפנימי שלהם אמור לעלות על כל בעייה.

 

ראה מסמך בן 5 עמודים, משום מה רק הראשון מוצג

 

 

 HHC 

עריכה אחרונה על ידי waterman
   לפני המון זמן,  avargel כתב:

חברים, הבא שעונה לו חוטף כאפה. אני לא צוחק.

×
×
  • תוכן חדש...