Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מדוייק. כשהם בשיירה אז החסימה היא  לרוחב הכביש אבל בליווי  שיגרתי יש מרווח, רק שלא מומלץ להכנס לשם כי הלנדקרוזר יהיה מוכן לנגוח אותך אם יחשבו שאתה מנסה לפגוע באח"מ המוסע. בנוסף בנסיעה מינהלתית לא תמיד מפנים את הדרך. אני נתקלתי בכמה פעמים שרכב השר היה בדרכו על כביש 5 ביום עבודה אז כן פינו דרך עם רעש וצילצולים. אבל באחד הימים שראיתי אותם , בדרך חזרה אמנם נסעו במסלול שמאלי כל הזמן אבל לא הרעישו ונעו בקצב התנועה. 

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
בתאריך 21.7.2022 בשעה 21:54, ידני כתב:

אם כבר מדברים אני שואל בתמימות 

למה אין להם לוחית רישוי?  ואם הנהג יעשה עבירת תנועה? מה יש לו דין אחר ממני?

 

כן, וגם דרישות אחרות (קורס נהיגה מבצעית של השב"כ ואישור של יחידה 730).

 

בתאריך 22.7.2022 בשעה 07:03, sperial כתב:

הרכבים האלה, כאשר נמצא בהם האח"מ, מקבלים, למעשה, כביש פרטי. אנשי האבטחה חוסמים את כל הדרכים בהם צפויה לעבור השיירה, והדבר נעשה בסמכות, ומתבצע גם אם הציבור סובל מזה שעות וימים.

 

ממש לא.

 

חוליית האבטחה לא חוסמת את הדרכים, אלא מאפשרת לשיירת האח"מ מעבר חופשי.

זה יכול להיות בשלל דרכים, נסיעה בשוליים למשל (בכביש 1 הישן היה לפעמים לפני שצימצמו את השוליים בשביל 3 נתיבים), או שחוליית האבטחה כורזת לכל הרכבים לעבור לנתיבים ימניים (כביש 5 למשל), או לפעמים התעלמות מוחלטת מקיום של רכבים אחרים (כשהתנועה ממש דלילה).

 

לעיתים מאוד נדירות חוסמים את הכביש. אחרת יש מצב שלא הייתי גר בראש העין 🤣

 

בתאריך 22.7.2022 בשעה 11:29, ezuf כתב:

וואלאק,הביטוי הזה קורע אותי כל פעם מחדש.

פעם זה היה "מ"מ ראש הממשלה" כמו עם אולמרט.

היום זה ראש ממשלה חלופי - כמו איזה חלק עם מק"ט לאיזה מכשיר :D

 

"יש לי ראש ממשלה ב-500 שקל, ויש לי ראש ממשלה חלופי ב-200, מיוצר באותו מפעל, ויש לי גם ראש ממשלה חלופי סיני ב-50 שקל."

 

בתאריך 23.7.2022 בשעה 09:02, guya72 כתב:

כמדומני שהם מתפרסים על כל נתיבי הכביש בכדי למנוע אפשרות התקרבות לאח"מ

 

גם זה לא, אם כי באמת אין לך אפשרות להתקרב לרכב אח"מ, בגלל חוליית האבטחה שנוסעת מלפנים ומאחור, והמהירות של הנסיעה של השיירה, אתה עוד לא מספיק להבין מה קורה והם עברו.

  • מצחיק 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מה זה מיוצר באותו מפעל,אפילו עבר וקבל מדבקת QC ביציאה למחלקת אריזה.

  • אהבתי 1

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

לפני כשבוע נתקלתי, כהולך רגל,  בשיירת ראש הממשלה ביציאה מירושלים.

לניידת המובילה היה לסירנה תוסף של באסים שממש הרעיד את האזור.

נראה שזה משהו חדש שגורם להרגיש בהם כבר מרחוק ודואג שהמכונית מקדימה תרצה לפנות את השטח כמה שיותר מהר.

פורסם

ואם זו לא חוליית אבטחה? מדוע מותר להם לנסוע ללא סימן זיהוי?

יום שישי אני נוסע לרמת אביב ופוגש את אחי ברח ברזאני ופתאום מופיע רכב SUV ומגיע עד אלינו ממש כמובן ללא מספר ורק סמל המדינה ואחרי דקה נוסע לאחור ומנסה להסתובב (לא הנהג הכי מבריק ממה שראיתי) ואז נעלם לו.

אם היה למשל פוגע ברכב כלשהו אין מדווחים עליו?

קובי

:-)

פורסם (נערך)

יש מספר קטן של רכבים כאלה, ולאור תפקידם סביר שכל תנועה שלהם רשומה במערכות. 

לפי צריך לפנות אם נפגעת? זו כבר שאלה טובה שאין לי תשובה עליה. אני רוצה להאמין שהנהגים מחונכים לדווח דיווחי אמת על נזקי תאונות בהם היו מעורבים. בסופו של דבר אלה רכבים המשמשים את ראשי המדינה, ואני רוצה להאמין שכל שריטה בהם מתגלה מיד ומדווחת, אז לנהג אין מה להסתיר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אנשים אוהבים להמציא דברים.
החסימות היחידות שמתבצעות הן לשיירות של ראש הממשלה ונשיא, וגם הן חסימות רגעיות (ניידת מגיעה לצומת, כורזת שאנשים לא יכנסו, השיירה מגיעה והיא ממשיכה בנסיעה). עניין של דקה.
יש מקרים שמגיעה אישיות רצינית מחו"ל ולא סתם שר מזמביה, אבל את זה אפשר לזהות כי מלבד ניידות ורכבי ביטחון יהיו גם ואנים שחורים של משרד החוץ להעביר את האנשים שלו, גם שם יחסמו רמזור לדקה וימשיכו.
הנסיעה שלהם מאוד אגרסיבית אז אף אדם עם שכל ברמה מספקת להוציא רישיון נהיגה לא ינסה להכנס לתוך השיירה.
כל שאר השרים לא נמצאים בשיירה מספיק ארוכה שתצדיק חסימה, וגם לא מסתובבים עם ניידת שתוכל לחסום כביש. 2-3 רכבים גג. 

פורסם
לפני 14 דקות, kobi_g כתב:

ואם זו לא חוליית אבטחה? מדוע מותר להם לנסוע ללא סימן זיהוי?

יום שישי אני נוסע לרמת אביב ופוגש את אחי ברח ברזאני ופתאום מופיע רכב SUV ומגיע עד אלינו ממש כמובן ללא מספר ורק סמל המדינה ואחרי דקה נוסע לאחור ומנסה להסתובב (לא הנהג הכי מבריק ממה שראיתי) ואז נעלם לו.

אם היה למשל פוגע ברכב כלשהו אין מדווחים עליו?

 

לשב"כ

 

לפני 4 דקות, יובל .מ. כתב:

כל שאר השרים לא נמצאים בשיירה מספיק ארוכה שתצדיק חסימה, וגם לא מסתובבים עם ניידת שתוכל לחסום כביש. 2-3 רכבים גג. 

 

לרוב מוחלט של השרים אין בכלל שיירה, יש רכב שרד עם נהג מבצעי, צופר ואורות, וזה מספיק.

צריך לזכור שאנחנו בישראל, יש כ-25-30 שרים.

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לא נתקלתי יותר מדי בשיירות האלה. אבל, לדוגמה, כאשר נפטר אביו של בנט ונתניהו בא לניחום אבלים כל ציר פרויד ממרכז חורב עד למטה (לא יכול לומר לך בדיוק היכן) נחסם "רגעית" לבערך שעתיים. וכאשר הייתי לפני 3 שנים במלון בטבריה ונתניהו הגיע ללון במלון סמוך התנועה הוגבלה משך 3 ימים לצורך ההכנות, וכאשר השיירה היתה אמורה להגיע הכביש נחסם לשעה - שעתיים, לא כולל איסור חניה משך מספר ימים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אתה לא מדבר על שיירת ציר תנועה, אלא על התארגנות ביטחונית סביב שהייה במקום מסוים.

 

דברים שונים לחלוטין עם השלכות סביבתיות שונות לחלוטין.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בנסיעה מינהלתית הליווי לא דוחף, אבל עירני.  הנה דוגמא, ולא אני מאד לא ממליץ לנסות להדחף במרווח 😛

 

 

 

image.png.83b087bef96b22c478cf03c3b10d7eee.png

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

במצב כזה אם מישהו עושה תנועה של הגלגלים לתוך נתיב השיירה, הוא מייד מקבל מהצופר "בופ בופ בופ" שמיישר אותו חזרה, וכל זה עוד לפני שהגלגל שלו מדגדג את הנתיב של השיירה עצמו.

וכבר ראיתי אחד שעבר עם הגלגל את הקו המקווקוו (לא עבר נתיב, רק עבר עם הגלגל למרות שקיבל "בופ בופ בופ"), ואחד מרכבי הליווי עצר אותו בצד

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, zaf כתב:

בנסיעה מינהלתית הליווי לא דוחף, אבל עירני.  הנה דוגמא, ולא אני מאד לא ממליץ לנסות להדחף במרווח 😛

 

 

 

image.png.83b087bef96b22c478cf03c3b10d7eee.png

יכול להיות משעשע - הייתי שולח כמה ממתנחלי הנתיב השמאלי להכנס באמצע 🤣

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם
בתאריך 21.7.2022 בשעה 19:09, amosbmw כתב:

סה"כ רוצים לשמור על הדלתות שלא יקבלו שריטות.

בשביל זה פתחת שירשור?

PXL_20220721_155408375.thumb.jpg.df8e76ef099ff9867ddd2ee85b152beb.jpg

 

 

זה יותר מכוער משריטה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

×
×
  • תוכן חדש...