Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

למזלי נפלתי על אנשים טובים שהשאירו פתק. 

הנזק ששמתי לב שקרה: טמבון אחורי - ירד צבע באזור מסוים, שבר (לא סדק) בקצה של הטמבון למטה, מעיכות קטנות יחסית, הבגאז' לא נסגר נורמאלי אלה רק בטריקה חזקה, ואני לא בטוח אם זה קשור אבל פתאום חיישן הרוורס לא מצפצף אבל ממשיך להציג את המרחק לאחור על המראה הקדמית. צילמתי כמה שיותר תמונות של הרכב שלי ושלו כמובן.

החלפתי פרטים וסיכמנו ששנינו נפנה לביטוח (משום מה הוא דחף לכיוון הזה למרות שזאת אשמתו והוא הודה, אני מתכנן לפנות בעוד כשעה כשיפתח המוקד.

טיפים להתנהלות? (פעם ראשונה שאני מתעסק בענייני ביטוח)

 

עריכה:

חשוב לי לציין משהו, מחירון הרכב שלי בערך 8000 שקל, מחיפוש בגוגל הבנתי ששמאי פרטי עולה משהו כמו 1000, אני שוקל להשתמש בשמאי של חברת הביטוח ולא להזמין שמאי פרטי, עד כמה ההבדל ההשקעה בשמאי פרטי יכולה להחזיר את עצמה במקרה של רכב בשווי כזה? 

 

תודה מראש!

עריכה אחרונה על ידי Roy142
פורסם

ברכב של 8 אלפ"ח ברוב המקרים תקבל אובדן להלכה ויורידו לך אותו מהכביש,

אז תעשה חשבון אם אתה רוצה לראות את האוטו יורד מהכביש או לא,

לדעתי עם השוק המטורף אם את מרוצה מהאוטו אל תתן לזה לקרוא,

פשוט תלך למוסכניק שאתה מכיר או שיתנו לך כאן המלצות לפי אזור מגוריך,

תקבל ממנו הצעה (לא של חברות ביטוח שזה פי כמה,)

תסגור את הענין לדעתי לפי מה שאתה מתאר בסכום נמוך משמעותית ממה ששמאי יתן,

ותצלצל לפוגע ותשאל אותו מה הוא מעדיף,

ברגע שאתה תובע את הביטוח שלו עולה לו הפרמיה השאלה אם שווה לו,

אלא אם הוא גם נפגע ויש לו מקיף והוא מפעיל במילא,

אבל בכל מקרא אם אתה ניגש לביטוח מירב הסיכוים שיורידו אותו מהכביש,

 

  • אהבתי 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 27 דקות, WE988244 כתב:

ברכב של 8 אלפ"ח ברוב המקרים תקבל אובדן להלכה ויורידו לך אותו מהכביש,

אז תעשה חשבון אם אתה רוצה לראות את האוטו יורד מהכביש או לא,

לדעתי עם השוק המטורף אם את מרוצה מהאוטו אל תתן לזה לקרוא,

פשוט תלך למוסכניק שאתה מכיר או שיתנו לך כאן המלצות לפי אזור מגוריך,

תקבל ממנו הצעה (לא של חברות ביטוח שזה פי כמה,)

תסגור את הענין לדעתי לפי מה שאתה מתאר בסכום נמוך משמעותית ממה ששמאי יתן,

ותצלצל לפוגע ותשאל אותו מה הוא מעדיף,

ברגע שאתה תובע את הביטוח שלו עולה לו הפרמיה השאלה אם שווה לו,

אלא אם הוא גם נפגע ויש לו מקיף והוא מפעיל במילא,

אבל בכל מקרא אם אתה ניגש לביטוח מירב הסיכוים שיורידו אותו מהכביש,

 

 

העניין הוא שלבחור השני יש נזק יותר גדול (ורכב יותר יקר) ולכן הוא החליט להפעיל את הביטוח.

בעקרון הרכב משמש את החברה, בעקרון היא "סוחבת" עם הרכב אבל היא לא תתבאס במידה ויורידו אותו מהכביש, אגב, אם זה יהיה המקרה, היא תקבל עליו מחירון לוי יצחק?

 

עוד עניין: התקשר אלי עכשיו הסוכן של הפוגע, הוא שואל אותי אם אני רוצה לתקן דרך מוסך ההסדר של הביטוח שלו, מבלי לפנות לביטוח שלי בטענה שבמסלול הזה אני לא אצטרך להשאיר צ'קים, אמרתי לו שאני אחשוב על זה אבל נשמע לי פחות טוב שהמוסך של הפוגע יהיה אחראי על כל הקייס.

בינתיים התקשרתי לביטוח שלי (מבוטח ישיר, עכשיו הבנתי למה עדיף לבטח דרך סוכן) - אמרו לי שיחזרו אלי היום.

 

בכל מקרה, ניראה שהעסק הולך להיסגר דרך הביטוח, לא ממש משנה לי אם הרכב יאובחן כאובדן או לא, איך הייתם ממליצים לי להתנהל מול חברת הביטוח שלי מבחינת שמאי לגבי מה ששאלתי בהודעה הראשונה?

 

תודה רבה!
רועי.

פורסם

לחברת הביטוח של הפוגע אינטרס ברור לצמצם עלויות תיקון, בטח לצד ג' (אתה). האם משמעותי ברכב שהמחירון שלו זה 8 אלף? תלוי בעיקר בך.

 

אם הרכב אובדן להלכה או אובדן גמור, אתה מקבל את המחירון.

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

יש חדש!
 

אחרי שעשיתי קצת חושבים וגם התייעצתי עם חברת הביטוח שלי הבנתי שבמקרה שלי זה באמת אולי לא הכי מומלץ ללכת על תביעה פרטית ועדיף לי ללכת למוסך שעובד בהסדר עם חברת הביטוח של הרכב הפוגע.

העניין הוא שהביטוח "המליץ" לי על מוסך שאחרי שחפשתי אותו בגוגל העדפתי לנסות לחפש משהו אחר.

למישהו אולי יש המלצה למוסך שעובד עם חברת שומרה מהרשימה הבאה: https://www.shomera.co.il/Pages/רשימת-מוסכי-הסדר.aspx

(מעדיף מאיזור הצפון והשרון אבל כל המלצה תתקבל בברכה)

תודה.

 

פורסם

הייתי מטפל אי שם בעבר הרחוק אצל איציק ודיצר כולל פחחות וצבע.

לא יודע אם הם עובדים באותו סטנדרט גם היום, בזמנו הייתי מרוצה מאוד, וזה גם קצת רחוק יותר ממה שביקשת (רמלה).

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 3 שעות, Roy142 כתב:

ועדיף לי ללכת למוסך שעובד בהסדר עם חברת הביטוח של הרכב הפוגע.

רק קל בחשבון שלמוסך הסדר שלו יש אינטרס לצמצם את עלות התיקון.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, Be roo כתב:

רק קל בחשבון שלמוסך הסדר שלו יש אינטרס לצמצם את עלות התיקון.

 

הבנתי את העניין, האמת היא שאם היה מדובר ברכב חדש\יקר יותר כנראה שבאמת לא הייתי מסכים.

אבל בגלל שמדובר ברכב ישן שממילא לא במיטבו,  החלטתי לחסוך את כאבי הראש הללו ולהתפשר.

בכל אופן תודה על ההערה.

פורסם
לפני 5 שעות, Roy142 כתב:

מעדיף מאיזור הצפון והשרון אבל כל המלצה תתקבל בברכה

גבולות גיזרה - איפה צפון - וכמה עד דרום השרון?

איזה רכב? שכן יש מתמחים ביצרני רכב (יונדאי,סובארו...)

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 5 שעות, zaf כתב:

גבולות גיזרה - איפה צפון - וכמה עד דרום השרון?

איזה רכב? שכן יש מתמחים ביצרני רכב (יונדאי,סובארו...)

 

מרמת הגולן ועד נתניה.

עד כמה חשוב לקחת מוסך מתמחה כשמדובר בפחחות?

פורסם

אם ככה יש לא מעט.

מוסך מתמחה יחזיק חלפים זמינים, פחח מתמח יחזיק האופן זמין חלק מרכב מתברגים. לא בכמות ולא מחסן תמיד אבל מכיר מק"טים וויכול להתאים באופן טוב יותר מאשר פחח "כללי" שמחפש בפרוקיות ולא בהכרך על פי מק"ט.

על פי הרשימה יש מוסכים ששומרה מדרגים כ "שיא השרות" . יש אחד כזה בחיפה. (מסומן באדום ברשימה שלהם) שווה לנסות שם.

 

 

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...