Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי רכב מאזדה 2 שנת 2008 במצב מעולה, קניתי אותו לפני שנה והכל פעל מצוין וטוב, לפני שלושה חודשים הרכב תחיל לעשות בעיות...

בהנעה ראשונה או אחרי שהמכונית נחה כמה שעות המנוע לא מניע בסיבוב הראשון של המפתח אלא צריך לסובב מספר פעמים עד שמניע, כשסוף סוף הרכב מניע הרכב ממש מטלטל מספר שניות (לא רעידה אלא סוג של קפיצה), קיים קודן אך הוא לא שימושי והמוסכניק אמר שלדעתו זה לא מקור הבעיה, החלפתי מצבר, פלגים ומסנן אויר לפני חודש כך שזה לא הבעיה, כמו כן עשיתי ניקוי מנוע ע"י קרבון קלינינג ושמתי k44 בדלק, (אגב כשאני מאיץ את הרכב ומאמץ את המנוע אני שומע רעש כאילו מים זזים מצד לצד, לא יודע אם זה קשור אבל זו נקודה למחשבה.

פורסם (נערך)

כשאתה מעביר את המפתח ל On Position (מבלי להתניע לאחר מכן) אתה שומע את הזמזום של משאבת הדלק? במידה ולא, אם אתה מעביר את הסוויצ ל OFF ושוב מחזיר ל ON בלופים עוד פעמיים-שלוש, אתה מצליח לשמוע את הזמזום?

האם המוסכניק בדק את משאבת הדלק ושהיא לא מזייפת?

 

עריכה אחרונה על ידי gabis
פורסם
בתאריך 18.3.2022 בשעה 17:04, gabis כתב:

כשאתה מעביר את המפתח ל On Position (מבלי להתניע לאחר מכן) אתה שומע את הזמזום של משאבת הדלק? במידה ולא, אם אתה מעביר את הסוויצ ל OFF ושוב מחזיר ל ON בלופים עוד פעמיים-שלוש, אתה מצליח לשמוע את הזמזום?

האם המוסכניק בדק את משאבת הדלק ושהיא לא מזייפת?

 

כשאני מסובב את המפתח ללא הנעה אני שומע זמזום.

המוסכהיק שלי ביקש שאשאיר את הרכב אצלו כדי שיסרוק את התקלות על הבוקר (כיוון שזה קורה רק לאחר קירור המנוע), השארתי אצלו את הרכב 3 פעמים ולרוע מזלי בשלושת הפעמים הרכב הנעע אצלו ללא בעיה, אז הוא אמר שהוא לא יודע מה התקלה.

לפני 18 שעות, Sparrow420 כתב:

שהרכב רועד בהתחלה, הסל"ד ממש נמוך?

 

אולי תעלה סרטון של התופעות? (הנעה קשה ומה שאמרת על הרעש בהאצה)

אם אתה מתכוון לשעון הכי שמאלי אז הטא בדרך כלל על אחד או אחד וחצי.

אני יסריט מחר את ההנעה אבל לגבי הרעש של המים בהאצה לא ישמעו את הרעש כיוון שזה שקט ורק הנהג שומע את זה.

לפני 16 שעות, ב.מ.שרותי רכב כתב:

דבר עם בן השותף שלי 

0543126964 

והעניין יגמר . 

תודהרבה אם זה לא יפתר מהרעיונות של החברים בפורום אפנה לשותף שלך.

×
×
  • תוכן חדש...