Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצוי מדחנים (לא להתפס על המילה, הכוונה מכשיר לפתקי חנייה).

יש איזורים (לדוגמא בבית שמש) ויש ציבור שאין לכולו סמרטפונים ופקחיות צמאות לעבודה. (אני יודע שאפשר פנגו גם ממכשיר שאינו סמאטפון)

פורסם

וגם Cello (לשעבר סלופרק).ואם עוד יש מישהו עם יתרה באיזיפארק - ניתן לעשות גם בה שימוש.

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, Be roo כתב:

ואם כבר רוצים להתפלפל, אז גם אם ההגדרה של 10 דקות תקפה, היא הרי מיועדת למקרים שבהם אחרי 10 דקות הרכב עוזב את המקום, אין סיבה להניח שהיתה כוונה לומר שאם כן מדובר בחניה לאורך זמן  ש-10 הדקות הראשונות הן חינם.

זו טענה מענינת 

צודק על הטון התוקפני אבל זה לא מכוון נגדך סורי 

אבל כן יש כאן מצב שאנשים מגיבים מפוזיציה איך הם היו רוצים רוצים  לראות את המדינה היפה והחלומית שלהם, ולא מגיבים למה ששאלת 

מתנצל

 

עריכה אחרונה על ידי ידני
פורסם
לפני 9 שעות, dotSYS כתב:

איפה יש היום מדח״נים? 🤨 יש לידם גם טלפון ציבורי?

 

כפר סבא לא ראיתי אחד

פתח תקווה יש כל מטר

 

*ממה שאני ראיתי

פורסם
לפני 12 שעות, dotSYS כתב:

איפה יש היום מדח״נים? 🤨 יש לידם גם טלפון ציבורי?

בבני ברק

לפני 16 שעות, m3x7r3m3 כתב:

image.png.1858fa30beaff5fb2891c48950109eeb.png

ההגדרה כאן של חניה לא הגיונית, כנראה זו טעות של מי שכתב את החנ"א, ויש טעויות בחנ"א.

לפי זה מותר להחנות רכב על נתיב נסיעה ולגרום הפרעה או סיכון למשך 10 דקות, או להחנות רכב עם מנוע פועל בלי השגחה למשך 10 דקות?

לדעתי אי עמידה ב"הנחיה" לא תגרום לזיכוי הנהג בביהמ"ש, כי בניגוד לחנ"א שם כתוב בעבירות האלה "החנית", בתקנות התעבורה האיסור הוא גם על עצירה.

פורסם
לפני 11 שעות, ידני כתב:

זו טענה מענינת 

אין לי ספק שזו טענה נכונה. מדובר על שורה שכתובה בחוברת נוסחי האישום של המשטרה, שכלל לא אוכפת ענייני תשלום לחניה. מדובר בהנחיה לשוטרים לצורך אכיפה. אין סיכוי שהיתה פה כוונה להקצות 10 דקות ראשונות לחניה בחינם, אלא להפריד בין חניה ממושכת לעמידה קצרה לצורך בחירת סעיף האישום הרלוונטי.

 

לפני 11 שעות, ידני כתב:

מתנצל

קיבלתי, תודה :-)

פורסם
לפני 6 שעות, 2pac כתב:

ההגדרה כאן של חניה לא הגיונית, כנראה זו טעות של מי שכתב את החנ"א, ויש טעויות בחנ"א.

לפי זה מותר להחנות רכב על נתיב נסיעה ולגרום הפרעה או סיכון למשך 10 דקות, או להחנות רכב עם מנוע פועל בלי השגחה למשך 10 דקות?

לדעתי אי עמידה ב"הנחיה" לא תגרום לזיכוי הנהג בביהמ"ש, כי בניגוד לחנ"א שם כתוב בעבירות האלה "החנית", בתקנות התעבורה האיסור הוא גם על עצירה.

 

מאיפה הסקת את המסקנות האלה?

בנתיב נסיעה אסורה עצירה בכלל (ולכן קו"ח חניה).

גרימת הפרעה או סיכון אסור לגרום לכל משך זמן, וזה בכלל מתקנה אחרת...

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני שעתיים, m3x7r3m3 כתב:

 

מאיפה הסקת את המסקנות האלה?

בנתיב נסיעה אסורה עצירה בכלל (ולכן קו"ח חניה).

גרימת הפרעה או סיכון אסור לגרום לכל משך זמן, וזה בכלל מתקנה אחרת...

כי נוסח האישום בחנ"א של שתי העבירות האלה הוא "החנית" ולא "עצרת".

מאחר שחניה לפי החנ"א היא 10 דקות ומעלה, המסקנה היא שהשוטר צריך לחכות 10 דקות עד לאכיפה.

פורסם (נערך)

לאיזה ס"ס אתה מתכוון? 6453?

 

אגב אולי הבעיה היא בחוסר ההבנה של המינוחים:

אם הנהג אינו במכונית, ולא עוסק ברציפות בטעינה או בפריקה - זו חניה החל מרגע שהנהג עזב את הרכב.

אם הנהג נמצא במכונית או עוסק ברציפות בטעינה או בפריקה - זו חניה לאחר 10 דקות.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני שעתיים, m3x7r3m3 כתב:

לאיזה ס"ס אתה מתכוון? 6453?

גם וגם 6310.

לפני שעתיים, m3x7r3m3 כתב:

אגב אולי הבעיה היא בחוסר ההבנה של המינוחים:

אם הנהג אינו במכונית, ולא עוסק ברציפות בטעינה או בפריקה - זו חניה החל מרגע שהנהג עזב את הרכב.

אם הנהג נמצא במכונית או עוסק ברציפות בטעינה או בפריקה - זו חניה לאחר 10 דקות.

בדיוק ההיפך. 

פורסם

ל-6453 יש מקבילה אחרת (שאינה כוללת הזמנה למשפט) - 5938, שם מדובר על עצירה.

ל-6310 יש היגיון, שכן מותר לעצור את הרכב כשהמנוע פועל, ואפילו להעמיד אותו כשהמנוע פועל.

 

לפני כשעה, 2pac כתב:

בדיוק ההיפך. 

 

אז אתה לא הבנת את הכוונה.

הכוונה היא בדיוק מה שאני כתבתי.

אם הנהג אינו נמצא ברכב, ולא בקרבתו, ולא עוסק ברציפות בטעינה או בפריקה, מדובר בחנייה מהרגע שהוא עזב את קרבת הרכב.

אם הנהג נמצא ברכב, או בקרבתו, או שעוסק בטעינה או בפריקה, זו עצירה / העמדה עד 10 דקות, לאחר 10 דקות זו נחשבת חניה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

6310 זה כשהרכב ללא השגחה, לכן לא הגיוני לחכות 10 דקות ולראות אם הנהג יגיע או לא.

אני מבין מצויין מה ה"הנחיה", אני לא מבין איך אתה מבין את זה הפוך. 

פורסם

אתה זה שהבנת הפוך.

רכב ללא השגחה = חניה מהדקה הראשונה, ולכן ל-6310 לא צריך לחכות 10 דקות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אתה טועה!

חניה היא "העמדת רכב למשך 10 דקות, כשהנהג איננו במכונית ואינו עוסק בפריקה וטעינה..."

הכוונה של מי שכתב את זה היא שרק 10 דקות ומעלה- כשהנהג איננו במכונית- נחשב לחניה. ברור שהכוונה היא לא עד 10 דקות, ולא 10 דקות בדיוק.

 

ב-6310 לפי תקנות התעבורה העבירה היא אכן מהשניה הראשונה. הבעיה היא שהשוטרים אוכפים לפי החנ"א, ושם העבירה היא לא "עצירה" או "העמדה" אלא "חניה", ש-3 קצינים ואולי המתנדב סשה החליטו לתת 10 דקות חופשי.

פורסם (נערך)

זו הטעות שלך - הכוונה של מי שכתב את החנ"א היא שרכב ללא השגחה, בלי שמתבצעת ממנו פריקה וטעינה הוא רכב חונה.

לחילופין, רכב עם השגחה, או בזמן פריקה וטעינה, חונה החל מהדקה ה-11.

 

וזה גם הרבה יותר הגיוני מהדבר המוזר שאתה הבנת, לפיו רכב ללא השגחה אינו חונה במשך 10 דקות, ואז באורח פלא, מעצמו, הוא משנה סטטוס בדקה ה-11.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...