Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לקסוס is250 או ct200h


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

 

מחזיר רכב חברה בגלל התקרבות למקום העבודה, מרחק נסיעה יומי יהיה גג 50 ק"מ 

חשבתי ללכת על לקסוס

החלופות is250 שנת 2010 או ct200h שנת 2013 

הרכב לשימוש אישי, יש רכב נוסף למשפחה 

ct200 - קופקטי, אבל חלש. is250 גדול, אבל חזק 

מה אומרים ?

פורסם

אם מחפש משהו דינאמי אז הIS250 היא ללא ספק מועדפת, מנוע 2.5, הנעה אחורית, מאובזר ואמין.

אם מחפש משהו רגוע ושקט הCT היא בחירה נהדרת, נעימה, מאוד חסכונית, אמין.

פורסם

כאחד שעבר לאחר 8 שנים מרכב היברידי עם מנוע זהה לזה שבCT200 לרכב עם מנוע כמעט זהה לזה שבIS250 אני אומר לך חד משמעית שאין מה להשוות בין השניים.

 

2.5 ליטר שישה צילנדרים עם הנעה אחורית וגיר "מסורתי" עם 6 הילוכים זה עולם אחר מהמנוע עם מחזור אטקינסון והגיר הרציף של ההיברידיות.

אמנם לא מדובר במנוע מפלצתי (אבל מי מאיתנו באמת מחפש מנוע שכזה?) אבל יש לו לא מעט כוח, ההנעה האחורית משפרת פלאים את איכות ונוחות הנסיעה וגם מבחינת אמינות,

אני לא הייתי רוכש רכב היברידי בן 8 אוטוטו 9 כאשר במקרה הטוב ביותר אני אוכל להאריך את האחריות על המצבר עד לסוף השנה ה10...

אגב, אם תצליח למתוח טיפה את התקציב תבחן גם GS250, עולם אחר מבחינת בידוד רעשים ונוחות נסיעה לעומת הIS.

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...