Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר אוטומטי רציף


ידית
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, vadim6385 כתב:
לפני 22 שעות, ידית כתב:

והאם בנהיגה רגוע בבין עירוני יורגש הבדל אצל הנהג?

תלוי בנהג.

בתיבה רציפה יש את התחושה הזאת כאילו המנוע מחובר לגלגלים עם גומיה - קודם הטורים עולים, ואז האוטו מתחיל לזוז, לעיתים באופן לא פרופורציונלי לעליה של הטורים.

 

יש כאלה שזה דיל ברייקר בשבילם, יש כאלה שיתרגלו, ויש כאלה שבכלל לא ירגישו בהבדל, זה אוטומט וזה אוטומט, אוטומט זה לא ידני וזהו.

מדויק לגמרי. זה קורה הרבה בתנועה עירונית עם האצות ובלימות תכופות, אז זה באמת מרגיש מוזר למי שרגיל לפלנטריות.

 

מצד שני, ההילוכים הוירטואליים עוזרים בנהיגה נכונה להציב את המנוע על סל״ד נמוך מאוד ואז מאפשרים נהיגה מאוד נינוחה ונעימה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני שעתיים, yulianx כתב:

ההילוכים ״הוירטואלים״ נועדו על מנת לתת הרגשה של גיר פלנטרי וכך להקטין את הרעש.

אחת הסיבות. שבירידה להגביל תגיר. וככה לבלום תרכב במקום להשתמש בבלמים.

או שרוצים כח בעליה קשה.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בספייס למשל יש רציף רגיל, יש מצב בתיבה ds שגורם לבלימת מנוע לא רעה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ונותנים בלימת מנוע בירידה. זה השימוש שאני עושה בהם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

במנוע ICE בשבילי אכן "קללה" מעולם לא התחברתי לנהיגה עם גיר כזה,בוא נראה מה יהיה ברכבים EV,בוש מתעקש לקחת את הטכנולוגיה הזאת גם לשם,התחיל להציע ליצרנים

איך גרמנים אוהבים לסבך את הקונסטרוקציה בשביל יתרון זניח כלשהו.

 

עד שנפטרו מהקללה הזאת שקראת תיבת הילוכים, הם מתעקשים לדחוף את זה בחזרה.

 

לא אתפלא אם ינסו לתקוע ברכב חשמלי גם ממיר קטליטי ומיכל אוריאה.

  • מצחיק 7

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לvadim638 על המענה המפורט 

בתאריך 6.12.2021 בשעה 23:11, Buki כתב:

באיזה רכב עם גיר רציף אתה מתעניין? 

הונדה ג'אז היברידי וטיוטה ספייס ורסו שניהם 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי באאוטלנדר כבר הרבה שנים עם גיר רציף שמדמה גיר פלנטרי, תענוג ושקט. היה לי לפני כן הונדה עם גיר רגיל, לא הרגשתי הבדל כלשהו.

לפני 6 שעות, discoTD5 כתב:

תסתכל במראה ותגיד למי שמולך שהוא אחראי לכל מה שקורה עם שניכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, ידית כתב:

תודה לvadim638 על המענה המפורט 

הונדה ג'אז היברידי וטיוטה ספייס ורסו שניהם 2011

אני לא יודע מה עם הורסו, אבל אתה יכול לשכוח מעקיפות עם הונדה .

זה אחד השילובים החלשים ראיתי.

הגיר שם פשוט קובר את המנוע שהוא גם ככה חלש.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, vadim6385 כתב:

איך גרמנים אוהבים לסבך את הקונסטרוקציה בשביל יתרון זניח כלשהו.

עד שנפטרו מהקללה הזאת שקראת תיבת הילוכים, הם מתעקשים לדחוף את זה בחזרה.

דואגים שיהיה לך חגורה...והמחוקקים ואיגוד המוסכים ידאגו לעשות עבריין מכל בן אדם שרוצה להחליף  פילטר מזגן !!!
הרי היבואנים הגדולים של EV מחייבים שגרת טיפולים רגילה של 15K או שנה (המוקדם ביניהם) גם לרכב EV !
וזה מה שמנסה לקדם איגוד המוסכים:
1235588540_TECHNIGA.thumb.jpeg.30f4b3bc8458f3d84c0134cc65dfc413.jpeg

  • מצחיק 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם זה נכון או לא, אחרי ההתקנה של מערכת הגז אצלי המתקין עשה יחד איתי נסיעת מבחן כדי לראות שהכל עובד כמו שצריך, הוא נתן כמה לחיצות ודווקא הסיק שבגלל הגיר הרציף הרכב מגיב מהר יותר ללחיצה על הדוושה ולא להפך. אין לי רפרנס לרכב עם מנוע דומה וגיר פלנטרי אבל באופן כללי אני יותר אוהב את ההאצה של הניסאן עם הגיר הרציף, כולל יציאה מהמקום, זה כאילו הכל קורה "חלק יותר" בלי הקטע של גיר פלנטרי והחלפת הילוכים (במקסימה כן יש "הילוכים וירטואליים" אבל זה מרגיש לי חכם, ז"א דווקא כשלוחצים המחשב מחליק את זה ומקטין או מעלים את האפקט)

 

  • אהבתי 1

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם אוהב את הגיר הרציף, חלק והמנוע נמצא בטווח היעיל שלו, מנגד רועש ברכב כמו ספייס סטאר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגיר רציף פשוט אין פידבק, אתה רוצה להרגיש משהו כשאתה מאיץ - שקורה איזשהו תהליך שיביא אותך למהירות שרצית. זה אכן קורה אבל בלי התחושה הזאת שכ״כ חסרה. לפחות לי.

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסקרן אותי איך הגיר הרציף בהונדה סיוויק ספורט? מישהו התנסה? לא נשמע שזה גיר שמתאים לרכב עם 182 כוחות סוס ויומרות ספורטיביות (גם אם בקטנה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...