Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם, 

 

ברשותי מאזדה 3 2018 2.0 ליטר מסוג דגם ספורט 

יש עלייה 27,000 ק''מ והנסיעות שלי איתה מאוד רגועות בסך הכל. 

 

שאני עומד במקום לדוגמא ברמזור, מרגישים את הרכב רועד ממש בקטנה

אבל אם נשלב את ההילוך לN או לP אז הרעידות מפסיקות.

 

מישהו מכיר את הבעיה?

פורסם
לפני 6 דקות, om2 כתב:

תבדוק תושבות גיר/מנוע

אני גם ישר חשבתי על תושבות, אבל לא הגיוני לי שכבר צריך להחליף תושבות. 

הרכב סך בן 3, עם בקושי 30,000 קילומטר. 

פורסם
לפני 33 דקות, ALÞћÃ כתב:

ככה הרכב, אלא אם תגיד שזה החל לפתע. אני עם בציר 2019 ו 35K~ ק"מ והרעידות בהחלט שם די מ DAY 1.

האמת לא זה לא קרה פתאום, זה תמיד היה. אולי עכשיו טיפ טיפה התחזק.

 

אבל כן אני מסכים איתך שזה מחלה של המאזדות 

היו לי 3 מאזדות 

הצורה הראשונה 2 ליטר

הצורה השניה 2 ליטר

והצורה השלישית 2 ליטר ( מה שיש לי עכשיו ).

אחרי שלשתי הראשונות הוחלפו תושבות גיר וגם תושבות מנוע התייאשתי.

ניקיתי להם אז גם את המצערת ולא, אותו הדבר. 

 

 

  • מבאס 1
פורסם

כע..  לטעמי הרעידות לא מאפיינות רכב מהעשור-שניים האחרונים, אבל כנראה שיש רבים שמוכנים לחיות עם זה. במאזדה 2 נשמעו טענות שיצא עדכון גיר שפותר את זה, אני תוהה למה את ה 3 זנחו.

לפני שעה, JohnyTurbo כתב:

 

 

×
×
  • תוכן חדש...