Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 16 שעות, השכנה כתב:

לפני שנמשיך - אם זה באמת המתלים, תוכלו להגיד לי מה תפקידם ברכב, האם יש אחד מכל צד, למה שיעשו כזה רעש ואיך מחליפים? ואולי מישהו יודע איך קוראים לזה באנגלית? הייתי רוצה להגיע למוסך עם ידע מקדים, כי הם לא באמת מספקים תשובות לשאלות שלי..  

תודה מראש! 

 

מתלים נקראים גם בולמי זעזועים, מחוברים לגלגלים ולשלדה(בגדול) ו"אוכלים" את רוב מהמורות הדרך

באנגלית נקרא suspension או shock absorbers

פורסם

הרעש מתגבר עם המהירות (מעל 80 קמ"ש), משתנה קצת או נשאר אותו הדבר?

הרעש נעלם לחלוטין ב-70 קמ"ש לדוגמה או שעדיין יש קצת רעש?

הרכב שלך נקי לחלוטין מחפצים?

אתה מסוגל להבחין אם הרעש מגיע מהצד שלך, השני, מאחור? 

יצא לך לשחק עם עוצמת המאוורר כאשר יש את הרעש הזה? 

 

 

לי זה לא נשמע כמו משהו מכני או חיצוני אלא איזה משהו פנימי. 

 

 

פורסם

שמעתי רעשים דומים במאוורר ביתי ישן כאשר יש מאוורר פלסטיק שיושב על מיסב ממתכת והוא יוצא קצת מהמקום. זה קורה גם במאווררים שנמצאים בתוך תנורים ישנים.

 

מה שעובר לי בראש זה שאולי המפוח של מערכת האיוורור של הרכב קצת התפרק והוא מייצר את הרעש כשהוא מסתובב במהירות מסוימת. ניסית לשחק עם המזגן והמאוורר? 

האתר שלי: long.co.il

פורסם
בתאריך 20.9.2021 בשעה 21:29, yairw כתב:

הרעש נשמע (לי לפחות) מפנים האוטו, כך שמיסב או רצועות לא מסתדר לי.

 

אתה יכול לבודד בערך מהיכן מגיע הרעש? לוח מכוונים/ אזור הדוושות/ פתחי האיוורור?

 

זה נשמע מאיזור פתח המזגן השמאלי, אבל מבפנים, לא ממש מאיזור הפתח. 

בתאריך 21.9.2021 בשעה 10:41, edward כתב:

שמעתי רעשים דומים במאוורר ביתי ישן כאשר יש מאוורר פלסטיק שיושב על מיסב ממתכת והוא יוצא קצת מהמקום. זה קורה גם במאווררים שנמצאים בתוך תנורים ישנים.

 

מה שעובר לי בראש זה שאולי המפוח של מערכת האיוורור של הרכב קצת התפרק והוא מייצר את הרעש כשהוא מסתובב במהירות מסוימת. ניסית לשחק עם המזגן והמאוורר? 

לא ניסינו, אבל בהחלט נבדוק את הכיוון. יש אפשרות לפתוח שם ולבדוק את לבד? בלי מוסך? 

פורסם

האמת שעכשיו שאני חושב על זה, זה באמת נשמע כמו ציר מפוח חורק קצת.

ברוב הרכבים שאני מכיר, זה מצריך פירוק לפחות חלקי של הדשבורד בכדי להגיע למפוח (אצלי בוולבו זה אסון להגיע אליו)

כבר חתמתי...

×
×
  • תוכן חדש...