Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פי'גו 5008 דיזל החסרונות, טמטום באמצעות הטכנולוגיה


wwave
שימו לב! השרשור הזה בן 955 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הפלסטיכרום המנצנץ בדשבורד ("אייקוקפיט") ובפתחי המזגנים מסנוור מאד ביום שמשי, טמטום.

פתחי המזגנים מוציאים אוויר עם רעש מחריש אוזניים, אפילו בחצי עוצמה של המפוח. לפעמים מכבה את המזגן רק כדי לנוח מהרעש.

אנימציות מיותרות וספלאש סקרין איטי להחריד בלוח המחוונים. כשערכת מובילאי רוצה להציג אזהרה בדשבורד, קודם מוצגת אנימניה שנמשכת שניה כמעט.

שליטה במזגן רק דרך המחשב!

 - מניע ביום חם, חכה שהתוכנה תעלה והמחשב יסיים להתלהב מעצמו.

 - במקום סיבוב קל של ידית מכנית רגילה לכיוונון הטמפרטורה, צריך להקיש על "+", "-" במסך מגע תו"כ ריכוז בכביש ועוד ברזולוציה של חצי מעלה. פה הם ממש התעלו על עצמם.

- אין כפתור "הפעל אוורור", יש רק "הפעל מזגן, A/C". וכשהמזגן פועל, לחיצה נוספת על A/C משאירה רק את האוורור פועל.

המנופים של החלונות החשמליים נורא קטנים ולא נוחים. את זה עוד לא העבירו לשליטה במחשב.

  • אהבתי 2
  • משעמם 1
  • מצחיק 6
  • מעניין 1

si vis pacem, para bellum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כל זה דברים שנועדו למשוך אותך לסוכנות, להגיד וואו, לחתום על עסקת מימון, ולצאת עם יורוטראש פלא טכנולוגי שמהונדס להתפרק איך שנגמרת האחריות עילאי ומתנשא.

  • רעיון גרוע 1
  • משעמם 1
  • מצחיק 5

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקווה בשבילך שהגעת למסקנות האלה אחרי סיבוב על רכב הדגמה

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, wwave כתב:

הפלסטיכרום המנצנץ בדשבורד ("אייקוקפיט") ובפתחי המזגנים מסנוור מאד ביום שמשי, טמטום.

כמעט שנה עם 5008 ולא נתקלתי בדבר הזה. מוזר 

לפני שעתיים, wwave כתב:

פתחי המזגנים מוציאים אוויר עם רעש מחריש אוזניים, אפילו בחצי עוצמה של המפוח. לפעמים מכבה את המזגן רק כדי לנוח מהרעש.

כנל. 

לפני שעתיים, wwave כתב:

אנימציות מיותרות וספלאש סקרין איטי להחריד בלוח המחוונים. כשערכת מובילאי רוצה להציג אזהרה בדשבורד, קודם מוצגת אנימניה שנמשכת שניה כמעט.

תבטל את האנימציות בהגדרות

לפני שעתיים, wwave כתב:

שליטה במזגן רק דרך המחשב!

 - מניע ביום חם, חכה שהתוכנה תעלה והמחשב יסיים להתלהב מעצמו.

כנל

לפני שעתיים, wwave כתב:

 - במקום סיבוב קל של ידית מכנית רגילה לכיוונון הטמפרטורה, צריך להקיש על "+", "-" במסך מגע תו"כ ריכוז בכביש ועוד ברזולוציה של חצי מעלה. פה הם ממש התעלו על עצמם.

- אין כפתור "הפעל אוורור", יש רק "הפעל מזגן, A/C". וכשהמזגן פועל, לחיצה נוספת על A/C משאירה רק את האוורור פועל.

המנופים של החלונות החשמליים נורא קטנים ולא נוחים. את זה עוד לא העבירו לשליטה במחשב.

מציע לך להסתכל על המתחרים.

ובכללי, אם זה כל כך נורא, קנה רכב אחר.

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, save כתב:

אתה צודק בהכל אבל המצב אצל המתחרים לא הרבה יותר טוב.

 

 

מכל הדברים שהוא תיאר, הדבר היחיד שקיים באאוטלנדר זה לחיצה על A/C כדי להפעיל מזגן או רק איוורור (לא ידעתי שקיים דבר כזה "כפתור הפעל איוורור"...) אבל כמובן בכפתור פיזי ולא מסך מגע. 

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, ceyal כתב:

כמעט שנה עם 5008 ולא נתקלתי בדבר הזה. מוזר 

כנל. 

תבטל את האנימציות בהגדרות

כנל

מציע לך להסתכל על המתחרים.

ובכללי, אם זה כל כך נורא, קנה רכב אחר.

 

אני גם לא הבנתי את רב הדברים שרשם. אני מאוד נהנה מהרכב וממש לא סובל מכל הנ"ל.

הכל עובד מהר ועולה מהר מיד עם ההתנעה והמזגן מקפיא כבר ברבע עוצמה. (יכול להיות שהגדרת אוורור ששמת היא על SOFT ואז צריך עוצמה גבוה, תעבור לנורמל זה יסתדר).

בסוף רכב זה עניין של טעם מה שאתה אוהב אני לא יאהב ולהיפך. כנ"ל לגבי כל הגימיקים והטכנולוגיה, אני יאהב אבל חמתי תתלוש שיערות. רק חבל שגילית את זה אחרי שרכשת או לקחת בליסינג. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, wwave כתב:

שליטה במזגן רק דרך המחשב!

...

 - במקום סיבוב קל של ידית מכנית רגילה לכיוונון הטמפרטורה, צריך להקיש על "+", "-" במסך מגע תו"כ ריכוז בכביש ועוד ברזולוציה של חצי מעלה. פה הם ממש התעלו על עצמם.

אני חושש שלאט לאט הרעה החולה הזו תגיע להרבה רכבים.

לפני שנתיים וקצת יצא לי לנסוע ב- VW טוארג במשך שבועיים בחו"ל (דגם של 2019, לא יודע אם זה שונה היום), והשליטה במזגן דרך מסך המגע חירפנה אותי.

(אני לא זוכר מה בדיוק היה שם, אבל גם ברדיו הרגשתי בחוסר בכפתורים, וזה היה הרבה פחות נוח מאשר ברכב המשפחתי ה"פשוט" שהיה לי באותה תקופה)

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, save כתב:

אתה צודק בהכל אבל המצב אצל המתחרים לא הרבה יותר טוב.

 

היית צריך להקשיב לג'רמי קלרקסון  - מוזמן לצפות מזמן 3:18 🤣

יש להם הרבה טריקים מעניינים :)   כמו למשל כיוון טמפרטורה

 

 

זה כמובן לחיוך אבל חבל שלא לקחת לנסיעת מבחן והיית שם לב לכל הדברים הקטנים שכעת מציקים לך.

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן רעה חולה של התעשיה וממזמן לא שייכת רק ל"צרפתיות".... 

 

ואם psa  סימלו את המעבר ל"הכל דרך המסך" ב2014  אולי אפשר להתנחם שהם בכיוון ההפוך?

אם הבחנתי נכון, בc4 החדשה מתגי המיזוג יצאו מהמסך סוף סף

 

הלוואי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאישתי יש 3008 כבר כמעט 3 שנים ואני לא מכיר אף אחד מהבעיות שהזכרת.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערמת קשקושים ,רואים שהבחור מחפש סיבה למסיבה.

תמכור ותקנה טויוטה ,שם תהנה מנוחות נסיעה ברמה גבוהה,התנהגות כביש מדוייקת,בידוד רעשים רציני,אולי אפילו סמל אריה מקדימה...אהה לא...זה טויטה!.

לפני 23 שעות, vadim6385 כתב:

כל זה דברים שנועדו למשוך אותך לסוכנות, להגיד וואו, לחתום על עסקת מימון, ולצאת עם יורוטראש פלא טכנולוגי שמהונדס להתפרק איך שנגמרת האחריות עילאי ומתנשא.

וואו יש לך מטען ריגשי ,אתה רוצה להמשיך לפרוק ?.😁😉

  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, KZ כתב:

אני חושש שלאט לאט הרעה החולה הזו תגיע להרבה רכבים.

לפני שנתיים וקצת יצא לי לנסוע ב- VW טוארג במשך שבועיים בחו"ל (דגם של 2019, לא יודע אם זה שונה היום), והשליטה במזגן דרך מסך המגע חירפנה אותי.

(אני לא זוכר מה בדיוק היה שם, אבל גם ברדיו הרגשתי בחוסר בכפתורים, וזה היה הרבה פחות נוח מאשר ברכב המשפחתי ה"פשוט" שהיה לי באותה תקופה)

 

זה החמיר מאז. בכמה רכבי פולקסווגן, במיוחד ברכבים החשמליים, יש את ההנדסת אנוש הכי גרועה בשוק, בפאר. לגמרי הלכו מתחום שהם הצטיינו בו לתחתית. 

 

First peek at VW ID.3 EV owner's manual reveals cool list of digital  features - Electrek

השליטה על המיזוג במסך זה בין המסך והלחצנים מתחת, סליידר מגע שמן הסתם לא עובד כמו שצריך. אפילו החליפו את הכפתורים בהגה בכפתורי מגע, זה נורא.

  • מבאס 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש 3008 כבר שנה וחצי.

בתאריך 14.8.2021 בשעה 20:10, wwave כתב:

הפלסטיכרום המנצנץ בדשבורד ("אייקוקפיט") ובפתחי המזגנים מסנוור מאד ביום שמשי, טמטום.

אין לי מושג על מה אתה מדבר? באיזה זווית אתה יושב שזה מצליח לסנוור אותך?

בתאריך 14.8.2021 בשעה 20:10, wwave כתב:

פתחי המזגנים מוציאים אוויר עם רעש מחריש אוזניים, אפילו בחצי עוצמה של המפוח. לפעמים מכבה את המזגן רק כדי לנוח מהרעש.

כמו בכל רכב, שהמזגן על פול עוצמה הוא מייצר רעש, אחרי 2 דקות הרכב מתקרר והמזגן יורד לעוצמה נמוכה מאד ולא שומעים אותו.

בתאריך 14.8.2021 בשעה 20:10, wwave כתב:

אנימציות מיותרות וספלאש סקרין איטי להחריד בלוח המחוונים. כשערכת מובילאי רוצה להציג אזהרה בדשבורד, קודם מוצגת אנימניה שנמשכת שניה כמעט.

שליטה במזגן רק דרך המחשב!

כמו שאמרו לך, תבטל את זה

בתאריך 14.8.2021 בשעה 20:10, wwave כתב:

שליטה במזגן רק דרך המחשב!

אכן גם אני מעדיף כפתורים פיזים

בתאריך 14.8.2021 בשעה 20:10, wwave כתב:

מניע ביום חם, חכה שהתוכנה תעלה והמחשב יסיים להתלהב מעצמו.

לא כל כך מבין מה זה אומר? מצלמת רוורס,  רדיו, ותצוגה ראשית עובדים מהרגע שהנעתה את הרכב. הדבר היחיד שמעצבן זה שצריך לחכות עד 15 שניות בשביל לקבל שליטה על המזגן.

 

בתאריך 14.8.2021 בשעה 20:10, wwave כתב:

במקום סיבוב קל של ידית מכנית רגילה לכיוונון הטמפרטורה, צריך להקיש על "+", "-" במסך מגע תו"כ ריכוז בכביש ועוד ברזולוציה של חצי מעלה. פה הם ממש התעלו על עצמם.

מסכים, חסר לי הכפתור הפיזי.

 

בתאריך 14.8.2021 בשעה 20:10, wwave כתב:

אין כפתור "הפעל אוורור", יש רק "הפעל מזגן, A/C". וכשהמזגן פועל, לחיצה נוספת על A/C משאירה רק את האוורור פועל.

אתה ממש משועמם :)

 

בתאריך 14.8.2021 בשעה 20:10, wwave כתב:

המנופים של החלונות החשמליים נורא קטנים ולא נוחים. את זה עוד לא העבירו לשליטה במחשב.

מה גודל האצבעות שלך שהמנופים "קטנים"? אני לא מצאתי שום דבר רע במנופים.

 

ולאחר שסימנו אם ה"בעיות הקשות" שהעלתה אז אולי נדבר על דברים אמיתים:

- המשענת של היד בדלת יפיפיה אבל היא לא מספיק עמוקה ורחוקה מהמושב וחבל, זה משהוא שאתה משתמש כמאט כל הזמן.

- המשענת של הידים בין הכסאות כבר מראה סימני בלאי ברכב בין 3.

- המושב מאד נוח אבל החלק התחתון יחסית צפוף ולא נוח (באזור הרגלים) לאנשים קצת רחבים.

- חסר אוטו-הולד (כן נהייתי מפונק).

- חסר זחילה בפפקים.

 

חוץ מזה הרכב מאד נוח וכיפי וכרגע מצליח לעמוד באתגר של משפחה של זוג הורים + 2 ילדים קטנים + תינוקת.

מבחינתי הרכב עושה את העבודה וכרגע בתקציב של עד 180 אלף אני לא ממש רואה מחליפה ראויה שתתן לי יותר.

 

השאלה הגדולה מבחנתי כרגע זה רק נושא האמינות, כרגע הכל טוב ומקווה שימשיך כך.

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 955 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...