Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

 

אחרי שסימתי לקנות את כל החלקים אני מתחיל להרכיב ויש לי שאלה לגבי צורת החיבור

 

יש לי מגבר rockford 200a4 מוציא (25W*4 ל 4ohm או 100W*2 MONO ל 4ohm).

 

מגבר rockford 600a4 מוציא (75W*4 ל 4ohm או 300W*2 MONO ל4ohm)

 

סאב של rockford דגם rfp2410 "10 מוציא 200W RMS ל4ohm בתיבה בבניה עצמית (אצרף תמונה בהקדם)

 

וסט קומפוננט קידמי fnq3514 מוציא 100WRMS ל 4ohm

 

סט אחורי 6X9 פיוניר

http://www.pioneerelectronics.com/pna/product/detail/0,,2076_4069_35540,00.html

 

אני חשבתי לחבר את סאב ל200A4 בברידג ואז הוא מקבל 100RMS אבל MONO את הקומפוננט והאחוריים לחבר ל600A4 כל צד יקבל 75W RMS , סה"כ 400W RMS אני חושב שאני לא מנצל באופן מקסימלי את הרכיבים לכן אם למישהו יש הצעות טיפים , כל עזרה והצעה תתקבל בברכה.

 

לגבי חיווט

 

איך אני מחבר איזה קבלים פיוזים ומפצלים אני צריך?

אם מישהו חושב על תוספות שאני צריך אני פתוח להצעות

 

תודה מראש

KishKush

פורסם

תחבר את הFNQ בגישור ל200A4 וככה תנצל אום עד הסוף

את הסאב לברידג' אחד ב600 ואת הפיוניר ל2 ערוצים שנורו.

בהצלחה.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם
תחבר את הFNQ בגישור ל200A4 וככה תנצל אום עד הסוף

את הסאב לברידג' אחד ב600 ואת הפיוניר ל2 ערוצים שנורו.

בהצלחה.

תודה neo19

 

הבעיה היא ש ה600A4 מוציא300W RMS MONO בברידג' והסב שלי הוא 200RMS זה לא בעייתי?

פורסם

זאת התקנה הרבה יותר מסובכת ממה שזה נראה. אם אין לך נסיון בהתקנות, אני ממליץ לך ללכת למתקין מקצועי שיעשה עבודה טובה ויקח אחריות על ההתקנה.

פורסם

מה מסובך בזה?אם יש לו 3 יציאות RCA זה הכי קל בעולם.

זה יראה לך ארוך ומסובך אבל תעבוד בשלבים האלו ויצא לך בדיוק כמו שצריך ועוד 250 שקל בכיס.

מגברים אני מאמין שאתה יודע איך להתקין ושהבעיה שלך היא באיך לחבר את האלמנטים למגברים,אז ככה.

אם יש לך 3 יצאות ברדיו דיסק (כלומר,קדימה אחורה וסאב) אז זה פשוט מאוד.

א.שלב חשוב,תיקח בטריה מרובעת 9V,ולפני שאתה מחבר את האלמנט למגבר תחבר אותו לבטריה,ברגע שאלמנט ייתן פיק קטן החוצה,זו הפאזה הנכונה ואתה צריך לחבר את האלמנט בצורה הזו למגבר,כלומר מה שהיה מחובר למינוס של הבטריה למינוס של המגבר וכן לאה,כל אלמנט ואלמנט תבדוק לפני החיבור.

ככה תוודא שהפאזות יהיו נכונות.

השלבים שאתה עושה הם ככה:

1.את הRCA של היציאה של הסאב לחבר לערוצים שאתה הולך לגשר לסאב,ואת הסאב בברידג' (שמסומן במגבר,תבדוק טוב) למגבר.

2.את הRCA של האחוריים ליציאות שאמורות להפעיל את הרמקולים האחוריים (תוודא שמאל וימין)

3.את הRCA של הקידמיים את מחבר למפצלים וכל מפצל יילך לזוג ערוצים,לדוגמא-מפצל א' לערוצים 1 ו-2,מפצל ב' לערוצים 3 ו-4,וככה תחבר בעצם שני גישורים שייתנו לך סטראו.

מקווה שעזרתי אם יש לך עוד שאלות אז בכיף

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם
מה מסובך בזה?אם יש לו 3 יציאות RCA זה הכי קל בעולם.

זה יראה לך ארוך ומסובך אבל תעבוד בשלבים האלו ויצא לך בדיוק כמו שצריך ועוד 250 שקל בכיס.

מגברים אני מאמין שאתה יודע איך להתקין ושהבעיה שלך היא באיך לחבר את האלמנטים למגברים,אז ככה.

אם יש לך 3 יצאות ברדיו דיסק (כלומר,קדימה אחורה וסאב) אז זה פשוט מאוד.

א.שלב חשוב,תיקח בטריה מרובעת 9V,ולפני שאתה מחבר את האלמנט למגבר תחבר אותו לבטריה,ברגע שאלמנט ייתן פיק קטן החוצה,זו הפאזה הנכונה ואתה צריך לחבר את האלמנט בצורה הזו למגבר,כלומר מה שהיה מחובר למינוס של הבטריה למינוס של המגבר וכן לאה,כל אלמנט ואלמנט תבדוק לפני החיבור.

ככה תוודא שהפאזות יהיו נכונות.

השלבים שאתה עושה הם ככה:

1.את הRCA של היציאה של הסאב לחבר לערוצים שאתה הולך לגשר לסאב,ואת הסאב בברידג' (שמסומן במגבר,תבדוק טוב) למגבר.

2.את הRCA של האחוריים ליציאות שאמורות להפעיל את הרמקולים האחוריים (תוודא שמאל וימין)

3.את הRCA של הקידמיים את מחבר למפצלים וכל מפצל יילך לזוג ערוצים,לדוגמא-מפצל א' לערוצים 1 ו-2,מפצל ב' לערוצים 3 ו-4,וככה תחבר בעצם שני גישורים שייתנו לך סטראו.

מקווה שעזרתי אם יש לך עוד שאלות אז בכיף

תודה רבה על העזרה מה לגבי חיבור בין המגברים וכן לגבי מפצל מתח ופיוזים (גודל ואיפה לחבר אותם)עכשיו יש לי קבל מתח של 4G שרץ מהמצבר עד הבגאז' .

כמו כן האם אני צריך קבל ואיזה גודל?

 

תודה מראש

KISHKUSH

×
×
  • תוכן חדש...