Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק 2013,1800- האצה חלשה במאמץ בפעולת מזגן


colauti 9
שימו לב! השרשור הזה בן 994 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז כפי שכתוב בכותרת,מזגן דלוק על עוצמה 2-3 מקסימום מתוך 8 ובהאצה מהמקום במישור זה נשמע שהרכב עייף כמו אחת כזו בת 15.

בנסיעה ללא מזגן הכל תקין,האצה חלקה וקלילה וגם בעלייה אין בעיה.

אני לא נוסע הרבה עם מזגן אבל,הימים האחרונים חמים.

האם זה תקין ? 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לאבא שלי כזו, לא הרגשתי חוסר כוח כשהמזגן עובד, מן הסתם שהוא "לוקח" חלק מהכוח אבל לא ברמה כזו כמו שתארת, דרך אגב, לא חושב שיש הבדל במצבים של המזגן- כלומר 1\4 זה לא משנה כי המדחס נכנס לפעולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, msti כתב:

יש לאבא שלי כזו, לא הרגשתי חוסר כוח כשהמזגן עובד, מן הסתם שהוא "לוקח" חלק מהכוח אבל לא ברמה כזו כמו שתארת, דרך אגב, לא חושב שיש הבדל במצבים של המזגן- כלומר 1\4 זה לא משנה כי המדחס נכנס לפעולה.

בסיוויק הזו למזגן יש 8 עוצמות פעולה ולא 4 (לפחות 8 קווים בתצוגה על המסך הדיגיטלי)

פעם ראשונה שהרגשתי את חוסר הכח הבולט-בעבר לקח טיפה כח אבל,אתמול זה היה נוראי ועוד בנסיעה מישורית.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, colauti 9 כתב:

בסיוויק הזו למזגן יש 8 עוצמות פעולה ולא 4 (לפחות 8 קווים בתצוגה על המסך הדיגיטלי)

פעם ראשונה שהרגשתי את חוסר הכח הבולט-בעבר לקח טיפה כח אבל,אתמול זה היה נוראי ועוד בנסיעה מישורית.

 

סתם רשמתי לדוגמה 4. אבל בכל. קרה, אני חושב שזו טעות, שיש השפעה של העוצמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה שונה מפעמים קודמות אז אולי יש בעיה אבל אם אתה אומר את זה סתם מתחושה אז שתדע שזה בסדר.

 

הפיאסטה שלי גם מרגישה כמו עגלה כשמפעילים מזגן, בטורים נמוכים יהיה לרכב קשה כי המזגן גונב לך רוב הכוח שאתה יכול להוציא בסלד נמוך אבל בסלד גבוה הוא לוקח אותו הספק אבל המנוע מסוגל לייצר יותר.

רכבים עם מנועי טורבו שיש להם מומנט גבוה בסלד נמוך לא ירגישו השפעה רצינית מזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתוני מנוע הסיוויק קצת מטעים - בפועל המנוע מאוד אנמי בסל"ד נמוך.. בעבר החזקתי ידנית שנת 2014 - זינוק בעליה היה ממש בעייתי, ונסיעה בשיפוע דורשת הורדה להילוך ראשון, מה שלא קרה עם 206 1.4 ידנית..

כמו כן מזג אוויר חם השפיע ממש לרעה על הסחיבה למרות שמדובר ברכב חדש עם פחות מ 30 אלף ק"מ. הדבר נהיה יותר גרוע עם הזמן עקב ממיר שמתחיל להיסתם מוקדם מהצפוי ולהתחמם במזג אוויר חם.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 2.8.2021 בשעה 07:00, colauti 9 כתב:

בסיוויק הזו למזגן יש 8 עוצמות פעולה ולא 4 (לפחות 8 קווים בתצוגה על המסך הדיגיטלי)

פעם ראשונה שהרגשתי את חוסר הכח הבולט-בעבר לקח טיפה כח אבל,אתמול זה היה נוראי ועוד בנסיעה מישורית.

 

מבין אותך

המזגן אכן מסרס את הרכב משמעותית ואם לרגע אתה מכבה אותו אתה מרגיש מייד שיפור של כ10-15%.

 

הסחיבה של הרכב מורגשת יותר בהילוך ה4 לדעתי

בהילוכים הראשונים הוא עגלה.. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 994 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...