Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה.

אני אחכה אולי לעוד תשובה שככה שאהיה בטוח שהכבל הזה טוב..
* אני רוצה להחבר ישירות לוויץ' כי אין לי מקום במצת (הוא כבר עם מפצל של 2).

לפני 9 שעות, daniel.asu כתב:

לדעתי במצב כזה אין צורך להתחבר לסוויץ, אלא לפיוז של שקע המצת.

מה שעשיתי אצלי זה לחבר שקע 12v לפיוז, אליו מתחבר מתאם usb עם כבל מוסתר שנמתח עד המצלמה.

 

פורסם (נערך)
בתאריך 29.7.2021 בשעה 23:09, SLaSH1Z1 כתב:

מישהו יכול להסביר לי איך מחברים את זה לפיוזים באוטו?

* חיברתי בעבר כאלה, אבל רק עם חוט שחור ואדום, מה עושים עם החוט הצהוב?

https://www.aliexpress.com/i/1005001369253544.html

אתה צריך מפצל לחיבור ה FUSE 

תאתר פיוז שלא עובר בו חשמל כאשר המפתח לא במצב ACC.

אל המפצל אתה מחר את הכבל האדום,

את השחור אתה מחבר למינוס שנמצא בקרבה

 

*חשוב מאוד - תאתר פיוז שלא מחובר למערכות בטיחות קריטיות. 

לדוגמא  חימום כסאות, שקע מצת , אני חיברתי למגבים.

עריכה אחרונה על ידי shimta
  • רעיון טוב! 1
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 21.7.2021 בשעה 15:28, hondacivic02es כתב:

אם אתה מעוניין אני יכול להמליץ לך על בעל מקצוע מקצועי מאוד אמין ובמחירים שפויים.

 

אני אשמח

פורסם
בתאריך 31.7.2021 בשעה 03:44, shimta כתב:

*חשוב מאוד - תאתר פיוז שלא מחובר למערכות בטיחות קריטיות. 

לדוגמא  חימום כסאות, שקע מצת , אני חיברתי למגבים.

 

ממתי המגבים הם לא מערכת בטיחות קריטית?

פורסם
בתאריך 30.7.2021 בשעה 22:49, daniel.asu כתב:

לדעתי במצב כזה אין צורך להתחבר לסוויץ, אלא לפיוז של שקע המצת.

מה שעשיתי אצלי זה לחבר שקע 12v לפיוז, אליו מתחבר מתאם usb עם כבל מוסתר שנמתח עד המצלמה.

שקע מצית בסיאט פעיל כל הזמן, כמו בכל רכבי VAG.

פורסם
לפני 14 שעות, eladts כתב:

 

ממתי המגבים הם לא מערכת בטיחות קריטית?

התבלבתי, הכוונה שלי הייתה למשאבת המים של המגבים. 

 

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...