Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

על רכבי ev, טסלה, חישוקים ומה שביניהם


BassDriver
שימו לב! השרשור הזה בן 1033 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

במסגרת האינפלציה בקטרי החישוקים ברוב הרכבים, שמתי לב שרכבי ev כדוגמת טסלה (וגם למשל ה ioniq5) מגיעים עם חישוקים גדולים יחסית, עם חתך מאוד נמוך.
האם ניתן לייחס זאת למנועים החשמליים שמותקנים צמוד לגלגלים/אופנה/סיבה אחרת?
בתמונות הראשונה והשניה - טסלה 3 מהבוקר עם מידה 235-35-20 (כבר הספיק לשפשף את החישוק והצמיג, ותשומת לב לקליפרים אדומים). בתמונה השלישית טסלה 3 אחרת עם חתך גבוה יותר.
ה ioniq5 מגיעה עם חישוקי 19'' 20''.
מה זה אומר על המכוניות האלה מבחינת נוחות נסיעה?
+מחיר צמיג 1,500 ש"ח אם לא יותר.

תמונה1.png

תמונה2.png

תמונה3.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אתמול נסעתי בטסלה מודל 3 פרפורמנס בדיוק כמו עם הגלגלים שציינת, ואני חייב לציין שבקושי הרגישו את הגודל שלהם. הרכב היה מאוד נוח ושקט (כן היה קצת רעש מבית הגלגלים) וסה''כ חווית הנסיעה מאוד טובה, שיבושים בכביש לא הפריעו במידה שחשבתי שהם יפריעו והוא עבר פסי האטה בצורה מעולה. 

 

לדעתי סוג הרכב יותר משפיע על הנוחות מאשר בעיקר גודל הצמיגים, וצריך לעשות נסיעת מבחן ולבדוק כל מקרה לגופו. 

Kia Rio 1.0 2019

Kia Niro 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

זה לא קשור לרכב חשמלי, גם לרכבי בנזין באותה רמת ביצועים, כמו למשל BMW M3, יש חישוקי ענק. אתה פשוט רואה אותם הרבה פחות בכביש בגלל שהם עולים יותר מכפול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקר פוזה לדעתי. יש את הג׳נטים האלה גם ברכבים כמו מזדה 3 ויונדאי איוניק, רכבים חשמליים לא מיוחדים בקטע הזה, יכולים להסתדר גם עם 15" לדעתי, אלא אם הבלמים לא נכנסים.

 

באיוניק חישוקי 17" לא עושים שום דבר חוץ מקשיחות, רעשים בנסיעה ועליה בצריכת דלק.

 

במכוניות ראלי הסטנדרט זה 15", פעם ניסו 16" אבל ירדו מזה.

אצל פורמולה 1 זה בכלל 13". רק השנה הם הולכים להעלות את קוטר החישוק ל19".

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם חושב שזה פופולארי יותר כיום (בלי קשר לחישמול), להיות עם ג'אנט גדול יותר וצמיג בחתך נמוך,

מעבר לעובדה שזה יפה משמעותית (בעיני בכל אופן), יש הבדלים בהתנהגות הרכב,

לא מזמן ראיתי סרטון על הנושא, שמסביר כיצד לבחור גודל ג'אנט מתאים שעונה על הצרכים והוא לאו דווקא בגודל שהגיע עם הרכב.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1033 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...